Świnie!

121. Data: 2010-02-11 21:24:09

Temat: Re: ?winie!
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1qi9pm78hkm52.185zveku9eym.dlg@40tude.net...

> Otóż to...

Proszę o statystyki. Poza tym- karę śmierci w normalnym kraju orzeka się
wyłącznie w sytuacjach nie budzących wątpliwości.
A co powiesz rodzinom ofiar- których by nie było, gdyby takie bydlę
powieszono w porę?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

122. Data: 2010-02-11 21:30:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> wyłącznie w sytuacjach nie budzących wątpliwości.
> A co powiesz rodzinom ofiar- których by nie było, gdyby takie bydlę

V przykazanie : Nie zabijaj.

--

Paulinka

123. Data: 2010-02-11 21:35:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:42:51 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> bardzo Chiron nie potrafi współczuć zamordowanym Żydom ani nikomu ,
> wie tylko to co sekta powie , co jest słuszne a co nie, a sekta
> zionie niestety nienawiścią do tego co jest po za nią, on nie widzi
> ludzi i nie potrafi współczuć, bo najważniejszy jest wielki brat i
> recytowanie modlitwy wielkiego brata. Ty jesteś taka sama.
> Trupy, które by tylko mordowały w imię wielkiego brata, pobrałem sobie
> grę na telefon = dom śmierci= i tam strzela się do trupów i nie mogę
> pozbyć się wrażenia, że te trupy to wy, tylko szkoda że nie jesteście

To co - szczelaj se, globek, szczelaj.
:-(
--

Ikselka.

124. Data: 2010-02-11 21:39:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:24:09 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> wyłącznie w sytuacjach nie budzących wątpliwości.
> A co powiesz rodzinom ofiar- których by nie było, gdyby takie bydlę

Chiron, a co powiesz rodzinie tego skazanego?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Wawrzeck

Ikselka.

125. Data: 2010-02-11 21:41:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:30:02 +0100, Paulinka napisał(a):

> V przykazanie : Nie zabijaj.

Powinno brzmieć (i będzie tak brzmiało) "Nie będziesz mordował".
Zabijanie nie zawsze jest mordem - zabijamy bakterie, rośliny, zwierzęta
aby żyć, bronimy swego życia przed napaścią itp.
Wszystko inne (wiadomo, o co chodzi) jest mordem.
--

Ikselka.

126. Data: 2010-02-11 21:42:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Chiron, a co powiesz rodzinie tego skazanego?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Wawrzeck

I że za mięso...

Qra

127. Data: 2010-02-11 21:48:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron, a co powiesz rodzinie tego skazanego?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Wawrzeck

.

No nie, nie moge uwierzyć, że Ty to robisz:-). Równie dobrze można podać
przykłady złodziejaszka sklepowego w Chinach (też mu grozi ks). Przecież tu
zupełn ie nie o to chodzi. KS ma być wyłącznie jako kara wyjątkowa- w nie
budzących wątpliwości wypadkach. Inaczej - jeśli jesteś przeciw, to tak
naprawdę jesteś za karą śmierci- ale na ofiarach...To smutne:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

128. Data: 2010-02-11 21:49:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hl1sne$eis$1@node1.news.atman.pl...

> V przykazanie : Nie zabijaj.

No to spróbuj to powiedzieć rodzinom ofiar...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

129. Data: 2010-02-11 21:49:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:42:45 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I że za mięso...

Jakie to ma znaczenie, za co?

--