PO-grobowcy.

1. Data: 2017-11-19 20:59:07

Temat: PO-grobowcy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatni gwóźdź do trumny PO został wbity - rozpaczliwe próby wydobycia się
z kloaki na nic się zdadzą, grób ich własnymi rękoma już został wykopany.

https://wpolityce.pl/m/polityka/367490-ktos-w-to-uwi
erzy-trzaskowski-probuje-usprawiedliwic-partyjnych-k
olegow-poniosly-ich-nerwy-oni-uznali-ze-ta-rezolucja
-mowi

,,Nie zgadzamy się z tym, żeby UE nakłada sankcje na Polskę; sześcioro moich
koleżanek i kolegów poniosły nerwy - stąd, jak mniemam, takie głosowanie -
mówił polityk PO Rafał Trzaskowski. ,,

Ktoś w to uwierzy?
Zbiorowa nerwica, czy raczej... zbiorowy syndrom Pitery?
Może następnym razem, jak ich znowu ,,nerwy poniosą", to podpiszą choćby
rezolucję o przyłączeniu Polski do Niemiec i utworzenie na jej terenie
strefy wolnej relokacji uchodźców. A co!
Wolno się europosłom zdenerwować fkącu, przecież nie po to ich tam PO
POsłała, żeby wiedzieli, co q...a robią! Nie po to ich tam PO POsłała, żeby
reprezentowali stanowisko swojej partii!
:->

,,Dodał, że PO będzie o tym rozmawiać, ale ,,na pewno nie będzie żadnych
kar"."

No gdzież tam kary dla takich ,,karnych" reprezentantów! To się samo przez
się rozumie :->
No ale niech no się oni tylko pokażą w Polsce... to się im postaramy
przypomnieć, że W POLSCE patrzą na nich POLACY - a nie bliżej nieokreśleni
Europejczycy.
Ci ... państwo nie mają prawa pojawić się ani w polskim Sejmie, ani na
polskiej ulicy.
Należy tego dopilnować!
--
XL

2. Data: 2017-11-19 22:15:11

Temat: Re: PO-grobowcy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Europejczycy.
> Ci ... państwo nie mają prawa pojawić się ani w polskim Sejmie, ani na

Ta 6-osobowa banda zaprzałych głuPOli POwinna być w trybie natychmiastowym
odwołana przez PO i POzbawiona immunitetów. Tylko w ten sPOsób PO mogłaby
jeszcze próbować przekonać Polaków o resztkach swojej przyzwoitości.

--
XL

3. Data: 2017-11-20 10:22:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 22:15, XL pisze:

> Ta 6-osobowa banda zaprzałych głuPOli POwinna być w trybie natychmiastowym
> odwołana przez PO i POzbawiona immunitetów. Tylko w ten sPOsób PO mogłaby
> jeszcze próbować przekonać Polaków o resztkach swojej przyzwoitości.

Oczywiście... A przypadkiem to nie pislamiści doprowadzili do tego?
Oni już nawet resztek przyzwoitości nie mają. Niszczą Polskę i nawet się
z tym nie kryją.
Masz bałagan w głowie i nie odróżniasz skutków od przyczyn.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-11-20 12:45:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Oczywiście... A przypadkiem to nie pislamiści doprowadzili do tego?

Oczywiście, że to oni doprowadzili. Pełna zgoda. //Jak przyjemnie się z
tobą zgadzać, muszę to robić częściej

Gdyby PiS razem z nimi sprzedawał Polskę Niemcom na obozy dla muzułmanów,
to pewnie nie byłoby problemu. A tak to poprostukurdeobowiązkowo trzeba
było własnym współobywatelom - ciężko pracującym na chleb POLAKOM -
zafundować sankcje.
I jeszcze licząc na to, że za to POkochają...
LOL

Historia się POwtarza. Targowica forever.

--
XL

5. Data: 2017-11-20 14:55:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-20 o 12:45, XL pisze:

> Oczywiście, że to oni doprowadzili. Pełna zgoda. //Jak przyjemnie się z
> tobą zgadzać, muszę to robić częściej
>
> Gdyby PiS razem z nimi sprzedawał Polskę Niemcom na obozy dla muzułmanów,

O czym ty bredzisz?

A pis komu teraz Polskę sprzedaje? Masz jakieś podejrzenia?

> to pewnie nie byłoby problemu. A tak to poprostukurdeobowiązkowo trzeba
> było własnym współobywatelom - ciężko pracującym na chleb POLAKOM -
> zafundować sankcje.

