Szczepienia dzieci

1. Data: 2015-06-15 00:34:24

Temat: Szczepienia dzieci
Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

opublikowano: 05-05-2015

Szkodliwe szczepienia dzieci i drakońskie kary za odmowę szczepień -
polskie państwo jako doktor Mengele?
Źródło: Dreamstime.com

Polskie państwo zdecydowało wesprzeć krucjatę koncernów farmaceutycznych
przeciwko rodzicom, którzy odmawiają wstrzykiwania swoim dzieciom rtęci,
formaldehydów i innych trucizn promowanych jako zbawienne szczepionki.
Po fazie propagandowego ataku medialnego rozpoczęło się zastraszanie
rodziców dzieci odmawiających tych potencjalnie niebezpiecznych praktyk
medycznych.

Koncerny farmaceutyczne rozpętały potężną kampanię, której celem jest
oczywiście zabezpieczenie ich wpływów ze sprzedaży ich podejrzanych
preparatów. Substancje zawierające metale ciężkie, a także obce DNA,
według prawa powinny być w Polsce aplikowane przymusowo wszystkim
dzieciom. Rosnąca świadomość rodziców spowodowała jednak, że coraz
więcej osób obawiając się o zdrowie swoich podopiecznych odmawia
podawania im specyfików, które mogą zaszkodzić.

Na cenzurowanym jest przede wszystkim szczepionka kojarzona MMR
(świnka-odra-różyczka). Kiedyś szczepiono osobno na każdą z tych chorób,
a obecnie dostępne są tylko te szczepionki od dwóch czołowych
producentów. Są one owiane złą sławą ze względu na liczne procesy
rodziców, którzy jej podanie wiążą z wystąpieniem pierwszych objawów
autyzmu. Niektóre dzieci, które dotychczas rozwijały się prawidłowo,
nagle po tym zastrzyku, zmieniają się diametralnie, zamykają się w
sobie, przestają mówić i zupełnie tracą kontakt ze światem zewnętrznym.

Lekarze niechętnie zgłaszają NOP-y, czyli Negatywne Odczyny
Poszczepienne, zresztą niekiedy mogą one wystąpić w pół roku po
szczepieniu i wtedy już nikt nie będzie wiązał danego czynnika
chorobowego z feralnym zastrzykiem. Lekarze często dostają od
przedstawicieli handlowych rozmaite prezenty w postaci wyjazdów
zagranicznych na turystyczne sympozja. Trudno się zatem dziwić, że
większość z nich woli pozostawać w dobrych stosunkach z darczyńcami,
więc w większości nie zgłaszają NOPów.

Rodzice w naszym kraju są przeważnie zupełnie nieświadomi zagrożeń
płynących ze strony szczepień. O obecności w nich składników, które mogą
być kancerogenne i powodują neurodegenerację, ludzie ci dowiadują się
przeważnie dopiero potem, gdy ich dziecko zostanie już trafione w tej
fundowanej za nasze podatki "rosyjskiej ruletce".

Teraz wchodzimy w nowy okres. Nasze państwo zaczyna zastraszać rodziców
nieszczepiących dzieci karami do 50 tysięcy złotych. Wojewoda pomorski
zaczął już nakładać grzywny na opornych rodziców. Grozi im 2,5 tysiąca
złotych kary chyba, że zgodzą się na wstrzyknięcie ich dziecku tych
substancji. Z informacji medialnych wynika, że 26 kar już nałożono, a
czekają kolejne 122 wnioski. Zapowiedziano, że jeśli rodzice nadal będą
odmawiać kara wzrośnie do 50 tysięcy. Przypomnijmy, że w wolnych krajach
szczepienia są dobrowolne a współczynniki wyszczepienia są dużo niższe
niż w Polsce.

Trudno tych praktyk nie porównywać do tych, które stosowane są w
państwach totalitarnych. Tego typu przekonanie, o tym, że człowiek jest
trzodą, której właścicielem są urzędnicy powoduje, że Polska zrównuje
się z Koreą Północną. Przerażające jest też to, że tym niemal
nazistowskim praktykom często wtórują rodzice pożyteczni idioci, których
nie brakuje. Ludzie ci niczym zaklęte chochoły powtarzają wciąż te same
głupoty za propagandystami opłaconymi przez koncerny farmaceutyczne.

Co ciekawe ludzie ci twierdzą, że niezaszczepione dzieci stanowią
zagrożenie dla ich zaszczepionych dzieci. Trudno zrozumieć tą osobliwą
logikę. Czyżby rodzice ci mieli świadomość, że szczepionki przed niczym
nie chronią i obawiają się, iż mimo zaszczepienia ich dzieci padną
ofiarą chorób, na które miały się rzekomo uodpornić? Zapewne ludzie ci
nigdy nie słyszeli też czym są, szczepienie przypominające, bo gdyby
słyszeli, wiedzieliby, że dorośli też muszą się szczepić przez całe
życie. Ciekawe ilu z nich to robi.

Tak jest właśnie zorganizowany ten biznes, opiera się na potęgowaniu
strachu, obecnie przed odrą i tylko czekać na to, aż ktoś wpadnie , że
koncerny mogą zarobić więcej jeśli wylobbują ponowne szczepienia dla
dorosłych. Może dojść do tego, że funkcjonariusze policji będą chodzili
po domach i zabierali ludzi na przymusowe szczepienia przypominające.

