"Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?

21. Data: 2014-04-07 11:40:45

Temat: Re: "Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 11:15:55 UTC+2 użytkownik ikka napisał:
> [...]
Podczas zleconych w ich ramach badań, przeprowadzonych w warunkach ambulatoryjnych,
biegli uznali go za niepoczytalnego."

3172,Podejrzany_o_podpalenie_Dariusz_P__uznany_wczes
niej.html

> diabła? myślisz, że ów diabeł ma jakieś większe moce niż jednorożce i
>
> zeus?
>
> tak, wiem, facet w fajnej czapce wam powiedział, że ma :)

A ty znow jedziesz antropomorfizacją.
Tak się nie da dotykając zagadnienia "idea a osobowość".
Wytranscendentuj się ciut ;)

> "wszyscy powinni przeczytać biblię, potrzebujemy więcej ateistów"

Franciszek również tę tezę POpiera:
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1093273,Papie
z-Franciszek-Ewangelia-dla-kazdego

22. Data: 2014-04-07 20:53:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 22:27:12 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
>
> i koscielnoscią spryciarzu.
>
> POnoć jego dobry znajomy PO fakcie skonstatował że ów
>
> "modlił się pod figurą, a diabła miał za skórą"...

http://www.tvn24.pl/rodzina-dariusza-p-nie-bedzie-ko
mentowac-jego-przeszlosci,416066,s.html

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dariusz-p-p
o-tragicznym-pozarze-ubezpieczenie-to-byl-pomysl-zon
y,414200.html

23. Data: 2014-04-07 21:13:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 20:53:45 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
mentowac-jego-przeszlosci,416066,s.html

> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dariusz-p-p
o-tragicznym-pozarze-ubezpieczenie-to-byl-pomysl-zon

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/smierc-rodz
iny-ojciec-podpalaczem-proboszcz-nie-umiem-sobie-wyo
brazic-by-tak-udawal,413680.html

24. Data: 2014-04-07 21:27:02

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widziałem jakie to było cierpienie, jak on się zachowywał, jak płakał, jak biegał,
bo w innym miejscu szpitala była żona, w innym dzieci. Mi się wydaje, że nie sposób
udawać czegoś takiego w takim momencie. Jak dziecko umiera, jak on klęczy nad ciałem
czteroletniej dziewczynki, rozpacza. Ja nie umiem sobie wyobrazić takiego udawania.
ks. Bogusław Zalew

A Mama Magda to co robiła.? Mnie to nie dziwi że wzór katolika podpalił rodzine, ta
religia i wzorowi katolicy bardzo dużo napalili stosów.

25. Data: 2014-04-07 21:33:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2014 12:27:02 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Mnie to nie dziwi że wzór katolika podpalił rodzine, ta religia i wzorowi katolicy
bardzo dużo napalili stosów.

Ty wzorze cnót wszelkich _niekatolickich_ chcesz rezaty katolików.

26. Data: 2014-04-07 23:03:10

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Wierzący komunista po praniu mózgu uważa iż partia jest słońcem wszelkich cnót.
Wierzący katolik po praniu mózgu uważa..że kler jest słońcem wszelkich cnót.
Ludzie bez prania mózgu widzą jak te dwie sekty są wzorem jedynie skrajnej patologii
a życia nie da się oszukać i mamy konsekwencje i historyczne i obecne.

27. Data: 2014-04-08 11:57:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2014 14:03:10 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Wierzący komunista po praniu mózgu uważa iż partia jest słońcem wszelkich cnót.
> Wierzący katolik po praniu mózgu uważa..że kler jest słońcem wszelkich cnót.
> Ludzie bez prania mózgu widzą

...siebie jako słońce wszelkich cnót :->

28. Data: 2014-04-10 09:21:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 21:13:18 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
y,414200.html

> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/smierc-rodz
iny-ojciec-podpalaczem-proboszcz-nie-umiem-sobie-wyo

http://www.rmf24.pl/goraca-linia/wasze-fakty/news-po
licjant-ranny-w-gdansku-splonelo-jego-mieszkanie,nId
,1407041

W Gdansku przy POrzarze mieszkania POlicjanta od razu POdejrzenia o zemste
a kiedy w domu niepoczytalnego i niespłacalnego na 2 miliony dluznika- umocowanego w
strukturach katolika się zapalilo w 5 miejscach na raz i zginela prawie cala jego
rodzina, owego medialnie się linczuje rzucając POdejrzenia o najgorsze
wynaturzenia...doprawdy bylaby to proba zemsty godna jakiejś do kwadratu POpapranej
mentalności.
Bo co za problem dzieciakom POdebrac gdzies klucze z mieszkania żeby nie było sladow
włamania czy POdrzucic telefon z którego wysylano POgrozki, lub skopiować karte sim
by uprawdoPOdobnic logowania w miejscu zamieszkania Podczas POrzaru?
A może gość wcześniej był umoczony w jakies POdejrzane wąsate towarzystwo
i się probowal "wypisac"? Jakas turańska mentalność wokoło tej sprawy się wije, smród
niczym z Akwarium Suworowa...

29. Data: 2014-04-10 12:06:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2014 00:21:13 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> i się probowal "wypisac"? Jakas turańska mentalność wokoło tej sprawy się wije,

Dokładnie!

30. Data: 2014-04-10 14:06:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-10 09:21, m...@g...com pisze:
> [...]

> katolika się zapalilo w 5 miejscach na raz i zginela prawie cala jego
> rodzina, owego medialnie się linczuje rzucając POdejrzenia o najgorsze

Doprawdy, pożar u tegoż "dłużnika" miał miejsce niemal rok temu. I wtedy
TEŻ uznawano go za nieszczęśliwą ofiarę "wypadku", nawet zbiórki
charytatywne na jego rzecz organizowano. Spojrzenie na całą sprawę
zmieniło się całkiem niedawno, kiedy skojarzono pewne fakty. Nie czytasz
linków, które sam tu wrzucasz w nadmiarze?

Ewa

"Panika bankowa"? Komuś się wreszcie uda...POdpalić świat ;)
Chironowi - o "cudzie" chodzenia po węglach :-)
Re: Bydlaki!
Kolonko forever!
Prognoza dla globcia :-]