System - do Krzewickiego

1. Data: 2017-11-19 22:12:12

Temat: System - do Krzewickiego
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=N1Yc9sw2nlI

i dwa linki:

https://www.youtube.com/watch?v=faxh7U-LBeQ&t=157s
https://www.youtube.com/watch?v=n_fZSmpe838

Co o tym sądzisz?

2. Data: 2017-11-20 02:37:10

Temat: Re: System - do Krzewickiego
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 listopada 2017 22:12:13 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=N1Yc9sw2nlI
>
> i dwa linki:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=faxh7U-LBeQ&t=157s
> https://www.youtube.com/watch?v=n_fZSmpe838
>
> Co o tym sądzisz?

Przecież mówią to samo, co m.in. było maglowane przez Fulforda, Icke'a, Alexa
Jonesa, Zeitgeist etc. To jest powtórka z tego, o czym wszyscy wiemy.
Więc jaka rewelacja, poza tym, że Pitoń dodaje, jak Chiny zaczną bronić się
przed kapitalizmem finansowym za pomocą Yuana wymienialnego na złoto?

3. Data: 2017-11-20 05:21:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 02:37:11 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> Więc jaka rewelacja, poza tym, że Pitoń dodaje, jak Chiny zaczną bronić się
> przed kapitalizmem finansowym za pomocą Yuana wymienialnego na złoto?

no jakubie. ale czy stany na to im pozwola?
wiemy przeciez doskonale, jak takie zachciewajki sie konczyly:)
a Polsce na ten przyklad pozwoliliby na srebro - tylko ze obecni nawet,
nie mowiac juz o peowskich przywodcach, sa za malo czytajacy
zeby o takiej zwyklej, normalnej rzeczy zamarzyli:)

pozdrawiam cie madry czlowiecze,
jacek

4. Data: 2017-11-20 09:45:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 05:21:29 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> nie mowiac juz o peowskich przywodcach, sa za malo czytajacy
> zeby o takiej zwyklej, normalnej rzeczy zamarzyli:)

Jaki tam ja jestem mądry, zaledwie jestem miłośnikiem rożnych mundrościów
czyli człowiekiem filozofującym.
A filozofia to nie jest nauka ścisła.

5. Data: 2017-11-20 15:19:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2017 o 02:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Więc jaka rewelacja, poza tym, że Pitoń dodaje, jak Chiny zaczną bronić się
> przed kapitalizmem finansowym za pomocą Yuana wymienialnego na złoto?

To było nagrane wcześniej - więc może nie powtórka.
Tylko że facet jest znacznie bardziej wiarygodny niż taki Icke od Reptilian

6. Data: 2017-11-25 03:12:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:

> Jaki tam ja jestem mądry, zaledwie jestem miłośnikiem rożnych mundrościów
> czyli człowiekiem filozofującym.

jesteś, choć mamy różniący się trochę światopogląd.
zresztą tak, jak to normalnie wśród istot dość rozumnych bywa.

> A filozofia to nie jest nauka ścisła.

nie uważam cię za filozofię, ale za wiedzę.
i choć wiedza nie jest równoznaczna z mądrością,
to jednak, zawsze i wszędzie, bardzo ją podziwiam.

pozdrawiam serdecznie,
jacek

7. Data: 2017-11-25 07:47:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 03:12:54 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> nie uważam cię za filozofię, ale za wiedzę.
> i choć wiedza nie jest równoznaczna z mądrością,
> to jednak, zawsze i wszędzie, bardzo ją podziwiam.
>
> pozdrawiam serdecznie,
> jacek

Na ale ja nie tylko znaczki zbieram, próbuję je jednak również uporządkować
i wyciągnąć jakieś wnioski!

A to nie ma tak prosto bez poszukiwania mądrości...
Był taki wiersz Ludwika Jerzego Kerna "Ilu jest mądrych na świecie" poświęcony
temu jak trudno taką mądrość znaleźć. Niestety nie ma go w zasobach sieciowych.

8. Data: 2017-11-25 09:33:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 25 listopada 2017 07:47:48 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Na ale ja nie tylko znaczki zbieram, próbuję je jednak również uporządkować
> i wyciągnąć jakieś wnioski!

oczywiscie, troche nieadekwatnie sie wyrazilem:)
wybacz.

> A to nie ma tak prosto bez poszukiwania mądrości...
> Był taki wiersz Ludwika Jerzego Kerna "Ilu jest mądrych na świecie" poświęcony
> temu jak trudno taką mądrość znaleźć. Niestety nie ma go w zasobach sieciowych.

jednak dzięki Tobie wiemy, ze taki wiersz istnieje.
zobacz, jak to często wiedza splata się z mądrością.
a stamtąd to już tylko krok do dobroci:)

serdecznie,
jacek

PO-grobowcy.
Unia Niemiecka.