Świnie!

131. Data: 2010-02-11 21:55:35

Temat: Re: ?winie!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:48:29 +0100, Chiron napisał(a):

> .
>

> No nie, nie moge uwierzyć, że Ty to robisz:-). Równie dobrze można podać
> przykłady złodziejaszka sklepowego w Chinach (też mu grozi ks). Przecież tu
> zupełn ie nie o to chodzi. KS ma być wyłącznie jako kara wyjątkowa- w nie
> budzących wątpliwości wypadkach.

Aha - no właśnie nigdy nie ma pewności, czy w danym przypadku brak
wątpliwości nie wynika z faktu niewiedzy... A w ww. przypadku te
watpliwości pojawiły się po fakcie, a machina już zadziałała i nic tego nie
naprawi, pozostała rodzina pozbawiona męża i ojca, jej byt pogorszony
emocjonalnie i socjalnie, nieprocentujący (nie tylko w sensie finansowym).
Żadne odszkodowanie tego nie wyrówna.

> Inaczej - jeśli jesteś przeciw, to tak
> naprawdę jesteś za karą śmierci- ale na ofiarach...To smutne:-(

Nocoty, Chirek. Przeciez w tej aferze skazano płotki, podobnie jak w aferze
mlecznej w Chinach, a prawdziwi winowajcy chodzą wolni.
Ale nie o to chodzi, chodzi o sens kary śmierci - także wtedy, gdy nie ma
wątpliwości, trzeba być ostrożnym z wyrokiem, bo jak wiadomo, kluczowe
fakty potrafią wypływac po latach.

--

Ikselka.

132. Data: 2010-02-11 21:57:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:52:40 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Lubisz przecież mięso.
>
> Qra

Aić, Qra. jak będzie za jaja, to lepiej?
--

Ikselka.

133. Data: 2010-02-11 21:58:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Aić, Qra. jak będzie za jaja, to lepiej?

To będę musiała z produkcją zejść do podziemia.

Qra

134. Data: 2010-02-11 22:04:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-luty-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> V przykazanie : Nie zabijaj.

w oryginale zdaje się, ze było: "nie morduj".

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

135. Data: 2010-02-11 22:10:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:58:29 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> To będę musiała z produkcją zejść do podziemia.
>
> Qra

No, a jaja też łatwopsujący się towar ;-)
--

Ikselka.

136. Data: 2010-02-11 22:22:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> probuje byc Bogiem, Chiron...
> Co powiedzialbys tym wszystkim uniewinnionym posmiertnie?

Napisałem już sporo w tym wątku na ten temat. To trochę nie fair kwitować to
takim argumentem.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

137. Data: 2010-02-11 22:23:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Czyli popierasz morderstwo z premedytacja. Tym wlasnie
> jest kara smierci.

> Morderstwo jako profilaktyka... Coz, przyznam szczerze, ze
> tego sie po Tobie nie spodziewalam.

Odnieś się proszę do całości.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

138. Data: 2010-02-11 23:42:34

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Odnieś się proszę do całości.

Odnioslam sie do calosci.
Powtorze - kara smierci to morderstwo.
Nie mam nic do dodania.

Pozdrawiam,
F.

139. Data: 2010-02-12 00:09:07

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> Ten tekst jest przykładem, jak niewiele można zrozumieć z otrzymywanych
> sygnałów, jeśli się akurat NIE CHCE. I wydaje się wtedy człekowi, ze jest
> porządku, bo przecież nie rozumie. To jest dopiero hipokryzja ;-PPP

Nie rozumiem ;)

140. Data: 2010-02-12 00:22:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart napisał(a):
> U�ytkownik "XL" <i...@g...pl> napisa� w wiadomo�ci

> Nie rozumiem ;)

Jej chodzi o to, że jestem głupi bo nie zionę nienawiścią do
Żydów.................jest bardzo chora, no katolicka miłość do
bliźnich tak się objawia. Może przedawkowali jej pranie mózgu na
godzinach nienawiści w kościółku.
A kiedy wreszczie ty pojmiesz, że katolicy to najgorsi chorzy
zbrodniarze? Bo masz to przed oczami, oni się powielają, bo to
zniwolony umysł, ludzie bez osobowości.

Wypisz, wymaluj Ender
Nawróciłem się Towarzysze;)
prawa zwierzat