Smart drugs-wzmacniacze pamieci!

1. Data: 2001-04-20 07:14:52

Temat: Smart drugs-wzmacniacze pamieci!
Od: demostenes <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Sesja blisko wiec co poradzicie:?
piracetam- czy jest dostepny bez recepty? jak dziala?
-hydergine- j.w ?
-vassopressim- j.w?
-acidum phosporicum- j.w?
-a moze jakies herbatki na bazie zenszenia lub milorzebu chinskiego ( a
nie japonskiego jak pisze wiekszosc!! )

pozdrawiam
demostenes

2. Data: 2001-04-22 23:51:03

Temat: Re: Smart drugs-wzmacniacze pamieci!
Od: "Wojtex" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik demostenes <d...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...fm...

> [...]
| -vassopressim- j.w?
| -acidum phosporicum- j.w?
| -a moze jakies herbatki na bazie zenszenia lub milorzebu chinskiego ( a

Piracetam (Nootropil) poprawia przeplyw mozgowy krwi,
jest wylacznie na recepte.

Hydergina kiedys byla stosowana na migene. Obecnie
chyba juz jest skreslona z lekospisu (niech mnie ktos poprawi jak sie myle)

Wazopresyna jest hormonem antydiuretycznym, ktory przy okazji
poprawia zdolnosci kojarzeniowe i usprawnia uczenie sie - zla wiadomosc
trzeba ja wprowadzic do komor mozgu. Nie zarejestrowana w Polsce

Kwas fosforowy na pamiec ??? Forget it !

To zostaje normalnie sie pouczyc i skorzystac ze starego
dobrego naparu z coffea arabica ;)
W ostatecznosci Glukoff albo Kofex

Wojtex

PS. Mnie uczono ze Milorzab jest japonski - gdzie znalazles ze jest
chinski ?

3. Data: 2001-04-23 11:51:56

Od: demostenes <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To zostaje normalnie sie pouczyc i skorzystac ze starego
> dobrego naparu z coffea arabica ;)
> W ostatecznosci Glukoff albo Kofex

szkoda :-( bo sesja wyjatkowa dluga i trudna

> Wojtex
>
> PS. Mnie uczono ze Milorzab jest japonski - gdzie znalazles ze jest
> chinski ?

poniewaz Milorzab tak naprawde pochodzi z Chin, poczatkowo sadzono ze z Japoni
poniewaz bylo go tam calkiem sporo ale okazalo sie ze byl sztucznie sadzony
przez lokalnych mnichow. Najbezpieczniej uzywac M. dwuklapowy (G. biloba).
pozdrawiam
demostnes

4. Data: 2001-04-25 13:57:42

Od: <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -hydergine- j.w ?
> -vassopressim- j.w?
> -acidum phosporicum- j.w?

a co sadzicie o studenckim leku pt 'fluoxetyna' ?
oplaca sie, czy nie?
ponoc po prozacu i lerivonie nauka 'idzie jak woda'

pozdrowienia

5. Data: 2001-04-25 14:31:55

Od: "LoozeR" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> To zostaje normalnie sie pouczyc i skorzystac ze starego
> dobrego naparu z coffea arabica ;)
> W ostatecznosci Glukoff albo Kofex

A co to jest Glukoff i Kofex?

LoozeR