Strzykanie w stawach

1. Data: 2005-10-18 08:38:53

Temat: Strzykanie w stawach
Od: szymek <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem od pewnego czasu coraz bardziej zaczyna mi strzykac w stawach
podczas wykonywanego ruchu. Bardzo mi dokucza strzykanie w barkach, jednym
biodrze, kolanie a teraz ostatnio nawet w krzyzu.
Mam dopiero 28 lat i nie potrafie zdiagnozowac przyczyny. Od 15 lat
systematycznie uprawiam sport (bieganie, basen, rozciaganie, pompki,
podciagnia, hantelki ) w umiarkowanym oczywiscie wymiarze. Czyli
oczywiscie sie nie przeciazam a tez nie mam odczucia "niedotrenowania"
Czy to moze byc jakies schorzenie czy efekt jednak wykonania tysiecy ruchów
ktore nadwyrezały stawy?
Czy tez moze brakuje mi jakis skladnikow w pozywieniu..?
Słyszałem ze moze pomoc glukozamina bądź spozywanie galaretek...
Co Wy sadzicie na ten temat?
Szymon

2. Data: 2005-10-18 11:13:43

Temat: Re: Strzykanie w stawach
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dj2c72$b2v$1@inews.gazeta.pl
Od: szymek <s...@g...pl>
Było:
> Mam problem od pewnego czasu coraz bardziej zaczyna mi strzykac w
> Czy to moze byc jakies schorzenie czy efekt jednak wykonania
> tysiecy ruchów ktore nadwyrezały stawy?

A kiedy trenujesz? Rano czy wieczorem? Robisz rozgrzewkę przed wysiłkiem?
Pamiętam, że po rozgrzewce należało się porozciągać, potem ćwiczenia i na
koniec ponownie, rozciąganie "używanych" mięśni.

> Czy tez moze brakuje mi jakis skladnikow w pozywieniu..?

Najlepszy sposób to niestety spróbować potraw, których do tej pory nie
jadłeś - chodzi oczywiście o składniki. Nie jadłeś ryb to zacznij i sprawdź
czy gwałtownie ich nie polubiłeś, sery i inne przetwory mleczne, mięso
wołowe, cielęce, drób ale nie smażone! Upiecz, ugotuj na parze czy w wodzie
ale nie smaż. Z drugiej strony może potrzebne ci są warzywa strączkowe...
pomidory, kalafior, kapusta w większych ilościach.
Do dzisiaj podziwiam mojego lekarza prowadzącego, który zapytał mnie czy
ostatnio jem więcej śledzi... Po moim przytaknięciu dał skierowanie na
badanie żelaza i wykrył jego brak!

> Słyszałem ze moze pomoc glukozamina bądź spozywanie galaretek...
> Co Wy sadzicie na ten temat?

Co to jest - "GALENIKA"
Prośba o skomentowanie wyników ...dziękuję
SNALUBMA :)
gronkowiec złocisty
Wynik badania radiologicznego.....