#StrefaWolnaOdLGBT

51. Data: 2019-08-06 22:26:52

Temat: Re: #StrefaWolnaOdLGBT
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-06 06:00, gazebo wrote:

> to ty kochasz zniewolenie

Czy nadal nie rozmiesz, że wolność bez dóbr staje się fikcja?

52. Data: 2019-08-07 16:57:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/08/2019 o 21:26, Izaura pisze:

> Czy nadal nie rozmiesz, że wolność bez dóbr staje się fikcja?

bez dobr Kk sie obede

--
gazebo

53. Data: 2019-08-07 19:24:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-07 16:57, gazebo wrote:

> bez dobr Kk sie obede

jednak, nie rozumiesz...

54. Data: 2019-08-07 19:26:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/08/2019 o 18:24, Izaura pisze:

> jednak, nie rozumiesz...

o kurwa, odpusciles /////......., bedzie wojna, babcia mi opowiadala,
bylo tak samo

--
gazebo

55. Data: 2019-08-08 08:50:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> https://twitter.com/GPtygodnik/status/11516161264781
68065

> [...]
> atakują inicjatywę tygodnika?
>
> Dziś w mediach społecznościowych "Gazety Polskiej" pojawiła się
> informacja o tym, że w najbliższym numerze - w kioskach od 24 lipca -
> dodatkiem do gazety będzie naklejka "Strefa Wolna od LGBT" z
> przekreślonym tęczowym symbolem, którym często posługują się
> homoseksualiści, transwestyci i biseksualiści, domagający się m.in.
> wprowadzenia "małżeństw" jednopłciowych. Nalepka to znak sprzeciwu nie
> wobec konkretnych osób, ale wobec radykalnie lewicowej ideologii
> godzącej w rodzinę i wartości, na których od wieków opiera się

a-strefa-wolna-od-lgbt-lewacy-dostali-szalu-instagra
m-cenzuruje

Brawo!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

56. Data: 2019-08-08 20:20:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/08/2019 o 07:50, XL pisze:

> Brawo!

ty zyjesz!!!!

--
gazebo

57. Data: 2019-08-09 02:06:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-08 08:50, XL wrote:

68065

a-strefa-wolna-od-lgbt-lewacy-dostali-szalu-instagra
m-cenzuruje

> Brawo!

Jest Madame_XL :)

//a już miałem pytać s*synow co jej nagadali, że sie obraziła i sobie
poszła?

58. Data: 2019-08-13 17:31:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 02:07:44 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
m-cenzuruje

> Jest Madame_XL :)
>
> //a już miałem pytać s*synow co jej nagadali, że sie obraziła i sobie

Obstawia[łe]m że ty to ona ;P

59. Data: 2019-08-13 23:39:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-13 17:31, m...@g...com wrote:

68065

a-strefa-wolna-od-lgbt-lewacy-dostali-szalu-instagra
m-cenzuruje

> Obstawia[łe]m że ty to ona ;P

Pozory mylą :)

60. Data: 2019-08-17 11:11:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 07:40:15 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

68065

> Obleśne prawactwo wpadło w histerię i stąd takie kretyńskie pomysły na
> te naklejki.

> Bo jest.
> Trzeba być idiotą żeby tego nie rozumieć.

trzeba być,jak napisałeś, idiotą, aby wspierać wynaturzenia, chciane czy losowe.

> I znowu zagraniczna firma broni normalności w Polsce. Ten kraj nie ma
> szans na przetrwanie w cywilizowanym świecie.

to się z niego wyprowadź do tych bardziej cywilizowanych;
np. Anglii, gdzie według wszelkich statystyk to właśnie Polacy
są społecznością, która popełnia najmniej przestępstw.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

tobie też, oszuście.

F-35 w Powidzu...