Strona z bielizna

1. Data: 2003-09-18 21:45:08

Temat: Re: Strona z bielizna
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bkd80t$jlr$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "ISIA"
> > Dzieki, az tak duzego nie potrzebuje
> Mniejsze też są ;-)
He he... wlasnie ogladam szczegolowo te strone. Zwlaszcza zafascynowala mnie
zakladka 'Satyna'.
Chyba wywiesze nad monitorem tabliczke 'NIE POTRZEBUJESZ _KOLEJNEJ_
SATYNOWEJ KOSZULKI' ;-)

Pozdrawiam
ISIA

> Pozdrawiam
> Asia (której własne C wydaje się o 2 rozmiary za duży ;)
Ano, zalezy do czego ;-)

1. Data: 2003-09-18 22:13:39

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> strona

> bardzo fajna stronka ,wlasnie jestem po szczegolowych przejrzeniu, tez
> chetnie bym sobie zamowila cos z tej strony dlatego rowniez dolaczac sie
do
> pytania Isi czy ktos zamawial juz z tej strony :)

To dorzuce jeszcze jeden link (spisany z metki dzisiaj zakupionego
egzemplarza)
www.samanta.pl
Duze rozmiary, sprzedaz w sklepach Gorseteria.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-19 07:00:34

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> no tak rzeczywiscie rewelacyjny sklep :)
>
> po wejsciu dostalem takie cos od przegladarki:
>
> "Warning: mysql_connect(): Too many connections in
> /home/sekret/public_html/inc/db_connect.php on line 6
> Bł?d podczas próby poł?czenia z serwerem"
>
> czyli pelna rewelka :)
>
> jak dziala to moze jest ok - ale teraz akurat nie dziala ;)
>
> Jaceek

nie wiem dlaczego masz jakieś dziwne pretensje do ISII. nie jej wina że twój
komp działa nie tak jak trzeba. mi strona otwiera sie bez żadnych problemów.
aneta

1. Data: 2003-09-19 16:47:56

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

twój
> komp działa nie tak jak trzeba. mi strona otwiera sie bez żadnych

/mode szeptem na stronie ON
...Bo on sie, biedaczek, lubi mnie czepiac, mania taka :-)
/mode szeptem na stronie OFF

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-19 17:14:49

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA napisał/a w news:bkfc8q$1o7$1@news.onet.pl:

> ...Bo on sie, biedaczek, lubi mnie czepiac, mania taka :-)

Może się zakochał?;)
Przecież miłość służy urodzie:))

--
mips

1. Data: 2003-09-19 17:24:54

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Może się zakochał?;)
> Przecież miłość służy urodzie:))

He he... :-)))

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-19 18:05:43

Od: "Kreska" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
strona
> www.sekret.pl?
>
> Duzy wybor duzych rozmiarow w rozsadnych cenach i strasznie mnie korci,

rzeczywsicie duzy wybor, ale ja nie znalazlam nic dla siebie (mam 65C wg
rozmiarow)... chyba pozostanie mi isc do sklepu kupic sobie 70B i robic
zaszewki (jak to zwykle bywa) :( - bo nieastety 70 z tylu mi podjezdza
niemalze pod kark :(
lazilam po sklepach w poszukiwaniu tego idealnego rozmiaru, ale z 65 to jest
przewaznie A lub AA, czasami trafia sie B, a z tego, co mowia panie w
sklepie to 65C nie produkuja-to po jest to 65C w rozmiarach??? - jak nie
produkuja to powinni tam zostawic puste miejsce i jusz !
K.
ps. gdyby ktorejs z Pan obil sie o oczy biustonosz w rozmiarze 65C, to niech
da znac

MAC, Juvena i Dax ...
kremy z lipidami
Re: Loreal professionel - odżywka
zalatwianie pozadomem - uwaga moze byc nieprzyjemne
Chwalę - krem do cery mieszanej