Dziwne wrażenie ;-)

1. Data: 2002-05-20 11:11:06

Temat: Dziwne wrażenie ;-)
Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Czy Wy też macie może takie dziwne wrażenie, że ostatnio ktoś uporczywie
próbuje wywołać dyskusję pytając się o PEWNE PRZEPISY???
W zasadzie to nie powinien karmić TROLL'a nawet osobnym wątkiem, ale myślę,
że możnaby ustalić jakiś sposób postępowania w w/w przypadkach (myślę, że
czasami ktoś naprawdę potrzebuje tego PRZEPISU :-)
Może zrobimy standardową odpowiedź, która by była tylko wklejana - z
linkiem/ami lub PEWNYMI przepisem/ami :-)

Co Wy na to?

Pozdrawiam
Łukasz
Chorzów

1. Data: 2002-05-20 11:12:45

Temat: Re: Dziwne wrażenie ;-)
Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może zrobimy standardową odpowiedź, która by była tylko wklejana - z
> linkiem/ami lub PEWNYMI przepisem/ami :-)

popieram, zreszta juz kiedys proponowalam podobny pomysl
Mapet

1. Data: 2002-05-20 11:25:43

Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> popieram, zreszta juz kiedys proponowalam podobny pomysl
> Mapet

To może teraz apel do najbardziej dyplomatycznej/doświadczonej osoby na
grupie o sformułowanie takiego postu, myślę, że dobrze by było, gdyby trącił
humorem z pewnymi sugestiami dotyczącymi pytania :-)))
KTOŚ pisał takie fajne śmieszne historie - tylko nie pamiętam - może TA
SZANOWNA OSOBISTOŚĆ? :-)

Luke

1. Data: 2002-05-20 11:36:04

Od: "Luke" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Łukasz
> Chorzów

A w ogóle, to zapomniałem, miało być LUKE, żeby się nie myliło :-))

Pozdrawiam
Luke
Chorzów :-))

1. Data: 2002-05-20 11:40:02

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"(ciach)
>KTOŚ pisał takie fajne śmieszne historie - tylko nie pamiętam - może TA
>SZANOWNA OSOBISTOŚĆ? :-)

Opakowana...?

Agata W. (lapcie babeczke bo zaraz wyjezdza)

1. Data: 2002-05-20 12:34:39

Od: "Luke" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opakowana...?

A może i zapakowania :-)
No to przegłosowane - Krysiu, pokaż się i swój talent literacki :-))

Luke
Chorzów

1. Data: 2002-05-20 13:39:07

Temat: Re: Dziwne wra?enie ;-)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002 11:40:02 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

>"(ciach)
>
>Opakowana...?
>
>Agata W. (lapcie babeczke bo zaraz wyjezdza)

wontek gdzies mi z harmonogramu wypadl. Ktos o mnie pytal????
i co ma do tego dziwne wrazenie? ja je robie? czy ktos mi?

prosze uprzejmnie mnie objasnic raz-dwa

taze opakowana, prawie zapakowana
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!

1. Data: 2002-05-20 13:41:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002 14:34:39 +0200, "Luke"
<l...@p...onet.pl> wrote:

>A może i zapakowania :-)
>No to przegłosowane - Krysiu, pokaż się i swój talent literacki :-))
>
>Luke
>Chorzów

dalej nie mam poczatku wONtku...ja nie mam talentu. ALE moge sie
pokazac, nawet to zrobie juz lada dzien - Wwa, 24 maja, pod
Zygiem, od 15tej...i niech Jerzy sie nie wdraouje na kolumne, i
Tak go poznamy, i tak

Krysia

1. Data: 2002-05-20 15:20:08

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>wontek gdzies mi z harmonogramu wypadl. Ktos o mnie pytal????
>i co ma do tego dziwne wrazenie? ja je robie? czy ktos mi?
>
>prosze uprzejmnie mnie objasnic raz-dwa

..Kolega wspomnial, ze warto by zrobic takie zelazne
odpowiedzi na nurtujace nas pytania....Pizza, smyzza itp...Zaproponowal
"ze dobrze by bylo, gdyby tracily humorem z pewnymi sugestiami
dotyczacymi pytania :-))) KTOS pisal takie fajne smieszne
historie - tylko nie pamietam - moze TA SZANOWNA OSOBISTOSC?
:-)"...i bylo glosowanie i my Cie wystawili.....i wygralas!

(Szanowna Osobistosc - nie moge...) a tak serio to przeciez
Bozenka w pocie czola pracuje nad naszym CV i tam bedzie masa
odpowiedzi na zagadkowe pytania grupowiczow. Bedziemy wklejac
link......ale Bozenka musi jeszcze kilka hitow dolaczyc :)

AgataW

1. Data: 2002-05-20 15:53:23

Od: "Art(Gruby) - California" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

A to nie on na tej kolumnie ...????