Prognoza dla globcia :-]

1. Data: 2014-03-17 20:27:37

Temat: Prognoza dla globcia :-]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://faktopedia.pl/475386
I do nas to dotrze, będziesz się miał z pyszna, do katolików będziesz
wzdychał po nocach :-]

2. Data: 2014-03-18 07:20:54

Temat: Re: Prognoza dla globcia :-]
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://faktopedia.pl/475386
> I do nas to dotrze, będziesz się miał z pyszna, do katolików będziesz
> wzdychał po nocach :-]

Jako ateista zostanie ukamieniowany- więc raczej sobie nie powzdycha.

Znasz to? Turek ściągnął rodzinę do Niemiec. Pewnego razu syn przyszedł do
niego z pytaniami: tato, co to jest socjalizm i co to jest rasizm- bo tu
dużo o tym mówią? Tata odpowiedział: socjalizm- no wiesz, synu- przyjeżdżamy
do Niemiec- i dostajemy zasiłki, mieszkania- to jest socjalizm. Synek
zdziwiony: tato- no ale tak sami nam to dają, z dobrego serca? -No nie,
synku- rząd im zabiera pod przymusem w podatkach. - Oj tato, to oni nas
chyba za to nie lubią! - No a to właśnie jest rasizm, mój symu
:-)

--

Chiron

3. Data: 2014-03-19 12:51:05

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03/17/2014 08:27 PM, Ikselka wrote:
> http://faktopedia.pl/475386
> I do nas to dotrze, będziesz się miał z pyszna, do katolików będziesz
> wzdychał po nocach :-]

tylko że większość ludzi nie mówi "nie" katolikom, tylko "nie"
fanatyzmowi.
rozumiesz różnicę?

4. Data: 2014-03-19 15:52:03

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ble

5. Data: 2014-03-22 01:36:58

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Wielki Brat straszy. To wybór między Berią i Dzierżyńskim czyli Isalam czy
katolicyzm, a Europa nie wybierze ani jednego gówna tylko spuści wodę po oby dwóch,
zgadzam się z Alice Miller, że to dwie obecne patologie świata, katolicym i Islam.

smutno smutniej Jasmine
Jak to możliwe?
Krótka ankieta - poświęć kilka minut!
Chciałbym tylko byś wiedziała