Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

111. Data: 2010-04-25 21:19:07

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ewo, ale czy nie uważasz, że ten wtręt o wszechobecności Pisma w naszym
> życiu nie był uroczy :-)

Pismo to cenny wynalazek. ;)

Ewa

112. Data: 2010-04-25 21:19:34

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Sama Ewa przykładem. Ale oczywiście "nie przekonuje jej" to :-)

Nie mam pewności, czy XL wie, kim jest lurker.

Ewa

113. Data: 2010-04-25 21:20:19

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-25 23:16, Paulinka pisze:

> Chyba obustronne patrząc na to, jak zareagował na moje spostrzeżenie.
> Widać wyraźnie, że nie chce tego tematu poruszać, może Iza przybliży
> szczegóły?
> Chociaż chyba wyłazi ze mnie zwykłe wścibstwo, a to do mnie niepodobne ;)

Wiesz, jakby nie było to trochę mnie obrabiasz i to w osobie trzeciej
i małe jest prawdopodobieństwo, że zaprezentujesz coś wartościowego.
ale jak masz taką radochę to się nie krępuj.
Piotrek

114. Data: 2010-04-25 21:23:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie mam pewności, czy XL wie, kim jest lurker.

Co wcale nie przeszkadza się jej profilaktycznie się ze swoim kolegą
zgodzić, wbijając Ci przy okazji szpilkę. Jakie to wszystko proste :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

115. Data: 2010-04-25 21:25:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Wiesz, jakby nie było to trochę mnie obrabiasz i to w osobie trzeciej
> i małe jest prawdopodobieństwo, że zaprezentujesz coś wartościowego.
> ale jak masz taką radochę to się nie krępuj.

Oj nagle zaczęło Ci przeszkadzać obrabianie kogoś w trzeciej osobie?
Bardzo Cię serdecznie za to chciałam przeprosić, ale cóż uczę się od
najlepszych.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

116. Data: 2010-04-25 21:26:22

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 23:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> :-)

> Nie musi, jasne. Ale ma.
> No przykre.

> Oczywi cie, e nie - poniewa JA mu czytam czasem, albo opowiadam, i to nie
> tylko swoje, ale i Twoje, i Chirona, i Medei, i Paulinki, i Panslavisty, i
> Aichy, i wielu innych :-)
> On narzeka, e w czytniku czcionka za ma a - a ja nie powiekszam, bo za
> du o musia abym przewija a potem dla siebie znowu ustawia mniejsz .
> Dlatego zreszt M K (tzn ze wzgl du na konieczno czytania drobnego druku)
> nie lubi komputera i nie daje si do niego wo ami zaci gn , ja za atwiam

Tak, i tym optymistycznym akcentem kończę z tobą
wasza wysokość te oto dywagacje. Do następnego razu i do zobaczenia w
realu.

P.S. Idę spać bo już mnie zaczęto posądzać o pisanie wierszy dla
jakiego homoseksualisty
i o to, ze zazdroszczę tobie powiązań z piotkiem . Cóż, niektóre
tematy należy przemilczeć.
--
sampi

117. Data: 2010-04-25 21:26:50

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Niespełnione.
> Z tego co pamiętam, zwykle ogranicza się do obserwacji
> z powodu jakichś niespełnionych oczekiwań,
> które jednak nie wygasają, ale determinują emocje
> przeżywane wraz w wybranymi przez siebie, obserwowanymi osobami.

Rozumiem, że te oczekiwania są co do tego, co dana "wybrana" osoba napisze?

> Gdzieś tu w necie była jakaś analiza tego zjawiska
> i to napisana w dodatku przez osobę dość wiarygodną
> - jakiegoś socjologa chyba.

No ciekawe zjawisko. Ludzie są jednak niezwykli w swej różnorodności.
Może coś na ten temat znajdę i lurknę. Mam nadzieję, że się nie
rozczaruję. ;)

Ewa

118. Data: 2010-04-25 21:27:39

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-25 23:23, Paulinka pisze:

> Co wcale nie przeszkadza się jej profilaktycznie się ze swoim kolegą
> zgodzić, wbijając Ci przy okazji szpilkę. Jakie to wszystko proste :)

Prawdopodobnie zgodnie z oczekiwaniem Ewy.
Odbieram Ewę jako typ B, o którym poniekąd mnie zapewniała.
Ty natomiast Paulinka, no cóż, budzisz czasem sympatię ;-)
Piotrek

119. Data: 2010-04-25 21:28:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 14:26:22 -0700 (PDT), sampi napisał(a):

> Tak, i tym optymistycznym akcentem kończę z tobą
> wasza wysokość te oto dywagacje. Do następnego razu i do zobaczenia w
> realu.

Po co? Zawiodłaś mnie.

> P.S. Idę spać bo już mnie zaczęto posądzać o pisanie wierszy dla
> jakiego homoseksualisty
> i o to, ze zazdroszczę tobie powiązań z piotkiem . Cóż, niektóre
> tematy należy przemilczeć.

Więc po co spotkanie? Nie widzę celu.

120. Data: 2010-04-25 21:28:44

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Chyba obustronne patrząc na to, jak zareagował na moje spostrzeżenie.
> Widać wyraźnie, że nie chce tego tematu poruszać, może Iza przybliży
> szczegóły?

Raczej sądzę, że nie ma żadnych szczegółów.
Ale w sumie mało mnie to interesuje.

Ewa

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?