"Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?

31. Data: 2014-04-11 10:41:42

Temat: Re: "Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 14:06:00 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
licjant-ranny-w-gdansku-splonelo-jego-mieszkanie,nId
,1407041

> niePOczytalnego ;)

A tak "niePOczytalni" to wlasciwe slowko,
sorki wszystkich za PrzeOczenie ;P

> Doprawdy, pożar u tegoż "dłużnika" miał miejsce niemal rok temu. I wtedy
>
> TEŻ uznawano go za nieszczęśliwą ofiarę "wypadku", nawet zbiórki
>
> charytatywne na jego rzecz organizowano. Spojrzenie na całą sprawę
>
> zmieniło się całkiem niedawno, kiedy skojarzono pewne fakty.

Zwlaszcza fakt zbliżania się 10 kwietnia i beatyfikacji JPII...
w zestawieniu z zaangażowaniem religijnym owej rodziny.

W mediach obraz tego człowieka przedstawia się tak jednostronnie
a POwyzsze zastrzeżenia nigdzie nie zostały nawet zasygnalizowane
wiec niejako w oczywisty sPOsob są POmijane ze wnioski nasuwają się same...

32. Data: 2014-04-11 11:12:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Apr 2014 01:41:42 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> W mediach obraz tego człowieka przedstawia się tak jednostronnie

Jak zawsze wszystko.

> a POwyzsze zastrzeżenia nigdzie nie zostały nawet zasygnalizowane
> wiec niejako w oczywisty sPOsob są POmijane ze wnioski nasuwają się same...

No.

33. Data: 2014-04-11 13:05:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-11 10:41, m...@g...com pisze:

> Zwlaszcza fakt zbliżania się 10 kwietnia i beatyfikacji JPII...
> w zestawieniu z zaangażowaniem religijnym owej rodziny.

Czy kiedy to pisałeś, nie zadrżała Ci przypadkiem ręka z powodu
zachwiania proPOrcji? ;)

Ewa

34. Data: 2014-04-11 19:16:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kiedy to pisałeś, nie zadrżała Ci przypadkiem ręka z powodu
> zachwiania proPOrcji? ;)

POwodu. POpraw się.

35. Data: 2014-04-12 18:04:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-11 19:16, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-04-11 13:05, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> POwodu. POpraw się.

aPOlogize

Ewa

"Panika bankowa"? Komuś się wreszcie uda...POdpalić świat ;)
Chironowi - o "cudzie" chodzenia po węglach :-)
Re: Bydlaki!
Kolonko forever!
Prognoza dla globcia :-]