Strona z bielizna

1. Data: 2003-09-17 21:42:34

Temat: Strona z bielizna
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z was miala przyjemnosc (badz nieprzyjemnosc) kontaktu ze strona
www.sekret.pl?

Duzy wybor duzych rozmiarow w rozsadnych cenach i strasznie mnie korci,
chociaz troche strach...

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-18 06:37:16

Temat: Re: Strona z bielizna
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
strona
> www.sekret.pl?
>
> Duzy wybor duzych rozmiarow w rozsadnych cenach i strasznie mnie korci,

bardzo fajna stronka ,wlasnie jestem po szczegolowych przejrzeniu, tez
chetnie bym sobie zamowila cos z tej strony dlatego rowniez dolaczac sie do
pytania Isi czy ktos zamawial juz z tej strony :)

ONka

1. Data: 2003-09-18 15:26:26

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak rzeczywiscie rewelacyjny sklep :)

po wejsciu dostalem takie cos od przegladarki:

"Warning: mysql_connect(): Too many connections in
/home/sekret/public_html/inc/db_connect.php on line 6
Bł?d podczas próby poł?czenia z serwerem"

czyli pelna rewelka :)

jak dziala to moze jest ok - ale teraz akurat nie dziala ;)

Jaceek

1. Data: 2003-09-18 15:27:12

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i nie pisz mi ze bylo zbyt wielu ogladajacych - znam PHP i wiem ze tak jest
:)

Jaceek

1. Data: 2003-09-18 18:03:16

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> ISIA
> Nie korzystałam z tej strony ale moge Ci polecic dwie inne, sprawdzone
przeze mnie www.biust.pl i www.stanik.dfx.pl wybór ogromny (zwłaszcza na
www. biust.pl) ceny zróznicowane.
Pozdrawiam i życze udanych zakupów.

1. Data: 2003-09-18 18:30:12

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> strona

> Nie korzystałam z tej strony ale moge Ci polecic dwie inne, sprawdzone
> przeze mnie www.biust.pl

Moj rozmiar w cenie do 60 zl - 1 model za 59,90.

> i www.stanik.dfx.pl

A tu w ogole nie prowadza takich rozmiarow...
Eeeeech zycie... ;-)

Pozdrawiam i dziekuje za dobre checi :-)
ISIA

1. Data: 2003-09-18 18:54:05

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA"
> A tu w ogole nie prowadza takich rozmiarow...
> Eeeeech zycie... ;-)
A jaki potrzebujesz? Duże rozmiary są na specjalistycznej
www.avocado.pl

Osobiście polecam też sprawdzony przeze mnie sklep
www.intymna.pl
Rozmiary do 110 E włącznie ;)
Asia

1. Data: 2003-09-18 18:56:32

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ISIA"

A jaki potrzebujesz? Duże rozmiary są na specjalistycznej
www.avocado.pl

Osobiście polecam też sprawdzony przeze mnie sklep
www.intymna.pl
Rozmiary do 110 obwodu pod i do miseczki G włącznie ;)
Asia

1. Data: 2003-09-18 19:58:43

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jaki potrzebujesz? Duże rozmiary są na specjalistycznej
> www.avocado.pl

Ale te ceeeeenyyyy... :-(

> Osobiście polecam też sprawdzony przeze mnie sklep
> www.intymna.pl
> Rozmiary do 110 obwodu pod i do miseczki G włącznie ;)

Dzieki, az tak duzego nie potrzebuje, ale fajna stronka :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-18 21:28:00

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA"
> Ale te ceeeeenyyyy... :-(
Widzę, że sobie poradziłaś, mimo iz niechcący podałam zły adres strony,
który powinien wyglądać oczywiście tak
www.avocado.com.pl

> Dzieki, az tak duzego nie potrzebuje
Mniejsze też są ;-)
Asia (której własne C wydaje się o 2 rozmiary za duży ;)

MAC, Juvena i Dax ...
kremy z lipidami
Re: Loreal professionel - odżywka
zalatwianie pozadomem - uwaga moze byc nieprzyjemne
Chwalę - krem do cery mieszanej