Świnie!

111. Data: 2010-02-11 16:38:55

Temat: Re: ?winie!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> "glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...

> [...]
> ktoś to powiedział wcześniej, albo ktoś inny to samo powtórzy,
> a więc będzie już was dwoje?
> Dobrym miejscem wykazania swojej odrębności są takie twierdzenia,
> których nikt wcześniej nie powiedział i nikt nie rozumie.
> Czujesz się wtedy jak myśląca istota na planecie maUp, tak
> jakbyś urodził/urodziła się o 100 lat za wcześnie. :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
> PS. Czy na swojej komórce też masz krzaczki, gdy kod ASCII jest
> niezgodny z kodem znakowym obsługiwanym przez Twój system?
A widzisz trzeba znać to co było powiedziane, by wiedzieć, że to nowe
nie jest. Ale większość ludzi żyje tym co było powiedziane, a ty
żyjesz wśród nich, twój indywidualizm wyjdzie w działaniu, w
konkretnej sytułacji, miedzy tym co się dzieje, a tym czym ty się
stajesz. To mnie się zawsze podobało, bo konkretna rzeczywistość ,
jest poza wszelkimi ustaleniami , znaczy to że człowiek przełamuje
ustalenia i znowu zaskakuje.

112. Data: 2010-02-11 16:55:04

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
n.googlegroups.com...

> [...]
> stajesz. To mnie się zawsze podobało, bo konkretna rzeczywistość ,
> jest poza wszelkimi ustaleniami , znaczy to że człowiek przełamuje

Są ustalenia indywidualne oparte na własnym doświadczeniu:
ciepło-zimno, jasno-ciemno, daleko-blisko, prosto-krzywo,
drogo-tanio, ładnie-brzydko, miło-niemiło, fajnie-chujowo itd.
i ciekawe, że te ustalenia nie muszą mieć nazwy, bo przecież
człowiek sam ze sobą nie rozmawia i sam sobie nie tłumaczy,
choć często myśli własne są zdaniami, a więc myśląc, marząc,
planując, kombinując - praktycznie człowiek uczy sam siebie.
Nie bez znaczenia jest tutaj pamięć i zdolność do porównań
np. znajome twarze pamięta się latami choć właścicieli tych
twarzy dawno już nie ma wsród żywych...
... co to ja chciałem powiedzieć... (?) acha
?
zapomniałem, wybacz ;D
już wiem: "Ucząc innych - uczyłem siebie" :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

113. Data: 2010-02-11 17:11:55

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Nie- nie zgadzam się. Zabił z premedytacją. Zabił działającego policjanta,
> który mu się przedstawił. Należy bezwzględnie przywrócić karę śmierci-
Czyli popierasz morderstwo z premedytacja. Tym wlasnie
jest kara smierci.

> tylko_ona_jest_w_stanie_odstraszyć_następców_lumpa.
> Od emerytury- i to sutej na dzieci- jest państwo.

Morderstwo jako profilaktyka... Coz, przyznam szczerze, ze
tego sie po Tobie nie spodziewalam.

Pozdrawiam,
F.

114. Data: 2010-02-11 17:35:51

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poza wszystkim- rozważ proszę to: człowieka skazano na najwyższą możliwą
> karę (dożywotnia niewolnicza praca). Jak można to od niego wyegzekwować?
> Będziesz go torturować? I co mu zrobisz, jak zabije współwięźnia? A jak
> strażnika? A jak ucieknie- to co go powstrzyma przed bezwzględnością wobec
> napotkanych ludzi?
> Zabił policjanta- w więzieniu będzie "królem". Będą go podobni jemu
> stawiać za przykład młodym bandytom. Ci, widzący bezsiłę państwa (brak
> możliwości zabicia gangstera- przy istnieniu takiej możliwości w drugą
> stronę)- będą szli w jego ślady.

Najwieksze problemy tego swiata rodza sie wtedy, gdy czlowiek
probuje byc Bogiem, Chiron...
Co powiedzialbys tym wszystkim uniewinnionym posmiertnie?

Pozdrawiam,
F.

115. Data: 2010-02-11 18:36:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 14:44:06 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Też.....mniam
> Zobacz - najzdrowsze jest to co ...najprostsze. MK

Mniam - byle domowe. Kupne kiszeniaki są po prostu masą soli.
--

Ikselka.

116. Data: 2010-02-11 18:42:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 16:17:02 +0100, Redart napisał(a):

> Reszta - czyli "demonstracyjną modlitwą w globa !"
> i poczucie hipokryzji - wynika z jego bezradności.

Ten tekst jest przykładem, jak niewiele można zrozumieć z otrzymywanych
sygnałów, jeśli się akurat NIE CHCE. I wydaje się wtedy człekowi, ze jest w
porządku, bo przecież nie rozumie. To jest dopiero hipokryzja ;-PPP
--

Ikselka.

117. Data: 2010-02-11 18:49:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 18:35:51 +0100, Fragile napisał(a):

> (...)
> Najwieksze problemy tego swiata rodza sie wtedy, gdy czlowiek
> probuje byc Bogiem, Chiron...
> Co powiedzialbys tym wszystkim uniewinnionym posmiertnie?

