Symbioza roślinna?

1. Data: 2004-11-03 00:28:10

Temat: Symbioza roślinna?
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nazywa uprawa odpowiednio dobranych roślin w zamkniętym np.
słoju? Jakieś keywords?

Uszkodziłem balon do wina i pomyślałem o takim dla niego zastosowaniu, a
nie mogę nawet szczątkowej informacji znaleźć.

--
richo

2. Data: 2004-11-03 06:58:11

Temat: Re: Symbioza roślinna?
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> wrote in news:cm98u4$fca$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]

> Uszkodziłem balon do wina i pomyślałem o takim dla niego zastosowaniu, a
> nie mogę nawet szczątkowej informacji znaleźć.

Bottle graden albo bottle gardening. To dosyć popularna zabawa :-)
Chociaż wymaga precyzji w operowaniu pałeczkami :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2004-11-03 12:17:45

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
> Bottle graden albo bottle gardening. To dosyć popularna zabawa :-)
> Chociaż wymaga precyzji w operowaniu pałeczkami :-)

Wystarczy być chirurgiem i mieć dostęp do takich narzędzi.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

4. Data: 2004-11-03 13:06:05

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Wystarczy być chirurgiem i mieć dostęp do takich narzędzi.

Modelarstwo wystarczy tak naprawdę.

--
richo

Bonsai - brzoza