Unia - dobrodziejka Polski :->

1. Data: 2017-11-20 23:38:31

Temat: Unia - dobrodziejka Polski :->
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raport organizacji Global Financial Integrity (GFI) stwierdzał, że Polska
była liderem w UE jeśli chodzi o drenaż środków finansowych przez
zagraniczne podmioty za lata 2004-2013. Wynika z nich, że w latach
2005-2015 z Polski wypłynęło 537,8 mld zł!!!! Okazuje się, że w latach
2005-2015 , najwięcej wydrenowały z Polski firmy zarejestrowane w Holandii.
Do tego kraju popłynęło aż 117,31 mld zł w ciągu 11 lat. Niewiele mniej
wytransferowały z Polski firmy niemieckie , prawie 102 mld zł. Na trzecim
miejscu znalazły się firmy francuskie , w latach 2005-2015 wyprowadziły z
Polski prawie 60 mld zł!!!!

http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

--
XL

2. Data: 2017-11-21 07:46:17

Temat: Re: Unia - dobrodziejka Polski :->
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]
> mld zł!!!!
>
> http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

Dlatego

Timmermansy i Verhofstadty tak bardzo bronią Polski od nich
uzależnionej i przeciwstawiają się Polsce niezależnie myślącej i
prowadzącej niezależna politykę.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

3. Data: 2017-11-21 12:50:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
>>
> Timmermansy i Verhofstadty tak bardzo bronią Polski od nich
> uzależnionej i przeciwstawiają się Polsce niezależnie myślącej i

To jest oczywiste dla Polaka. A sprzedawczyka POznasz właśnie po tym, że
POpiera PO i POdpisane przez nich sankcje dla Polski.
Skończy się polsitem i tyle.

--
XL

4. Data: 2017-11-21 18:14:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 12:50, XL pisze:

> To jest oczywiste dla Polaka.

Niestety, w Polsce też mieszkają oszołomy.

> A sprzedawczyka POznasz właśnie po tym, że
> POpiera PO

Nie dotrze do ciebie, że przeciwnik pis niekoniecznie musi popierać po?
Nie ma takiej szansy? Masz tak zabetonowany umysł, że już nic do ciebie
nie dociera?

> i POdpisane przez nich sankcje dla Polski.

Niestety, dopóki ludzie nie odczują na własnej kieszeni co im pis
zgotował, to nie zrozumieją.
Cale szczęście, że Szyszko dołożył do tego 100 tys dziennie.
Szybciej do was dotrze.

> Skończy się polsitem i tyle.

Przecież o tym marzysz. Mieszkanie na zadupiu to szczyt twoich aspiracji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-11-21 19:38:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Niestety, w Polsce też mieszkają oszołomy.

> Nie dotrze do ciebie, że przeciwnik pis niekoniecznie musi popierać po?

PiS.
To i PO - mimo wszystko.
Bo o tzw. Nowoczesnej to już nawet ptaszki zapomniały, to i ja już o niej
nawet nie gadam.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

6. Data: 2017-11-21 19:55:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 19:38, XL pisze:

> PiS.
> To i PO - mimo wszystko.
> Bo o tzw. Nowoczesnej to już nawet ptaszki zapomniały, to i ja już o niej
> nawet nie gadam.

A coś na temat?
Dociera to do ciebie, czy nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-11-22 00:33:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A coś na temat?
> Dociera to do ciebie, czy nie?

Że niby mam ci coś o oszołomach..?
Spójrz w lustro.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":
http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

System - do Krzewickiego
PO-grobowcy.
Unia Niemiecka.
Żeby Poczta była pocztą...