Szafa wnękowa - jak prawidłowo zaprojektować ? - długie

1. Data: 2003-02-12 12:13:41

Temat: Re: Szafa wnękowa - jak prawidłowo zaprojektować ? - długie
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętaj, że do opuszczenia drążka 80cm musisz mieć możliwość rozsunięcia
> drzwi na 80cm :)

Dzięki, b. cenna uwaga :-) Muszę dobrze przemyśleć szerokość

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-12 14:54:55

Od: "Jarek Mielczarek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

...W szafie trzymamy moje ubrania i męża ...

Ale wypuszczasz go czasem ? ;-))))

Sorry, nie mogłem się powstrzymać.
Jarek

1. Data: 2003-02-12 15:00:33

Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...W szafie trzymamy moje ubrania i męża ...
>
> Ale wypuszczasz go czasem ? ;-))))
>
> Sorry, nie mogłem się powstrzymać.

swojego meza czy "cudzego"?
sorki ale tez nie moglem sie powstrzymac...
maciej

1. Data: 2003-02-12 16:00:33

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zmb_1" <b...@p...com> wrote in message

> swojego meza czy "cudzego"?
> sorki ale tez nie moglem sie powstrzymac...
> maciej

Nie, no swojego. Wypuszczam go czasem, ale tylko w nagrodę za dobre
sprawowanie. Ale jemu się tam wcale nie nudzi - w szafie stoją jego wędki i
pudło z kołowrotkami, a na półce ze swetrami sypia nasz kot. "Swój" naprawdę
nie ma powodu do narzekania. Słowo honoru. "Cudzego" już tam nie upycham, bo
może rzeczywiście byłoby im za ciasno i ubrania by mi pognietli:)
Anka nie-sadystka.

1. Data: 2003-02-12 19:00:32

Od: "jacek" <w...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
=====Tanie meble na zamowienie====
====== www.szafykuchnie.to.pl ======

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3e4a39c6@news.vogel.pl...

przy 5 skrzydlach wcale nie musisz, sa rozne sztuczki........
ale to innym razem

--
=====Tanie meble na zamowienie====
====== www.szafykuchnie.to.pl ======

1. Data: 2003-02-12 20:52:59

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy 5 skrzydlach wcale nie musisz, sa rozne sztuczki........
> ale to innym razem

Trochę magii to ja chciałbym już dzisiaj ;-) PLEASEEEEEEEEEE :-)

My chyba wszyscy lubimy sztuczki - widać to chociażby po ostatnie
dyskusji w wątku pająki ;-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-12 20:58:20

Temat: Re: Szafa wnękowa - jak prawidłowo zaprojektować ?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezeli lustra to troche waza . plyta rattan sa lzejsze

Ja planuję na zwykłą płytę laminowaną nakleić tapetę fakturową z włókna
szklanego a na około listewki, chroniące brzegi. Całość zostanie
pomalowana na jakiś miły kolorek (jaki jeszcze nie wiem).

A tak na marginesie to ... nie, nie będę pytał o farby ;-) - zajrzę do
archwimum :-)

Chodzi mi o miejsca w sieci (może producenci farb ?) gdzie można
poczytać o wpływie kolorów na samopoczucie itp. A może ktoś może polecić
mi jakąś odpowiednią lekturę książkową ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-12 21:02:08

Od: Wojciech Ściesiński <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypuszczam go czasem, ale tylko w nagrodę za dobre
> sprawowanie.

> ubrania by mi pognietli:)

Sprawowanie ? a może miałaś na myśli prasowanie ? ;-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-12 22:39:38

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Ściesiński" <w...@w...pl> wrote in message
> Sprawowanie ? a może miałaś na myśli prasowanie ? ;-)

:))))) Nie. Dobre sprawowanie to znaczy nie marudzenie, że znów chce na ryby
i to koniecznie ze mną:)))
Zaraz nas tu zlinczują za OT.
Anka

1. Data: 2003-02-13 09:32:26

Od: "jacek" <w...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:b2ecle$cv8$3@atlantis.news.tpi.pl...

> Trochę magii to ja chciałbym już dzisiaj ;-) PLEASEEEEEEEEEE :-)
>
> My chyba wszyscy lubimy sztuczki - widać to chociażby po ostatnie
> dyskusji w wątku pająki ;-)

To mosi Ci sie otwierac .
http://republika.pl/szafy_kuchnie/nowa_strona_2.htm
Jeżeli chodzi o farby to polecam lakier akrylowy Beckers
lub mocniejsza alkidowa

=====Tanie meble na zamowienie====
====== www.szafykuchnie.to.pl ======
> --
> Wojciech Ściesiński
> w...@N...prv.pl

Stara farba kredowa - jak usunąć ?
MAŁA FIRMA
porady WNĘTRZARSKIE
Kuchenka elektryczna kontra kuchenka gazowa
Pytanie do serwisantow lodowek Polar.