Re: Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sun, 2 Mar 2014 22:37:08 +0100

Dnia Sun, 02 Mar 2014 18:49:46 +0100, Anai napisał(a):

> Świetne.

Pomyślałam, że można byłoby wykorzystać jako podkład grzejny największy
"palnik" zwykłej płyty elektrycznej (wszak jest tam regulacja mocy) z
ułożoną na nim matą silikonową do pieczenia. Nie musi to być przecież duża
powierzchnia, wszystko i tak robi się w dłoniach. No przynajmniej te płatki
róży.
Mam też elektryczny grill dwupłytowy z nieprzywierającą powłoką - jak go
rozłożę płasko, ustawię najniższe grzanie i też na nim ułożę tę matę, to
chyba da radę.