Swiateczni maruderzy - poraz zaczynac...

51. Data: 2006-12-09 18:44:44

Temat: Re: Swiateczni maruderzy - poraz zaczynac...
Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" z Halnym
w news:1165651206.853627.44890@f1g2000cwa.googlegroups
.com...
/.../

> Zabrali mi prąd na całe 5 godzin,w piątek,wieczorem,
> nie dość,że pracy zero (komp) to i rozrywek (komp)
> i wiadomości z szerokiego świata (jak wyżej).
> Więc mogę dopiero teraz reagować:)

Pośpiechu tu nikt nigdy nie może wymagać - nie dręcz się tym.
Jak brat al'an niedawno zauważył - postów kozy nie zjadają,
więc zawsze można do nich wrócić :).

/.../

> Powoli,*to nie piekarnia*,czasem melodia wpada
> pstryk i jest,a czasem trzeba ją chwilkę pozanęcać:)

Masz oczywiście rację. Tren wie, że to płoche żarty...;).
Gorzej, jak całkiem oddalimy się od tego projektu, w czasie i przestrzeni grupy.
Jednak działa tu pewne prawo fizyczne - spadek natężenia pola nacisku
maleje wraz z oddalaniem się od źródła...:).
Wzorów nie będę.... ;).

> ...jak byłam mała,to myślałam,że osoba,która mi się
> śni, również śni ten sam sen - tutaj prawie to samo :)

:)).... A kiedy zauważyłaś, że coś się jednak nie zgadza..?
Był to szok? Zdziwienie? A jak było z akceptacją tego nowego
doświadczenia?

/.../

> Nie wiem,jestem barz świeża w necie,ale nadrabiam
> zaległości jak tylko mogę :) bo -kurcze -właśnie
> często mijam się z takimi fajnymi momentami,
> przychodząc nie w porę :(....

;). Momenty były, są i będą... o ile tylko duch w narodzie nie zginie
- twórczy. A widzimy całe szczęście tylko to, na co skierowane są
nasze "oczy". Gdyby było inaczej - dla przeżycia musielibyśmy mieć
wagowo, co najmniej takie mózgi jak cała reszta ciała.
Mózgi w puszkach, z których wprost wychodzą nóżki. Najlepiej od razu osiem,
jak u pajęczaków :))).

W sumie to i tak nie bardzo wiadomo, z kim się rozmawia...
;).

> Bo i skąd?? raczej zapytam.
> Daj namiary,linki,chętnie poznam
> Bluzgacza innego niż ten, który jeździ po mnie,
> bo go dupa,dusza,czy coś jeszcze innego, boli,
> a ja akurat napisałam słowo,które JEMU się
> nie podoba.

Ech, nie..... wybacz - żadnych namiarów Ci nie dam bo i nie mam.
((Jeszcze ktoś pomyśli że jestem Bluzgaczologiem ;))).
Rzecz nie polega na wskazywaniu własnych źródeł - one mogą być
kompletnie rozproszone i dla innych nieuchwytne. Tak, jak jest
w tym przypadku. Rzecz polega na uważnych obserwacjach tego,
co widzą wszyscy, a widzeniu tego, czego nikt nie dostrzega.
A przede wszystkim na zadawaniu sobie pytań typu: "dlaczego właśnie
tak, a nie ^^jak wszyscy^^?".

Może wystarczy tylko traktować człowieka poważnie - mimo iż robi
wszystko na przekór? Nie wiem. A może jest po prostu sobą
i nie rozumie, co inni ludzie od niego chcą? Może to on "krzyczy"
po swojemu, by go ktoś zrozumiał?

> Ja też.

> Ale Ciebie, Zenobio, bardziej szczególnie :))

:)). Dzięki, dzięki....
Rzeczywiście, w luźniejszych wątkach "wysyłam" do boju koleżankę Zenobię
z domu Chwost, czy jakoś tak ;).
Ale nie znaczy to, że kogokolwiek z rozmówców ważę sobie lekce.

> Halny ( ten od zabierania prądu)

All
---
pozdrawiam
Zenobia Gżegżółko Xerxes
z domu Chwost

p.s. czy wiesz Halny, że masz ustawiony u siebie standard QP?
Nie wiem jak to się ustawia w Mozilli, ale nie powinno być:

ale

Ta zmiana ułatwi życie Twoim respondentom... :).

52. Data: 2006-12-09 18:48:52

Od: "kahwe ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Dec 2006 08:07:47 -0800, Hanka napisał(a):

> Eee tam,zaraz wymusza...
> Nie chcesz, nie tworzysz,
> ani połączeń, ani w ogóle nic.

