Sumamed

1. Data: 2001-04-20 15:39:16

Temat: Sumamed
Od: "Jaro" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak w tytule,
prosze o komentarze na temat tego antybiotyku.
Czy stosowanie jego jest rzeczywiscie tak bezpieczne.
Podobno jest b. mocny.

Pozdrawiam,
Jaro

2. Data: 2001-04-20 17:02:05

Temat: Re: Sumamed
Od: Cien <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9bpll4$n4u$...@n...tpi.pl, Jaro at j...@t...pl wrote on
4/20/01 10:39 AM:

> Witam,
>
> Jak w tytule,
> prosze o komentarze na temat tego antybiotyku.
> Czy stosowanie jego jest rzeczywiscie tak bezpieczne.
> Podobno jest b. mocny.

Mocna to moze byc wodka. Antybiotyk jest bardziej lub mniej skuteczny
przeciwko okreslonej grupie bakterii, a moze byc calkowicie nieskuteczny
przeciwko innym. Rozne moga byc tez dzialania uboczne i rozne choroby
wspolisniejace moga warunkowac uzycie konkretnego antybiotyku.
Dlatego decyzje o leczeniu konkretnym antybiotykiem i wielkosci dawki
powinien podjac lekarz.

Cien

3. Data: 2001-04-20 18:33:27

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspolisniejace moga warunkowac uzycie konkretnego antybiotyku.
> Dlatego decyzje o leczeniu konkretnym antybiotykiem i wielkosci dawki

W zupelnosci popieram.

Antybiotyk o nazwie miedzynarodowej "azithromycyna" nosi nazwe handlowa
(produkcji jednej z firm jugoslowianskich na licencji PFIZERa ) SUNAMED.

W polowie marca biez. roku toczyla sie na tej grupie dyskusja na ten temat.
Radze zagladnac do archiwum.

Chcialbym przestrzec jeszcze raz przed uzywaniem leku zgodnie ze schematem
opracowanym w Rosji (i zalecanym w Polsce). Pfizer (orginalnie produkujacy ten
lek) juz od niego przed 2 laty odszedl. Za duzo klopotow z opornosciami.

Pozdrawiam

dradam

4. Data: 2001-04-21 08:57:30

Od: "Jaro" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalem na newsach i nic nie znalazlem.
Jezeli ktos w skrocie moze mi odswierzyc ten temat bede bardzo wdzieczny.
Mam jeszcze do wziecia dwie tabletki (z trzech)
Pozdr.
Jaro

5. Data: 2001-04-22 20:03:47

Temat: Odp: Sumamed
Od: "nesto" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. jest OK, przynajmniej na moje bakteryjki...
zawsze pomagał....
<nesto>

6. Data: 2001-04-22 20:13:33

Od: "filip" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jaro" <j...@t...pl> wrote in message news:9bpll4$n4u$1@news.tpi.pl...
> [...]
>
> Jak w tytule,
> prosze o komentarze na temat tego antybiotyku.
> Czy stosowanie jego jest rzeczywiscie tak bezpieczne.

możesz smiało brać jest dobry tylko tabl. trzeba zjeść 1 godz przed
jedzeniem.Bierzesz 3 dni a działa do 7-10 dni.
filip

7. Data: 2001-04-22 21:11:52

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jedzeniem.Bierzesz 3 dni a działa do 7-10 dni.

5 dni
Slownie "P I Ę Ć"

8. Data: 2001-04-22 23:19:04

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 5 dni
> Slownie "P I Ę Ć"

Zgadza sie. A potem przez nastepne 7 lub wiecej dni jest tego antybiotyku we
krwi tyle, ze bakterii nie zabija, a znakomicie uczy jak bakterie winny
wytworzyc odpornosc na niego.

Dawkowania opisanego przez Ciebie na poczatku nie stosuje sie w ogole w Ameryce
Polnocnej (USA i Kanadzie), bo za duzo pojawialo sie odpornosci.

Jako , ze azithromycyna jest najczesciej tutaj przepisywanym antybiotykiem na
stan zapalny gornych drog oddachowych, wiec lekarze "WYMUSILI" na wladzach i
wytworcy zmiane zalecanego sposobu podawania leku.

Pozdrawiam

dradam

PS. Zagladnij do archiwum grupy !

9. Data: 2001-04-23 16:06:50

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Racje masz, dzieki za poprawienie
Pozdrawiam
Blade

10. Data: 2001-04-23 21:47:39

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Blade Runner" <B...@w...pl> writes:

> 5 dni
> Slownie "P I Ę Ć"

Opakowanie zawiera TRZY kapsulki po 500 mg.

Jak wy to chcecie brac przez PIEC dni, to ja sobie nie umiem
wyobrazic.

MJ

Poszukiwany pediatra
pomocy