Świadomość a materialna Rzeczywistość.

11. Data: 2017-12-04 19:31:05

Temat: Re: Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2017 o 19:24, LeoTar Gnostyk pisze:
> uwolnienia się od niego albo poddajemy się i czym prędzej szykujmy
> Zagładę. Bo taki pojeb jak człowiek nie powinien istnieć. Wybieraj!

Wybieram: zdaj sobie wreszcie sprawę jak bardzo się mylisz!

12. Data: 2017-12-04 19:34:32

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Wybieram: zdaj sobie wreszcie sprawę jak bardzo się mylisz!

I co wybrałeś, jeśli wolno spytać? :)
Bo mój wybór to moja sprawa i moja odpowiedzialność, Ty zaś odpowiadaj
za swój wybór. O ile oczywiście mas szansę wybrać świadomie!

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

13. Data: 2017-12-04 19:36:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2017 o 19:34, LeoTar Gnostyk pisze:
> I co wybrałeś, jeśli wolno spytać? :)
> Bo mój wybór to moja sprawa i moja odpowiedzialność, Ty zaś odpowiadaj
> za swój wybór. O ile oczywiście mas szansę wybrać świadomie!

Wybieram TABU zamiast kazirodztwa

14. Data: 2017-12-04 20:40:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Wybieram TABU zamiast kazirodztwa

Twoja sprawa, że nie rozumiesz swojej roli rodziców/wychowawców jako
nauczycieli dziecka.

15. Data: 2017-12-04 20:42:53

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2017 o 20:40, LeoTar Gnostyk pisze:
> Twoja sprawa, że nie rozumiesz swojej roli rodziców/wychowawców jako
> nauczycieli dziecka.

To ty nie rozumiesz swojej roli rodziców/wychowawców jako nauczycieli
dziecka.

16. Data: 2017-12-04 20:52:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> To ty nie rozumiesz swojej roli rodziców/wychowawców jako nauczycieli
> dziecka.

A czy Ty chociaż masz/miałeś dzieci Pinokio? Ale tak uczciwie...
Bo coś mi się wydaje, że jesteś specjalistą teoretykiem od wychowywania
dzieci.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

Unia - dobrodziejka Polski :->