zalatwianie pozadomem - uwaga moze byc nieprzyjemne

1. Data: 2003-09-17 14:19:33

Temat: zalatwianie pozadomem - uwaga moze byc nieprzyjemne
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc mam pewnien problem te sam pewnie co wiekszosc...
Nienawidze zalatwiac sie publicznie....
Jesli jest to w pracy to jest jeszcze rewelacja...
podkladam papierek badz gotowe sedesiki papierowe...
Problem jest juz po zrobieniu....
Nawet jak nie jest na "rzadko" to poddcieranie nie zapewni... tego komfortu
co jakgdybym sie nie zalatwil...
probowalem z husteczkami carefreee dla pan... ale one jakos nie najlepsze sa
do tego...
Jakies pomysly? a moze sa jakies lepsze skuteczne husteczki itp?

1. Data: 2003-09-17 15:19:10

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakies pomysly? a moze sa jakies lepsze skuteczne husteczki itp?

teraz juz wszedzie sa toalety dla niepelnosprawnych - to jest duza kabina z
umywalka, mydlem, papierowymi recznikami lub papierem toaletowym - moze to
jest rozwiazanie?

1. Data: 2003-09-17 16:16:26

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czesc mam pewnien problem te sam pewnie co wiekszosc...
> Nienawidze zalatwiac sie publicznie....

I dobrze. Myślę, że inni nienawidzieliby patrzeć jak robisz to publicznie.
Zresztą mógłbyś mieć kłopoty z policją potem...

> [...]
> Problem jest juz po zrobieniu....
> Nawet jak nie jest na "rzadko" to poddcieranie nie zapewni...
> tego komfortu co jakgdybym sie nie zalatwil...

Czyli to nie jest tak, że nie lubisz załatwiać się publicznie, ty po prostu
w ogóle nie lubisz tego robić. Faktycznie masz, chłopie, cholerny problem.

> probowalem z husteczkami carefreee dla pan... ale one jakos nie
> najlepsze sa do tego...
> Jakies pomysly?

Tak, powrót do szkoły i zakup słownika ortograficznego. Może to pozwoli ci
nauczyć się trudnej sztuki pisania oraz czytania. A jak następny raz
będziesz miał ochotę napisać coś na grupę, to wsadź łeb do kibla i spuść
wodę. Może ci przejdzie.

Elvira

1. Data: 2003-09-17 16:17:04

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
>A jak następny raz
> będziesz miał ochotę napisać coś na grupę, to wsadź łeb do kibla i spuść
> wodę. Może ci przejdzie.

Czy naprawde jest ci trudno zachowac jaki taki poziom?!

ISIA
bez pozdrowien

1. Data: 2003-09-17 16:17:23

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...pl> napisał(a) w wiadomości

> teraz juz wszedzie sa toalety dla niepelnosprawnych - to jest duza
> kabina z umywalka, mydlem, papierowymi recznikami lub papierem
> toaletowym - moze to jest rozwiazanie?

Zostać niepełnosprawnym? ;-)
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-09-17 16:18:00

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakies pomysly? a moze sa jakies lepsze skuteczne husteczki itp?

Mozesz wyprobowac chusteczki dla niemowlat, one sa dosc mocno nawilzane.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-17 16:19:54

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Zostać niepełnosprawnym? ;-)

korzystac z toalety dla niepelnosprawnych:)

1. Data: 2003-09-17 16:23:22

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Elvira <e...@p...com.pl> napisał(a) w wiadomości

> A jak następny raz
> będziesz miał ochotę napisać coś na grupę, to wsadź łeb do kibla i spuść
> wodę. Może ci przejdzie.

Może nie był to post o urodzie, ale o higienie na pewno.
Miałaś kiepski dzień?

1. Data: 2003-09-17 17:09:36

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Czy naprawde jest ci trudno zachowac jaki taki poziom?!
>
> ISIA
> bez pozdrowien

Poziom adekwatny do poziomu autora tego postu. Czy nie widzisz, że ktoś
sobie robi jaja?! Zaśmieca grupę?! Mogłam nie odpisywać, fakt, ale miałam
taki humor, więc to zrobiłam.

Elvira

1. Data: 2003-09-17 17:11:11

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elvira <e...@p...com.pl> napisał(a) w wiadomości

> Może nie był to post o urodzie, ale o higienie na pewno.
> Miałaś kiepski dzień?

O higienie? :P Naiwność niektórych jest wprost porażająca. Już widzę, jak
jakiś gówniarz śmieje się z Waszych "dobrych rad". Cieszę się, że tak
wszystkim chcecie pomagać, ale odróżniajcie przynajmniej prostackie żarty
kretynów od faktycznych postów z prośbami.

Elvira

Chwalę - krem do cery mieszanej
Trądzik nawracający
soczewki kontaktowe - krakow?