Suszarka do ubrań

1. Data: 2007-11-24 18:29:13

Temat: Suszarka do ubrań
Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Stałem się posiadaczem suszarki kondensacyjnej Miele.
Miałem dość ton ubrań na sznurkach, wiecznie niedoschniętych, i wilgoci w
łazience.

Suszarka jest super (jak to Miele) , jakość na celujący, ale mam jedno
pytanie - większość ubrań ma na metce symbol oznaczający brak możliwości
suszenia w suszarce automatycznej.

Czy nie sądzicie że jest to trochę na wyrost? Suszarka ma odpowiedni łagodny
bębęn, program delikatny, opcję zmniejszonej temperatury suszenia.
Jak suszę rzeczy któe teoretycznie nie powinny być suszone w suszrce
bębnowej to nic się z nimi nie dzieje, a pół prasowania odchodzi.

Czy nie sądzicie że te oznaczenia są trochę przesadzone?

MS

2. Data: 2007-11-26 09:15:12

Temat: Re: Suszarka do ubrań
Od: "b." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macius" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bębnowej to nic się z nimi nie dzieje, a pół prasowania odchodzi.
>
> Czy nie sądzicie że te oznaczenia są trochę przesadzone?

Nie mam suszarki do ubrań więc w tym względzie się nie wypowiem. Ale
analogicznie odnosząc do zmywarek do naczyń - w instrukcji jest napisane aby
nie zmywać w maszynie wyrobów drewnianych oraz plastikowych. Ja jednak od
czasu do czasu wkładam. Czy te zalecenia producenta są na wyrost?
Dodam jedynie, że takie naczynia mogą szybciej się niszczyć z tego powodu (u
mnie raczej tego nie widać, gdyż tylko od czasu do czasu takie naczynia myję
w zmywarce), no i poza tym takie postępowanie może wykluczyć możliwość
reklamacji (urządzenie "niszczy" naczynia ;)
Pozdrawiam
b.

Jonizator
Zabudowa rur w ciasnym (wielofunkcyjnym;) mieszkaniu
skórzana sofa
jakiej marki kuchenkę kupić.... pomocy!!!! Żona mnie zabije
Maszynka do mielenia - wybór