Same sie nie tworzą ? No wiesz, miałem na myśli
wszechświat w ogóle... i co napędza atomy do roboty...
i nas oczywiście też...

I czy by się tego, cholera, nie dało zatrzymać
bez szkody dla psyche, co ? Albo sie jakoś
uodpornić czy co ?
Cos ewolucja chyba pomyliła kierunek :o)

> Hanka

kahwe()

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

53. Data: 2006-12-09 19:36:30

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kahwe () napisał :

> i co napędza atomy do roboty...
> i nas oczywiście też...
>
> I czy by się tego, cholera, nie dało zatrzymać
> bez szkody dla psyche, co ?

Bez szkody dla psyche się nie da.
Tam też jakieś atomy się kręcą,
a jak je zatrzymasz,to kręcić się
zaczniesz Ty, w kółko, wokół
niewiadomoczego :)

> Albo sie jakoś
> uodpornić czy co ?

Pracujemy nad szczepionką.
Ale będzie ona skuteczna tylko dla
stroniących od piwa :)

> Coś ewolucja chyba pomyliła kierunek :o)

Nie nadążam,chyba muszę skoczyć
do nocnego...

Hanka

54. Data: 2006-12-09 19:51:23

Od: "kahwe ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Dec 2006 11:36:30 -0800, Hanka napisał(a):

> Bez szkody dla psyche się nie da.
> Tam też jakieś atomy się kręcą,
> a jak je zatrzymasz,to kręcić się
> zaczniesz Ty, w kółko, wokół
> niewiadomoczego :)

Twoim zdaniem ja/Ty nie jesteśmy zbudowani z atomów ?

> Pracujemy nad szczepionką.
> Ale będzie ona skuteczna tylko dla
> stroniących od piwa :)

Jak to ?
To jakaś wyraźna niesprawiedliwość :o)

> Nie nadążam,chyba muszę skoczyć
> do nocnego...

No wiesz, jeśli ewolucja to jakas głupia baba jedynie,
to wszystko sięzgadza, ale jesli choć trochę myśli,
to chyba myslące zwierzęta powinna jakoś promować,
a nie dołować po przebiegu życia, tak ?

I czy dla ewolucji to taki problem
dać nam życie i świadomość na wieki
i bez potrzeby opłacania się za to
życie pracą na rzecz silniejszych
i sprytniejszych ?

> Hanka

kahwe()

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

55. Data: 2006-12-09 19:53:39

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... zzz napisał(a):
> [...]
>
> Zapomniałam o jednym:
> ktoś, kto słucha Coltrane`a
> nie może być do końca taki,
> jak myślimy i jakim się tu
> przedstawia.
> No ale zjeby dostałam jednak
> realne...
>
> Hanka
> -------
>
> Realne? Jesteś pewna, że to, co otrzymujesz za pośrednictwem
> monitora jest realne? Ja sądzę, że to bardzo długa droga, o ile
> w ogóle osiągalna... w drodze umów dwustronnych?
> A już w stosunku do całkiem obcych - to chyba nieporozumienie, co?

Pisząc *realne* miałam na myśli takie,które mogę
przeczytać na wzmiankowanym monitorze,będące
odpowiedzią na jakiś tam mój post,itp.
.
Wiem przecież, że net daje wiele możliwości
i nagle okazuje się, że pani A = pan B=jeszcze
ze cztery inne nicki. M.in.dlatego jest ciekawie:)
ale nie musi być wulgarnie.

Wyzwiska pod moim adresem,chociażby tylko
internetowym, są dla mnie tym,co widzę na ekranie,
a nie jakimś wysublimowanym przekazem czyjegoś
ego. Nie muszę się godzić na ich generowanie.

Hanka

56. Data: 2006-12-09 20:13:30

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... zzz napisał :

> :)).... A kiedy zauważyłaś, że coś się jednak nie zgadza..?

Wtedy,gdy,śniąc o Królewnie Śnieżce,obudziłam się
i zobaczyłam siedmiu krasnoludków w swoim łóżku.

> Był to szok? Zdziwienie?

Trochę szoku było...

> A jak było z akceptacją tego nowego doświadczenia?

Krasnoludki kocham do dzisiaj. Z wzajemnością.
[...]
> Ech, nie..... wybacz - żadnych namiarów Ci nie dam bo i nie mam.
> ((Jeszcze ktoś pomyśli że jestem Bluzgaczologiem ;))).

Lepiej - że jesteś Bluzgaczem :))

> [...]
> w tym przypadku. Rzecz polega na uważnych obserwacjach tego,
> co widzą wszyscy, a widzeniu tego, czego nikt nie dostrzega.