Otóż to...

--

Ikselka.

118. Data: 2010-02-11 18:54:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Thu, 11 Feb 2010 14:44:06 +0100, Vilar napisaďż˝(a):

> Mniam - byle domowe. Kupne kiszeniaki sďż˝ po prostu masďż˝ soli.
> --
>
> Ikselka.

Tak Ikselka bardzo ładnie pokazujesz kim jesteś. Ja piszę o tym, że
tacy chorzy jak wy, swoją ideologią mordowali i chcą mordować innych
ludzi, ale tak to jest z fanatykami, że takie rzeczy zupełnie omijają,
tak też działają ludzie podlegi sekcie , czyli ze spranym mózgiem.
Najpierw się pytasz co mi jest, ten wątek pokazuje że jesteście bardzo
chorzy, bo to was dotyczy, ale dla was zamordowanie i mordowanie nic
nie znaczy, tylko= co ci jest, albo sól lub kiełbasa.
Moim zdaniem jest to esencją całego artykułu. Niech będzie to
ostrzeżeniem.

Im bardziej jesteście religijni (czytaj: fanatyczni) tym bardziej
pozbawieni współczucia. Iluzja współczucia zastępuje prawdziwe
współczucie. Ludzie religii mają tendencję do bycia najbardziej
fanatycznymi i pozbawionymi tolerancji ludźmi na Ziemi. Są ostatnimi,
którym można zaufać i cierpią na najbardziej odrażające defekty
charakteru. Udają że robią dobrze, lecz w rzeczywistości są
kolaborantami w systemie stworzonym do popychania ludzi w stronę
nieświadomego niewolnictwa, w imię wyższego autorytetu. Są
niewolnikami promującymi niewolnictwo.

Z historycznego punktu widzenia ludzie religii "kochali" walczyć ze
sobą. Zamiast bezwarunkowej miłości praktykowali uwarunkowaną
lojalność. Jedynym bezwarunkowym aspektem była ich żądza krwi. Jeżeli
nie zgadzasz się z nimi stajesz się celem... albo do nawrócenia, albo do
zniszczenie (choć jedno i drugie jest w istocie tym samym).

A teraz cytat "perełka".

"Prawdziwe współczucie nie powstaje z wiary w Boga, z praktykowania
różnych rytuałów, studiowania prawa karmy. Współczucie jest tylko i
wyłącznie rezultatem świadomego wyboru, wolnego od groźby kary i
obietnicy nagrody."

Podobnie jest z miłością do Boga, z miłością do bliźnich, z miłością
do innych stworzeń z miłością do całego wszechświata. To my
dokonujemy niezależnego świadomego wyboru czy chcemy kochać, czy
chcemy współczuć, jak chcemy kochać, jak chcemy współczuć. Bądźmy za
ten wybór odpowiedzialni.

119. Data: 2010-02-11 20:23:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 10:54:00 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> dokonujemy niezależnego świadomego wyboru czy chcemy kochać, czy
> chcemy współczuć, jak chcemy kochać, jak chcemy współczuć. Bądźmy za

Bardzo ładny cytacik, globek.
Uważasz, że moje dobre emocje w Twoją stronę biorą się z wiary w Boga?
Kochane głupiątko - to moja wiara w Boga bierze się z moich dobrych emocji.
Moje dobre emocje były przed nią.

--

Ikselka.

120. Data: 2010-02-11 20:42:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Thu, 11 Feb 2010 10:54:00 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Bardzo �adny cytacik, globek.
> Uwa�asz, �e moje dobre emocje w Twoj� stron� bior� si� z wiary w Boga?
> Kochane g�upi�tko - to moja wiara w Boga bierze si� z moich dobrych emocji.
> Moje dobre emocje by�y przed ni�.
>
> --
>
> Ikselka.

Nie, ty z tym nie masz nic wspólnego, nie potrafisz współczuć, bo nie
jesteś człowiekiem, nie ma w tobie Boga, bo nie jesteś człowiekiem,
nie ma w tobie miłości, bo nie jesteś człowiekiem. Jesteś sekciarą,
partyjną i liczy się tylko to co wielki brat powie, więc tu widać jak
bardzo Chiron nie potrafi współczuć zamordowanym Żydom ani nikomu ,
wie tylko to co sekta powie , co jest słuszne a co nie, a sekta
zionie niestety nienawiścią do tego co jest po za nią, on nie widzi
ludzi i nie potrafi współczuć, bo najważniejszy jest wielki brat i
recytowanie modlitwy wielkiego brata. Ty jesteś taka sama.
Trupy, które by tylko mordowały w imię wielkiego brata, pobrałem sobie
grę na telefon = dom śmierci= i tam strzela się do trupów i nie mogę
pozbyć się wrażenia, że te trupy to wy, tylko szkoda że nie jesteście
grą.

Wypisz, wymaluj Ender
Nawróciłem się Towarzysze;)
prawa zwierzat