Świadomość a materialna Rzeczywistość.

1. Data: 2017-11-21 08:31:31

Temat: Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli prawdą jest, że w za zdrowie fizyczne człowieka odpowiada zdrowa
psychika (Duch, Świadomość) to dlaczegóż by nie rozszerzyć tego
spostrzeżenia i nie dokonać uogólnienia, że za nieporządek w Przyrodzie
(Naturze, Wszechświecie), a ogólniej w świecie materialnym,
odpowiedzialny jest bałagan w globalnej Świadomości, której ludzka
świadomość jest najbardziej zaawansowanym podzbiorem. Mówiąc o bałaganie
w świecie materialnym mam na myśli zjawiska o charakterze
katastroficznym takie jak trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, katastrofy
kosmiczne ale również te jeszcze ostatecznie niepotwierdzone jak np.
hipotetyczne ocieplenie klimatu. Jeżeli istotnie zjawiska materialnej
Rzeczywistości są odbiciem stanu kosmicznej Świadomości, której ludzka
świadomość jest częścią to czy porządkowanie naszej świadomości poprzez
wyeliminowanie zjawisk negatywnych, z których najniebezpieczniejszym
jest przemoc psychiczna prowadzić będzie do eliminowania katastrof
wydarzających się w tejże materialnej Rzeczywistości.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2017-12-04 08:36:38

Temat: Re: Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

WM pisze:

> To co wydaje nam się dziwaczne i chore może być skutkiem ubocznym
> przystosowania ewolucyjnego.

Powiedziałbym raczej, że jest to czynnik (ang. agent) powodujący
wytrącenie systemu ze stanu równowagi nietrwałej i wymuszenie dalszego
poszukiwania stanu, który będzie stanem równowagi trwałej a nie
chwiejnej. Ten ostateczny stan będzie cechował się zerowym poziomem
entropii czyli będzie uporządkowanym chaosem.

Poszukiwanie tego stanu stabilnego, albo finalnego stanu ewolucji można
potraktować jako poszukiwanie takiego rozwiązania społecznego, które
wyeliminuje przemoc i zapewni bezkonfliktowe trwanie (Harmonia, Utopia).

> Taka umiejętność wtapiania się w otoczenie to działanie genów?
> https://youtu.be/Ng391Kx1vps

Nie opowiadaj...? To po co one, te geny, niby są?

3. Data: 2017-12-04 09:43:36

Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-04 o 08:36, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> chwiejnej. Ten ostateczny stan będzie cechował się zerowym poziomem
> entropii czyli będzie uporządkowanym chaosem.

Życie powoduje przyśpieszone przetwarzanie otoczenia, a więc i uboczny
nieodwracalny wzrost entropii.

Kto wie, czy nie istnieje kolejne prawo termodynamiki o takiej
organizacji materii, by maksymalizować nieodwracalny przyrost entropii
(ds/dt)max ? ;)

Czy zasada najmniejszego działania Hamiltona może przy okazji realizować
maksymalny nieodwracalny wzrost entropii?

> Poszukiwanie tego stanu stabilnego, albo finalnego stanu ewolucji można
> potraktować jako poszukiwanie takiego rozwiązania społecznego, które
> wyeliminuje przemoc i zapewni bezkonfliktowe trwanie (Harmonia, Utopia).

Wystarczy uderzenie planetoidy, by było wielkie wymieranie i
przyspieszenie ewolucji.

> Nie opowiadaj...? To po co one, te geny, niby są?

Kiedyś myślałem, że to geny o wszystkim decydują.
Zmieniłem zdanie po lekturze tej książki.
Znaczenie rodzinnego gniazda jest również bardzo ważne.

Rodzinne gniazdo
Vitus B. Dröscher
http://www.koralowamama.pl/2013/06/rodzinne-gniazdo-
vitus-droscher/

WM

4. Data: 2017-12-04 10:14:04

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

WM pisze:

> Życie powoduje przyśpieszone przetwarzanie otoczenia, a więc i
> uboczny nieodwracalny wzrost entropii.

Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. Uważam, że to o czym mówisz to
stan przejściowy do stanu Omega Świadomości, który istotnie cechują
zwiększone przemiany materialno-energetyczne. W stanie Omega będziemy
mięc do czynienia wyłącznie z przemianami informacyjnymi.

> Kto wie, czy nie istnieje kolejne prawo termodynamiki o takiej
> organizacji materii, by maksymalizować nieodwracalny przyrost
> entropii (ds/dt)max ? ;)

W stanie Omega systemu, który cechować będzie kompletność Wiedzy i
powszechna Mądrość niepotrzebną będzie jakakolwiek aktywność w sferze
materialnej a więc i zmiany entropii systemu.

> Czy zasada najmniejszego działania Hamiltona może przy okazji
> realizować maksymalny nieodwracalny wzrost entropii?

Nie mnóż zasad; używaj brzytwy Ockhama.:)

> Wystarczy uderzenie planetoidy, by było wielkie wymieranie i
> przyspieszenie ewolucji.

Wszechświat ze swoimi obiektami to produkt uboczny procesu ewolucji
Świadomości. Gdy Świadomość osiągnie stan Omega (Absolut) znikną te
wszystkie obiekty reprezentujące uszkodzenia Umysłu podziurawionego
wirusem ZAKAZu.

