smutno smutniej Jasmine

1. Data: 2014-03-17 15:09:08

Temat: smutno smutniej Jasmine
Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm... obejrzałem i ...

Moje wrażenie - elektroniczny żółw ( Jasmine)
nieudolnie zaprogramowany zaplątał sie między
fotelem i szafką i nie może sie wydostać - uderzając
na przemian o scianę lub meble.

2. Data: 2014-03-17 16:49:01

Temat: Re: smutno smutniej Jasmine
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-03-17 15:09, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:

A ile się przy tym nakłapał.

3. Data: 2014-03-17 17:23:33

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-03-17 15:09, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:

> A ile się przy tym nakłapał.

no bo jak rzeczywistość ( po przesunięciu mebli)
nie pasuje do snu - to musi sobie ten sen sama
opowiadać/przypominać - by potwierdzić pozory
sesnowności/celowości tego do czego ją
zaprogramowano.

:)))

4. Data: 2014-03-17 17:35:15

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-03-17 17:23, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:

Aaaa... to wiele wyjaśnia.

5. Data: 2014-03-17 18:08:54

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa... to wiele wyjaśnia.
Aaaa... to nie :))))))))))

6. Data: 2014-03-17 22:31:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-17 15:09, intuicjonista pisze:
> Hm... obejrzałem i ...
>
> Moje wrażenie - elektroniczny żółw ( Jasmine)

Fajne porównanie. :) (albo nakręcona zabawka w tej samej sytuacji)

> nieudolnie zaprogramowany zaplątał sie między
> fotelem i szafką i nie może sie wydostać - uderzając
> na przemian o scianę lub meble.

W dodatku doskonale zagrany (ten żółw). Moim zdaniem kawał dobrego i
wyjątkowo subtelnego psychologicznego kina.

Oprócz samego zaplątania głównej postaci (co oczywiste), ciekawe było
dla mnie obserwowanie splątania obu sióstr. Czy tylko różnica urody
predestynowała je do trafiania na tak różnych facetów, czy raczej
wejście i przyzwyczajenie się do jednej roli od dziecka? (chyba
retoryczne to pytanie)

Ewa

7. Data: 2014-03-17 23:58:22

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajne porównanie. :) (albo nakręcona zabawka w tej samej sytuacji)

> W dodatku doskonale zagrany (ten żółw). Moim zdaniem kawał dobrego i
> wyjątkowo subtelnego psychologicznego kina.

hm ... piekno jest w oczach widza :)))))

> [...]
> predestynowała je do trafiania na tak różnych facetów, czy raczej
> wejście i przyzwyczajenie się do jednej roli od dziecka? (chyba

no retoryczne
kolejna krytyka systemu inżynierii społecznej
- społeczeństwa chyba nawet postkonsumpcyjnego
Adpatowane przez cywilizacje konsumpcyjną (matkę)
Jak podkreślano - brak związku z genami - czyli
nabyty zespół świata urojonego.
Jedna poddała się temu i została nieszczęśliwą
zabawką w trybach tej mszynerii ....
Druga jakos wyrwała sie z tego prania mózgu ale
nawet ona jest cały czas zagrożona - nawet szczęscie
loteryjne lub normalny facet są zgrozone przez
pokusy (inwestycji, bawidamka na party ) maszyny
konsumpcyjnej.

IMO co do treści to taka inna wersja Sierpnia w harabstwie ....
Oczywiście miejsac dla aktorstwa zarówno tu jak i tam
było dużo i zostało wykorzystane.
:))))

8. Data: 2014-03-18 20:28:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-17 23:58, intuicjonista pisze:

> [...]
> loteryjne lub normalny facet są zgrozone przez
> pokusy (inwestycji, bawidamka na party ) maszyny

Jedna - przyzwyczajona do tego, że jej się należy, bo jest lepsza,
przeznaczona do luksusu, próbuje to w życiu osiągnąć nie zważając na
środki (związek z oszustem, potem kłamstwo), ale interesują się nią
mężczyźni, którzy mogą jej to zaoferować. I tylko takimi ona się interesuje.

Druga - zawsze ta druga, brzydsza, trochę gorsza, sama musi ciężko
harować na swój byt, żaden tam książę z bajki jej się nie marzy, tylko
zwykły chłop. Łatwo jednak daje siostrze się zdeprecjonować i zaszczepić
pomysł, że powinna chcieć czegoś więcej, bo to co ma jest nic nie warte,
ale to za każdym razem okazuje się pudło.

> IMO co do treści to taka inna wersja Sierpnia w harabstwie ....

Dużo jednak lżejszy w odbiorze, przynajmniej dla mnie.

Ewa

9. Data: 2014-03-18 22:33:02

Od: "intuicjonista" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-03-17 23:58, intuicjonista pisze:
> Dużo jednak lżejszy w odbiorze, przynajmniej dla mnie.

http://www.youtube.com/watch?v=6L-5fGzPPCI

:)))))

10. Data: 2014-03-19 14:36:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-18 22:33, intuicjonista pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=6L-5fGzPPCI
>
> :)))))

Czy mam doszukiwać się głębszego sensu, czy to tylko luźne skojarzenie
ze słowami piosenki? NB śpiewało się ją kiedyś przy ognisku. ;)

Ewa

Jak to możliwe?
Krótka ankieta - poświęć kilka minut!
Chciałbym tylko byś wiedziała