#StrefaWolnaOdLGBT

31. Data: 2019-07-26 01:40:45

Temat: Re: #StrefaWolnaOdLGBT
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-25 23:29, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Jul 2019 15:53:17 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
> od Lord Gender <r...@g...com> :

tożsamość narodowa to potrzebna jest kultura, a cham kultury nienawidzi, jest
podejrzana bo coś mu wady wytyka. Próżny cham tego nie lubi, tym samym nie jest
Polakiem. Dlatego im tak jeżdzi od bolszewizmu do nazizmu i wszystko mieszają, bo nie
mają tożsamości narodowej. Chama w Polsce niespolonizowano, problem innych narodów
100 lat temu. Po następne cham który nie jest Polakiem tylko prawakiem, jest łatwy do
manipulacji przez od zawsze wrogii Polsce kościół katolicki. I w tym momencie ten
cham realizuje interes obcej instytucji przeciwko narodowi polskiemu, bo to biją
lumpy polskie dziewczyny i polskich obywateli, non stop również łamią prawo w Polsce,
które nawet Szwedzka IKEA przestrzega. Aby to skończy prawo ma po prostu zakatować
chama by błagał o Geuantanamo lub dobrzy ludzie zacząć im rozowalać łby na ulicach i
palić faszystowski kler, któremu ponownie śnią się mokre sny o pogromach.

> [...]
> Ci w białych rękawiczkach zapewne jak zwykle są "przeciwko" przemocy i "popierają"
prawa
> człowieka, to część kleru, publicyści, politycy PIS(i nie tylko ci politycy),
> dziennikarze, przy czym prym wiedzie telewizja pod wodzą Kurskiego i część kleru.
> To, co zrobili "kontrmanifestanci" na marszu to ostrzeżenie, że faszyzujące
ideologie nie
> umarły i faszyzm może się łatwo odrodzić tak szybko, że nie będzie czasu na
protesty.
> Mam tylko nadzieję, że działalność tych ludzi zostanie odpowiednio podsumowana

Tu jest ten moment od którego neo_marksistowskie młodzieżówki nazywają
wszystkich oponentów 'faszystami'.

https://youtu.be/XOZ07-4fUQU?t=2630

//jak tych aktywistów z neo_marksistowskich młodzieżówek nazwać, może
neo_konsomolcy?

32. Data: 2019-07-26 01:44:42

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-26 00:27, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Jul 2019 00:07:03 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5d3a2833$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
> od Izaura <d...@d...net> :

-oslep-373

> Chyba wiem co to jest pałkarstwo klimatyczne, oczyma wyobraźni widzę tłum kiboli
bijących
> klimatologów po głowach pałkami i bejzbolami, co ma uświadomić tym klimatologom, że
> nie człowiek i jego emisje CO2 odpowiadają za zmiany klimatyczne, ot, taki kibolski
> argument w dyskusji.
> Mylę się?

Nikt nie wie dlaczego klimat zmienia dynamike, więc jeśli chcesz
zachować resztkę obiektywizmu, to nie powołuj się na takie argumenty.

33. Data: 2019-07-26 09:32:34

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Jul 2019 01:44:42 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d3a3f16$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

-oslep-373

>Nikt nie wie dlaczego klimat zmienia dynamike, więc jeśli chcesz
>zachować resztkę obiektywizmu, to nie powołuj się na takie argumenty.

Nawet zatwardziali denialiści przestają negować antropogeniczność ocieplenia,
zmieniają
front. Zaczynają negować sam sens walki z emisjami CO2.

34. Data: 2019-07-27 03:11:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-26 09:32, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
zmieniają
> front. Zaczynają negować sam sens walki z emisjami CO2.

