Szampon fitobioginowy Bonacure firmy Schwarzkopf - czy warto ?

1. Data: 2005-05-10 21:33:42

Temat: Szampon fitobioginowy Bonacure firmy Schwarzkopf - czy warto ?
Od: Łukasz <garbage_usun_cala_reszte@serwer_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki i grupowiczów.

Kilka miesięcy temu, po 11 latach zapuszczania długich włosów, postanowiłem
zmienić radykalnie ich długość. Niestety - mimo tego iż za czasów włosów
prawie po pas, miałem je bardzo bujne, po obcięciu typową maszynką
zobaczyłem jak bardzo przez ten czas osłabiłem swoje włosy. Z pod rzadkich
włosów prześwitywała i to dość mocno skóra. Po wizycie u fryzjera (mającego
raczej dobrą opinię w moim mieście) polecił mi on w/w szampon. I moje
zapytanie do Was:
czy warto wydawać te 20-30 zł na ten szampon ? czy rzeczywiście redukuje on
utratę włosów i wzmacnia te słabe ? Moje zastrzeżenia co do rekomendacji
fryzjera budzi choćby fakt, iż salon fryzjerski jest pod patronatem właśnie
firmy Schwarzkopf. Wszystko co używają i mają na sprzedaż, to produkty
tejże firmy. Czy ktoś z was używał tego szamponu i ma jakieś konkretne
opinie ? A może jest coś lepszego na mój problem ?

Łukasz

1. Data: 2005-05-12 20:29:31

Od: Łukasz <garbage_usun_cala_reszte@serwer_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nic, widzę że tak czy owak, będę musiał zaryzykować.
Łukasz

1. Data: 2005-05-13 09:44:54

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapytanie do Was:
> czy warto wydawać te 20-30 zł na ten szampon ? czy rzeczywiście redukuje on

Używałam kilka produktów z serii Bonacure. Też mi fryzjer polecił, szampon i
odżywkę do włosów suchych i zniszczonech, ten wymieniony przez Ciebie też. Nie
zauważyłam żadnych rewelacji, a za to włosy zaczęły mi się przetłuszczać. :/

Teraz używam szamponu i odżywki z serii rumiankowej Timotei i jest super. Włosy
już mi się nie przetłuszczają, mniej wypadają, nie są przesuszone, ładnie się
rozczesują.

Poszukaj w archiwum, było na temat odżywek do włosów domowej roboty. IMO są
najskuteczniejsze.
Osobiście nie próbowałam, ale podobno wcieranie olejku rycynowego lub nafty
kosmetycznej w skórę głowy jest bardzo skuteczne przeciwko wypadaniu włosów.

Pozdrawiam
Kota

1. Data: 2005-05-13 20:16:54

Od: Łukasz <garbage_usun_cala_reszte@serwer_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13 May 2005 11:44:54 +0200, p...@h...com
napisała:

> [...]
> już mi się nie przetłuszczają, mniej wypadają, nie są przesuszone, ładnie się

Dziękuję serdecznie za opinię, chyba zrezygnuję z Bonacure w takim razie.

Łukasz

sakramentalne pytanie "oryginal czy nie " :)
wiem że to już było
Eyeliner jaki?
ww
Kosmetyki Malu Wilz - czy ktoś zna?