smutno smutniej Jasmine

11. Data: 2014-03-19 16:07:08

Temat: Re: smutno smutniej Jasmine
Od: "intuicjonista" <x...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:lgc3s6$rov$2@news.icm.edu.pl...
>W dniu 2014-03-18 22:33, intuicjonista pisze:

> Czy mam doszukiwać się głębszego sensu, czy to tylko luźne skojarzenie
> ze słowami piosenki? NB śpiewało się ją kiedyś przy ognisku. ;)

zaraz tam sensu i to głebszego ?
wszystko to pył na wietrze :))))))
http://www.youtube.com/watch?v=f6lYSL_Gub0

12. Data: 2014-03-19 17:07:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeznaczona do luksusu, próbuje to w życiu osiągnąć nie zważając na
> środki (związek z oszustem, potem kłamstwo), ale interesują się nią
> mężczyźni, którzy mogą jej to zaoferować. I tylko takimi ona się
> interesuje.
>
> Druga - zawsze ta druga, brzydsza, trochę gorsza, sama musi ciężko
> harować na swój byt, żaden tam książę z bajki jej się nie marzy, tylko
> zwykły chłop. Łatwo jednak daje siostrze się zdeprecjonować i zaszczepić
> pomysł, że powinna chcieć czegoś więcej, bo to co ma jest nic nie warte,
> ale to za każdym razem okazuje się pudło.

Samo życie.

> Dużo jednak lżejszy w odbiorze, przynajmniej dla mnie.

Qrcze... może się jednak zmuszę i skończę.

13. Data: 2014-03-19 20:46:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-19 17:07, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-03-18 20:28, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Samo życie.

No, bywa.

> Qrcze... może się jednak zmuszę i skończę.

A co, nie zdzierżyłaś?

Ewa

14. Data: 2014-03-19 20:52:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, nie zdzierżyłaś?

Ochdziesiąta minuta kłapania mnie pokonała.

15. Data: 2014-03-20 08:20:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-19 20:52, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-03-19 20:46, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Ochdziesiąta minuta kłapania mnie pokonała.

A' propos kłapania tak mi się skojarzyło - takie podekscytowane kłapanie
jest dość powszechnym sposobem rozładowywania/zagłuszania napięcia.

Ewa

16. Data: 2014-03-20 16:51:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A' propos kłapania tak mi się skojarzyło - takie podekscytowane kłapanie
> jest dość powszechnym sposobem rozładowywania/zagłuszania napięcia.

Nie trudno nie zauważyć.

Jak to możliwe?
Krótka ankieta - poświęć kilka minut!
Chciałbym tylko byś wiedziała