Tak napisz do towarzysza przewodniczącego!

http://english1.english.gov.cn/leaders/xijinping.htm

//'firma', która zarządza, ostatnio produkuje więcej cementu, niż reszta
świata razem wzięta...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Cement#/media/Plik:Cem
ent_pie.svg

35. Data: 2019-07-27 14:24:19

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Niemcy na dżwiach kawiarni umieszczali napisy," psom i polakom wstęp wzbroniony",
dokładnie to samo co obecnie swołocz buraczana wymyśliła z wolną sferą od LGBT+.
> I oczywiście nie była to mowa faszystowskiej nienawiści ogranicznego plebsu
niemieckiego do polaków i nie doprowadzało to do pobic i mordów narodu, bo według
antypolskich buraków co nazwali się prawakami, to jezyk miłosci był i to niegroźny.
Na to jest artykuł w KK, promowania ustroju totalitarnego. Ale trzymacie tak dalej
buraki, przelecie krew niewinnych ludzi,a bedziecie rozprówani za krzywe kulosy przez
Polaków. Ciekawe gdzie bedziecie wiać z waszymi watykańczykami, do Argentyny jak
naziści, wtenczas nie było takiej techniki, wszedzie dobrzy ludzie was znajdą i
obetną zwyrodniałe łby, aby oczyścic świat ze zła i kanalii.

O siemanko:)

Jaka tam była geneza wydarzeń?

01.2018
Lekarz nie przyjmuje "pacjentów z PiS".

Co do naklejek, kto tam oblepiał kosze na śmieci wizerunkiem
MBożej?

https://s4.tvp.pl/images2/d/5/a/uid_d5aef1b8360983ff
b8d347e6e8d2397f1559049214242_width_907_play_0_pos_0
_gs_0_height_515.jpg

Sodomity najpierw prowokują, a później drą się "bijo nas":)

36. Data: 2019-07-27 14:32:01

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:

> [...]
nie
> nabluzgają, nie podleją moczem, nie miotają zgniłymi jajami, za to wiedzą, jak tymi

Stanisław Michalkiewicz o marszu równości w Białymstoku. Kibole, antysemici,
homofobia!
https://youtu.be/mNtCczEiQTE

37. Data: 2019-07-27 14:35:44

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:

> To już jest pewne, faszyzm się odradza.

https://pbs.twimg.com/media/DcAyvePW4AAW94F.jpg

Karma wróciła i dostał wpierdol.

38. Data: 2019-07-27 14:47:33

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:

> Mamy do czynienia z promocją tradycyjnego modelu wielodzietnej rodziny i dyskretnym

cyt.
rodzina znajduje się pod ochroną i opieką RP oraz że państwo w swojej polityce
społecznej i gospodarczej uwzględnia jej dobro. Rodziny znajdujące się w trudnej
sytuacji materialnej i społecznej, zwłaszcza wielodzietne i niepełne, mają prawo do
szczególnej pomocy ze strony władz publicznych (art. 71).

> wypychaniem kobiet z rynku pracy.

Niby jak i gdzie?

> W sprawach środowisk LGBT działa się, na ich
> niekorzyść, z podniesioną przyłbicą.

Przeca lewica rządziła i liberały pełoskie rządziły, a ty chcesz od
prawaków prawa na korzyść LGBTQWERTY? Pogięło cię?

Ogarnij się chłopie. Są wakacje, trza czymś zająć luda, podsycać
emocje, nic się nie dzieje, wszyscy na urlopach.

https://youtu.be/mNtCczEiQTE

39. Data: 2019-07-27 19:58:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2019 o 14:24, Sundajska pamięć kwantowa pisze:

> Sodomity najpierw prowokują,

Jak cię prowokują? Masz jakiś problem ze swoją seksualnością?
Mnie faceci nie kręcą i dlatego nie czuję się przez nich prowokowany.

> a później drą się "bijo nas":)

Jesteś debilem? A co mają robić, gdy ich biją? Wolisz żeby w samoobronie
zaczęli do tych faszoli strzelać?

Mnie prowokuje ostentacyjne demonstrowanie religijności i ich agresywne
procesje religiantów. Ale to nie znaczy, że muszę w nich rzucać
kamieniami, pluć na nich, czy ich bić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2019-07-28 01:29:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-27 14:24, Sundajska pamięć kwantowa wrote:
> [...]
_gs_0_height_515.jpg

> Sodomity najpierw prowokują, a później drą się "bijo nas":)

Nie dyskutuj z nimi, bo im o to chodzi, żeby ktokolwiek chciał z nimi...

//tu nie ma o czym dyskutować!
//to nie jest zagadnienie, które podlegało by pod jakąkolwiek dyskusje!

F-35 w Powidzu...
wy jeszcze
zolwie nadchodza
To dopiero jest ogloszenie spoleczne!