Spostrzegłam sporo, ale nie muszę pisać, co wiem,
zresztą - zostałam skutecznie zniechęcona.
A zapowiadało się tak ciekawie...

> p.s. czy wiesz Halny, że masz ustawiony u siebie standard QP?
> Nie wiem jak to się ustawia w Mozilli, ale nie powinno być (...)

Ja też do końca nie wiem, ale postaram się tę sprawę jak
najszybciej wyjaśnić :)

Pozdrawiam.
Hanka bez halnego,ale z deszczem ...

57. Data: 2006-12-09 20:34:03

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kahwe () napisał :

> Twoim zdaniem ja/Ty nie jesteśmy zbudowani z atomów ?

Jak rozcięłam sobie rękę i włożyłam pod mikroskop,
to coś tam się ruszało. Czy to były atomy, nie wiem,
mikroskop był dość nowy i miał napisane na
okularze * x 10 do 100 potęgi*, to chyba jednak
atomy widziałam...
[...]
> No wiesz, jeśli ewolucja to jakas głupia baba jedynie,
> to wszystko się zgadza, ale jesli choć trochę myśli,
> to chyba myslące zwierzęta powinna jakoś promować,
> a nie dołować po przebiegu życia, tak ?

Niektórzy wierzą w kolejne wcielenia, więc po
przebiegu życia zrzucasz wyłącznie powłokę
cielesną i - myk - pojawiasz się całkiem inny
[ całkiem nowy w dodatku ! ]
i całkiem gdzie indziej, niekoniecznie w dole
pod stokrotkami :)

> I czy dla ewolucji to taki problem
> dać nam życie i świadomość na wieki

Bez przesady. Ja już mam dosyć, a to dopiero
jakaś część średniej długości trasy...

>... i bez potrzeby opłacania się za to
> życie pracą na rzecz silniejszych
> i sprytniejszych ?

Możesz nie pracować :)

Naprawdę możesz nie pracować :)

Hanka

58. Data: 2006-12-09 20:44:02

Od: "kahwe ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Dec 2006 12:34:03 -0800, Hanka napisał(a):

> [...]
> to coś tam się ruszało. Czy to były atomy, nie wiem,
> mikroskop był dość nowy i miał napisane na
> okularze * x 10 do 100 potęgi*, to chyba jednak

No właśnie, alwe zdaje się podejrzewasz,
że dusza to jest niematerialna, tak ?

> Niektórzy wierzą w kolejne wcielenia, więc po
> przebiegu życia zrzucasz wyłącznie powłokę
> cielesną

A co pozostaje, absolutna pustka ?
Ok., aleczy coś takiego może być siebie świadome ?

> [...]
> i całkiem gdzie indziej, niekoniecznie w dole
> pod stokrotkami :)

> Bez przesady. Ja już mam dosyć, a to dopiero

Trochę masz rację..., ale gdyby tak tylko
same przyjemności, co ? :o)
No to też trochę męczy, ale nie tak bardzo,
a po małym odpoczynku znowu jest wesoło, tak ?

> Możesz nie pracować :)
> Naprawdę możesz nie pracować :)

Tak, wiem, gdybym nie miał dzieci,
na pewno bym tak zrobił jak jeden gość w Ameryce,
którego sąsiedzi znaleźli po miesiącu martwego
przy telewizorze, nie jadł ani nie pił, tylko
chłonął wzrokiem i uchem informacje z TVN-u
:o)

> Hanka

kahwe

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

59. Data: 2006-12-09 21:41:11

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):
> Specjalnie wyłuskałam wszystkie Twoje *trzeba*
> i zadaję Ci dwa pytania: dlaczego *trzeba*?

Bo nie ma innego wyjścia?

60. Data: 2006-12-09 22:11:42

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kahwe () napisał :

> No właśnie, ale zdaje się podejrzewasz,
> że dusza to jest niematerialna, tak ?

Nigdzie tak nie pisałam.
Dusza jest złożona z atomów czyli
jest materią zmierzalną, widzialną itp.

> Trochę masz rację..., ale gdyby tak tylko
> same przyjemności, co ? :o)
> No to też trochę męczy, ale nie tak bardzo,
> a po małym odpoczynku znowu jest wesoło, tak ?

Nie.

> Tak, wiem, gdybym nie miał dzieci.

A co to ma do rzeczy?

Test na nonkonformizm
Librix (czesc 2)
Pracoholizm - badanie
O kulisach informacji podawanych w mediach
słówko