Nie histeryzuj. Pis sam sobie zafundował sankcje, że nikt normalny nie
chce z nimi gadać, a nam, że poniesiemy tego konsekwencje.

> I jeszcze licząc na to, że za to POkochają...
> LOL

Ale wiesz, że te ewentualne dalsze sankcje to zasługa pis, a nie PO?

Zachowujesz się jak bijący żonę mąż, który teraz płacze, że mu ktoś
rodzinę rozbija. I ni cholery nie może ogarnąć, że to przez jego bicie,
a nie dlatego, że sąd go ukarał.

> Historia się POwtarza. Targowica forever.

Nieznajomość historii szkodzi. Jak widać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-11-20 17:02:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]

> a nie dlatego, że sąd go ukarał.

> Nieznajomość historii szkodzi. Jak widać.

Jakbym głupią cip.. upss - Piterę czytała.

--
XL

7. Data: 2017-11-20 19:05:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-20 o 17:02, XL pisze:

> Jakbym głupią cip.. upss - Piterę czytała.

Bo to dobry przykład jest.
Dałaś radę go zrozumieć. To dowód, że jest dobry.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-11-20 20:17:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bo to dobry przykład jest.
> Dałaś radę go zrozumieć. To dowód, że jest dobry.

Aleś się rozochocił. Tylko cokolwiek nieszczerze to jednak PObrzmiewa...

Konkluzja końcowa vel epilog:

POmyśleć, że takie bezmózgie piz... Pitery POdpisują w świecie
rezolucje decydujące (w ich mniemaniu) o losach Polski, nie zdając sobie
nawet sprawy z tego, że ich sprzedajne POdpisy i nazwiska już na zawsze
POzostaną na kartkach polskich podręczników historii pod hasłem ,,Brukselska
targowica".
Ta szóstka POwinna z miejsca iść się POwiesić. Albo POdpalić. Nawet ich
własna partia się od nich odcina...

--
XL

9. Data: 2017-11-20 20:53:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-20 o 20:17, XL pisze:

> Aleś się rozochocił. Tylko cokolwiek nieszczerze to jednak PObrzmiewa...

Ale zrozumiałaś, czy nie?

> [...]
> POzostaną na kartkach polskich podręczników historii pod hasłem ,,Brukselska

Pislamiści potrafią z podręczników wyciąć "większe" nazwiska, więc taki
drobiazg to dla nich pryszcz.
I nie jest to ich wynalazek. Już to przerabialiśmy.
Gdybyś uczyła się historii, to byś wiedziała jak to się kończy.

> Ta szóstka POwinna z miejsca iść się POwiesić. Albo POdpalić.

Mokre sny katoliczki :)

> Nawet ich
> własna partia się od nich odcina...

I dlatego opozycja nadal jest słaba.
Ale z tego nijak nie wynika, że pislam jest dobry dla Polski.
Z tego nie wynika, że mąż przestał bić żonę. Cieszy się tylko, że
sąsiedzi nie mogą się dogadać jak go powstrzymać i może spokojnie bić dalej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-11-20 21:34:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> (ciach wypociny)
> i...@g...pl
>
> Mokre sny katoliczki :)

Zo-ba-czy-my.

> I dlatego opozycja nadal jest słaba.

Jest słaba, bo jest głupia - wciąż nie przyjmuje do wiadomości, że Polacy
jej NIE WYBRALI i na ich za durniów zamiast siebie.
Działa w mniemaniu, że nadal jest POpierana.
A tymczasem PO ostatnich PO(d)pisach w PE POdpisała na siebie ostateczny
wyrok.
Zobaczysz w najbliższym czasie.

> Ale z tego nijak nie wynika, że pislam jest dobry dla Polski.
> Z tego nie wynika, że mąż przestał bić żonę. Cieszy się tylko, że
> sąsiedzi nie mogą się dogadać jak go powstrzymać i może spokojnie bić dalej.

Zawsze mogą się POdpalić, zaraz po tym, jak wezwali odwiecznego wroga na
POmoc oraz POdpisali swoje przyzwolenie na deptanie po Polakach. Co tam,
niech wróg rozpieprzy im wspólny dom, skoro jest w nim wg nich i tak źle.
Nie biorą tylko pod uwagę pewnej bardzo polskiej cechy: Polacy są do
przesady wyczuleni na targowicę oraz na wzywanie obcych do rozpieprzania
ich Ojczyzny. I właśnie teraz czują narastającą... wdzięczność. Dadzą temu
wyraz niedługo.

--
XL

Unia Niemiecka.