Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

121. Data: 2010-04-25 21:32:13

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> W dniu 2010-04-25 23:23, Paulinka pisze:

> Ty natomiast Paulinka, no cóż, budzisz czasem sympatię ;-)

Nie przywiązuj się zbytnio do tej myśli, nie lubię wokół siebie
rozczarowanych osób :-)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

122. Data: 2010-04-25 21:33:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Raczej sądzę, że nie ma żadnych szczegółów.
> Ale w sumie mało mnie to interesuje.

Bardzo to kategorycznie zabrzmiało.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

123. Data: 2010-04-25 21:33:58

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Prawdopodobnie zgodnie z oczekiwaniem Ewy.

A jaka jest Twoja interpretacja, geniuszu?

Ewa

124. Data: 2010-04-25 21:34:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 23:27:39 +0200, Piotr napisał(a):

> Prawdopodobnie zgodnie z oczekiwaniem Ewy.
> Odbieram Ewę jako typ B, o którym poniekąd mnie zapewniała.
> Ty natomiast Paulinka, no cóż, budzisz czasem sympatię ;-)
> Piotrek

Wiem, kto to jest lurker. Podciągam pod to pojęcie niektóre ww. przez
Ciebie osoby, ponieważ owszem, piszą one w grupie, ale jakosc/tematyka tej
aktywności nie jest adekwatna do natężenia ich faktycznej aktywności
emocjonalnej ani do jej rodzaju...

125. Data: 2010-04-25 21:37:14

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-25 23:33, medea pisze:

> A jaka jest Twoja interpretacja, geniuszu?
>
> Ewa

Interpretacja czego? Bo nie występuje chyba z zacytowanym
przez Ciebie tekście nic, co wymaga jakiejś interpretacji?
Piotrek

126. Data: 2010-04-25 21:37:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> Ciebie osoby, ponieważ owszem, piszą one w grupie, ale jakosc/tematyka tej
> aktywności nie jest adekwatna do natężenia ich faktycznej aktywności

Gdyby ciocia miała wąsy, byłaby wujaszkiem.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

127. Data: 2010-04-25 21:39:12

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Bardzo to kategorycznie zabrzmiało.

Hm, dlaczego?
Mnie by bardziej interesowało, co wydarzyło się na linii XL-Iza.

Ewa

128. Data: 2010-04-25 21:40:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" napisał:

> Pisz realnie o sobie, swoim małżeństwie i przydatkach małżonka.
> Bo nie i wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale coraz mocniej
> sie ośmieszasz, a tym bardziej męża, który
> zapewne jak to mężczyzna może niezbyt chętnie lubi bys o jego
> hipotetycznych parametry dyskutowała na forum - pokazując przy tym
> jego fotki niezliczonej liczbie użytkowników usenetu .

Murarz pracuje na rusztowaniu. W pewnej chwili spadł mu młotek.
Schodzi z mozołem, a na dole mały Jaś mówi mu:
- Mój tatuś to ma zawsze młotek zapasowy i nie musi schodzić...
Po jakimś czasie murarzowi spadła kielnia. Jeszcze nie zdążył zejść, a
już słyszy:
- Mój tatuś to ma zawsze zapasową kielnię...
Po pewnym czasie zszedł za potrzebą. Zobaczył Jasia i mówi ze złością:
- Co, twój tatuś ma pewnie dwa interesy...
- Pewnie, jeden mały do sikania i jeden wielki na baby...

--
Pozdrawiam - Aicha (z pl.listserv.chomor-l)

129. Data: 2010-04-25 21:41:48

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 23:28, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 25 Apr 2010 14:26:22 -0700 (PDT), sampi napisa (a):

> Po co? Zawiod a mnie.

> Wi c po co spotkanie? Nie widz celu.

Przemyśl znikomość swoich zapenień, obłudnych, bo powodowanych
bardziej chcią zaistnienia tutaj i posiadania zaplecza w postaci
"szczekających pisków " w jednym kierunku, niż zasadami, od których to
ponoć nie odstępujesz.
Bo wiek moja droga, nie przeważa o tym, że dany człowiek potrafi
dotrzymać komuś obietnicy.
A wiesz czemu, bo ma słabiutki charakter.
Kapujesz co nieco?
--
sampi

130. Data: 2010-04-25 21:43:43

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Interpretacja czego?

Napisałeś, że coś odbieram zgodnie z moim oczekiwaniem - chodziło o
szpilkę tak?
Pytam więc - jaka jest _Twoja_ interpretacja?

Ewa

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?