> Kiedyś myślałem, że to geny o wszystkim decydują. Zmieniłem zdanie po
> lekturze tej książki. Znaczenie rodzinnego gniazda jest również
> [...]

I bardzo słusznie postąpiłeś. :)

5. Data: 2017-12-04 17:41:53

Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-04 o 10:14, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> zwiększone przemiany materialno-energetyczne. W stanie Omega będziemy
> mięc do czynienia wyłącznie z przemianami informacyjnymi.

O mega niejasny to stan ;)

> W stanie Omega systemu, który cechować będzie kompletność Wiedzy i
> powszechna Mądrość niepotrzebną będzie jakakolwiek aktywność w sferze
> materialnej a więc i zmiany entropii systemu.

Do takiego stanu wystarczy trochę halucynogenów.
Szamani to stosują od wielu wieków.

> Nie mnóż zasad; używaj brzytwy Ockhama.:)

Stan omega podpada pod nią, a nie zasady fizyki.

> [...]
> Świadomości. Gdy Świadomość osiągnie stan Omega (Absolut) znikną te
> wszystkie obiekty reprezentujące uszkodzenia Umysłu podziurawionego

Umysł podziurawiony wirusem zakazu? Przekieruj wątek na grupę o poezji.
Fizyki już od dawna nie uprawia się w ten sposób.

WM

6. Data: 2017-12-04 17:53:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2017 o 10:14, LeoTar Gnostyk pisze:
> Świadomości. Gdy Świadomość osiągnie stan Omega (Absolut) znikną te
> wszystkie obiekty reprezentujące uszkodzenia Umysłu podziurawionego
> wirusem ZAKAZu.

i wreszcie będzie można pieprzyć mamuśkę

7. Data: 2017-12-04 18:50:29

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> i wreszcie będzie można pieprzyć mamuśkę

Cóś mi się wydaje, drogi pinokio, że ten mój pomysł zapadł wyjątkowo
głęboko w Twoim umyśle.:)

8. Data: 2017-12-04 18:52:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2017 o 18:50, LeoTar Gnostyk pisze:
> Cóś mi się wydaje, drogi pinokio, że ten mój pomysł zapadł wyjątkowo
> głęboko w Twoim umyśle.:)

Sprytnie to sobie wykombinowałeś:
taki ojciec - głowa rodziny będzie się pieprzył z córeczkami o świeżych,
młodych ciałkach, a nieapetyczną żonę odda synalkowi

9. Data: 2017-12-04 19:06:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

WM pisze:

> O mega niejasny to stan ;)

Za to megastabilny to stan systemu, gdyż zawarty jest w nim komplet
informacji o potencjalnie możliwych sytuacjach (stanach) w jakich może
się znaleźć system. W tym stanie samowiedzy system może przechodzić z
jednego stanu do drugiego bez wydatkowania energii (perpetuum mobile,
wolna wola).

> Do takiego stanu wystarczy trochę halucynogenów. Szamani to stosują
> od wielu wieków.

Gdy umysł znajdzie się w takim stanie, stanie pozbawionym niepewności i
wolnym od szumu (wyciszone emocje), nie trzeba się posiłkować grzybkami
by tworzyć doskonałości. Tylko po co skoro wszystko zdobywasz bez
wysiłku dzięki nieskończonej mocy uwolnionego umysłu...

> Stan omega podpada pod nią, a nie zasady fizyki.

Fizyka oszalała na punkcie Materii a całkowicie zapomniała o Duchu, jej
twórcy.

> Umysł podziurawiony wirusem zakazu? Przekieruj wątek na grupę o
> poezji. Fizyki już od dawna nie uprawia się w ten sposób.

Szkiełkiem i okiem już nie da się niczego więcej osiągnąć poza
samozniszczeniem.

10. Data: 2017-12-04 19:24:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Sprytnie to sobie wykombinowałeś: taki ojciec - głowa rodziny będzie
> się pieprzył z córeczkami o świeżych, młodych ciałkach, a
> nieapetyczną żonę odda synalkowi

Nie zmieniaj tematu kłamczuchu. A zaczęliśmy od tego, że Ci się ten mój
pomysł bardo spodobał. Ale skoro już chcesz bić pianę i wmawiać mi
nieuczciwość to wyobraź sobie, że mamuśce tez się może bardzo spodobać
baraszkowanie z młodym i nieopierzonym szczawikiem zamiast ze starym
wyga mężem synalka, który poznał się na oszustwach kobiety. A taki
młody, niczego jeszcze nie popróbowawszy stanie się łatwym i
niewymagającym byczkiem dla nienasyconej mamuśki. Czy tak nie można by
zinterpretować Twojego podejścia gdyby chcieć doszukiwać się
nieuczciwości w całej metodzie? Bo, że kobiety maja porypane we łbiech
na punkcie seksu to rzecz pewna i nie powinieneś w to wątpić.

A skoro już zakładasz, że rodzice chcieliby świadomie wykorzystać
seksualnie dzieci to znaczy, że cały ten świat powinien szlag trafić.
Albo, albo pinokio. Wybieraj. Albo poszukujemy przyczyny zła i sposobu
uwolnienia się od niego albo poddajemy się i czym prędzej szykujmy
Zagładę. Bo taki pojeb jak człowiek nie powinien istnieć. Wybieraj!

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

Unia - dobrodziejka Polski :->
System - do Krzewickiego