MAC, Juvena i Dax ...

1. Data: 2003-09-17 21:49:30

Temat: MAC, Juvena i Dax ...
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i dzieki piekne... Po tym czego sie tu naczytalam po prostu nie moglam
sie oprzec... Wczoraj kupilam podklad Juveny Just High Care dla cery suchej
z witamina A i E, koenzymami R i Q10, pelny wypas po prostu... dzisiaj go
mialam na sobie po raz pierwszy i jestem zachwycona :) Bardzo deliktny,
super sie rozprowadza, dobrze kryje a przy tym skora sie zrobila gladsza i
delikatniejsza. Przy tym wybor kolorow jest calkiem niezly, zwlaszcza z tych
naprawde jasnych.
No a dzisiaj odkrylam stoisko Maca w domu towarowym i nie udalo mi sie
oprzec ;) Skusilam sie na Cranberry i jeszcze mam oko na piekny odcien
miedzi ale to moze w przyszlym miesiacu. Z polskich kosmetykow musze
pochwalic krem Daxa Osmoprotektor z serii Mineraly. Jest naprawde super. Mam
ten na noc ale jak tylko bede mogla kupie tez ten na dzien. Mam nadzieje ze
okaze sie rownie dobry :)
pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-09-18 06:35:24

Temat: Re: MAC, Juvena i Dax ...
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> delikatniejsza. Przy tym wybor kolorow jest calkiem niezly, zwlaszcza z

witam
gdzie odkryłaś tego Maca?
pozdr.
p.>

1. Data: 2003-09-18 09:23:21

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska napisał/a w news:3f68d4d1$0$6713$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

> Z polskich kosmetykow musze pochwalic krem Daxa Osmoprotektor z
> serii Mineraly. Jest naprawde super. Mam ten na noc

A jaką masz cerę? Bo przy mojej tłustej raczej nie mogę stosować tego
kremiku co noc. Tak od czasu do czasu dla podkarmienia;) skóry.

--
mips

1. Data: 2003-09-18 12:21:50

Od: " mips" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-18 16:54:35

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iska <i...@n...stofanet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3f68d4d1$0$6713$b...@n...dk.telia.net
> naprawde jasnych.
> No a dzisiaj odkrylam stoisko Maca w domu towarowym i nie udalo mi sie
> oprzec ;)

Mac jest w Polsce? A gdzie? Slyszalam wiele dobrego o tych kosmetykach ,
wiec jesli sa w Polsce to ruszam na lowy:)
=====
annaM

1. Data: 2003-09-18 20:03:52

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM wrote:

> Mac jest w Polsce? A gdzie? Slyszalam wiele dobrego o tych kosmetykach ,
> wiec jesli sa w Polsce to ruszam na lowy:)

iska pisze z Danii.

--

Pismo dla ludzi, ktorzy graja...
http://www.gbmore.pl

1. Data: 2003-09-18 21:53:09

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anek" <a...@g...pl> wrote in message
> iska pisze z Danii.

A dokladnie z Aarhus :) Jesli macie w planach zwiedzanie Danii to Arhus
powinno byc na liscie priorytetow...
Pozdrawiam serdecznie
iska

1. Data: 2003-09-18 21:59:05

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> wrote in message
2...
> A jaką masz cerę? Bo przy mojej tłustej raczej nie mogę stosować tego
> kremiku co noc. Tak od czasu do czasu dla podkarmienia;) skóry.

Mam cere pomieszana (sucha z normalna) z nawrotami zapalenia lojotokowego.
Dax sie super sprawda w mieszance z Octopiroxem. Do tego Active C na dzien i
witamina E w plynie. A probowalas maseczki z serii mineraly?
pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-09-18 22:16:20

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "anek" <a...@g...pl> wrote in message
>
> A dokladnie z Aarhus :)

uuu...ale smaku narobiłaś tym Mac...w człowieku już się nadzieja
obudziła...:)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-18 23:54:51

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Blancanieves" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> uuu...ale smaku narobiłaś tym Mac...w człowieku już się nadzieja
> obudziła...:)

No Danii zawsze blizej niz do Nowego Yorku ;)
pozdrawiam
iska

kremy z lipidami
Re: Loreal professionel - odżywka
zalatwianie pozadomem - uwaga moze byc nieprzyjemne
Chwalę - krem do cery mieszanej
Trądzik nawracający