Strzelanie w kolanie, stawie?

1. Data: 2005-11-30 15:27:34

Temat: Strzelanie w kolanie, stawie?
Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czasem jak wstaje z krzesła albo łóżka to strzeli coś (dosyć głośno) w
kolanie, nie ma przy tym bólu. Natomiast prawie zawsze czuje co następuje:

zginam nogę w kolanie, przykładam do kolana (rzepki) palce ręki i prostuję
nogę, gdy jest prawie już wyprostowana to czuje, że coś tam przeskakuje w
kolanie, czuć to opuszkami palców. Nie działa mechanizm płynnie (czuć to
tylko ręką, innych symptomów brak) W obu kolanach to samo prawie ale jak
strzela to tylko prawe :)

Czy to jest coś czym mam się przejmować? Czasem coś przeskoczy mi też w
nadgarstkach i kręgosłupie (puknięcia takie ale nie tak glosne jak w
kolanie).

Pójdę do ortopedy jeśli to coś niepokojącego. Stawy mnie nie bola ani nie
miałem ich uszkodzonych jakąs kontuzją czy wypadkiem. Wiek <30.

dziekuje

2. Data: 2005-11-30 16:39:38

Temat: Re: Strzelanie w kolanie, stawie?
Od: "Marlena N" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Woreczek" <n...@n...nima.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pójdę do ortopedy jeśli to coś niepokojącego. Stawy mnie nie bola ani nie
> miałem ich uszkodzonych jakąs kontuzją czy wypadkiem. Wiek <30.

Stawy naturalnie mają takie coś, że przeskakuje i coś tam drży, a nawet
chrząka. Kość o kość stuknie i jest efekt. Nie jest to chorobą, chociaż
choroba może być. Są choroby kolan, które mogą nawet zniekształcać kolano.
Przyczyną może być np. brak witamin lub zapalenie stawów.

3. Data: 2005-12-02 14:01:47

Od: "egomaniac" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co zrozumialem, to nic nadzwyczajngo jak zbieranie się powietrza w
stawie.

4. Data: 2005-12-05 19:11:31

Temat: Odp: Strzelanie w kolanie, stawie?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to tzw. lużny staw.Nadmiar mięsa w diecie, mało wapnia.
Zbadaj profil mineralny : Ca, P i Alk. Fosfataza.Zaburzenia tych relacji to
potrzeba regulacji diety w tym zakresie.

Użytkownik Woreczek <n...@n...nima.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dmkgdo$jdd$...@a...news.tpi.pl...

przetlumaczycie?...
jakie a objawy gruzlicy?