Pierwszy etap to właśnie kary, które będą formą wykupienia się od
prowadzenia eksperymentów medycznych na naszych najbliższych. Sądząc po
planach rządu będzie to opcja dostępna dla najbogatszych. Pozostali
muszą się liczyć z tym, że następnym etapem będzie stosowanie przymusu
bezpośredniego wobec opornych rodziców. Stosowne ustawy uprawniające
państwo polskie do użycia siły fizycznej wobec osób odmawiających
szczepienia już są. Czy kiedyś dojdzie aż do tego? Doprawdy trudno to
obecnie wykluczyć.

BARDZO WAŻNE!

Obecny stan faktyczny i prawny - w skrócie (stan na wrzesień 2014)

"Obowiązek szczepień ochronnych jest określony w ustawie z dnia 5
grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób
zakaźnych u ludzi. Po nowelizacji tej ustawy w roku 2008 został usunięty
przepis o karach za brak szczepień. W każdym cywilizowanym państwie taki
stan prawny były jasny dla organów administracji państwowej: brak kary w
ustawie - obowiązek nie podlega żadnemu ściganiu i karaniu. Niestety w
Polsce urzędnicy myślą inaczej, dlatego na wszelkie możliwe sposoby
szukają drogi do ukarania niepokornych obywateli.

I tak w latach 2010-2011 Sanepidy wystawiały decyzje nakazujące podanie
dziecka szczepieniu, a następnie wystawiały postanowienie o nałożeniu
grzywny. Wyrokiem z dnia 6.04.2011 Sygn. akt. II OSK 32/11 Naczelny Sąd
Administracyjny stwierdził, że takie działania są niezgodne z prawem
gdyż obowiązku określonego w ustawie nie można dodatkowo ustalać na
drodze decyzji.

W związku z tym Sanepidy zmieniły metodę działania i zaczęły wystawiać
postanowienia o nałożeniu grzywny bez wcześniejszej decyzji nakazującej
szczepienie. Wyrokiem z dnia 1.08.2013 Sygn. akt. II OSK 745/12 Naczelny
Sąd Administracyjny stwierdził, że takie działania są niezgodne z prawem
gdyż Sanepid nie jest organem właściwym do prowadzenia egzekucji
obowiązku szczepień.

Pomimo dwóch niekorzystnych wyroków dalej są Sanepidy w Polsce, które
próbują przymuszać ludzi do szczepień. Kolejnym wariantem jest
wystawienie przez Sanepid dokumentu zwanego "tytułem wykonawczym" i
przesłanie go do wojewody. Dokument ten stwierdza istnienie oraz
niewykonanie obowiązku (dokument ten nie nakłada żadnej kary). Część
wojewodów w Polsce podejmuje dalsze działania, a część nie. Ponadto
niektórzy wojewodowie podpisują porozumienia z wojewódzkimi sanepidami,
przerzucając na nich prowadzenie sprawy.
Obecnie postanowienia o nałożeniu grzywny wydali wojewodowie:
kujawsko-pomorski, wielkopolski, warmińsko-mazurski i lubelski. Grzywny
wynoszą ok. 400 zł. Od tych postanowień zostały złożone odwołania i
sprawy są w toku.

Działania powyższe organów są bezprawne gdyż:

Organ wywodzi istnienie obowiązku powołując się na Komunikat
Głównego Inspektora Sanitarnego, określający jakie i kiedy szczepienia
powinny być stosowane (Program Szczepień Ochronnych). Taki komunikat nie
jest źródłem prawa. Zgodnie z Konstytucją RP tylko ustawy i
rozporządzenia są źródłem prawa obowiązującego w Polsce. Obowiązek, a
zwłaszcza taki jak szczepienie, który dotkliwie ingeruje w wolność
obywatela, nie może być precyzowany w innych źródłach niż przepisy
prawa. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 18 sierpnia 2011 roku w
sprawie szczepień ochronnych określa jedynie grupy wiekowe podlegające
obowiązkowi szczepień, a nie terminy szczepień. I tak np. dla
szczepienia przeciwko błonicy, obowiązkiem szczepienia objęte są osoby w
wieku od 7 tygodnia życia do 19 roku życia. Oznacza to, że szczepienie
może być wykonane w dowolnym dniu tego okresu, a nie w terminie
określonym przez komunikat czy sanepid.
Obowiązek nie oznacza automatycznie możliwości stosowania przymusu.
Brak przepisów o karach w ustawie jednoznacznie wskazuje na intencję
ustawodawcy, którą było usunięcie karania za brak szczepień.
Niedopuszczalne jest stosowanie przez organ uzupełniania prawa poprzez
wykorzystanie przepisów ogólnych z innych ustaw (w tym przypadku z
ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji lub z Kodeksu
Wykroczeń). Obowiązek, który nie jest zagrożony karą, nie może podlegać
egzekucji.
Państwowy Inspektor Sanitarny nie jest organem uprawnionym do
prowadzenia egzekucji, co orzekł już Naczelny Sąd Administracyjny w
wyroku z dnia 1.08.2013 Sygn. akt. II OSK 745/12, ani także wierzycielem
co uprawniałoby do wystawienia tytułu egzekucyjnego. Właściwość taka nie
wynika ani z ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej ani z ustawy z
dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób
zakaźnych u ludzi. Organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej stosują
niedopuszczalne domniemanie uprawnień.
Organ nie może przymuszać (za pomocą grzywny) do wykonania
obowiązku, zakładając z góry, że stan zdrowia dziecka jest dobry i nie
występują żadne przeciwwskazania do wykonania szczepienia. O braku lub
istnieniu takich przeciwwskazań decyduje lekarz podczas badania
kwalifikacyjnego. Badanie takie jest jednak nieobowiązkowe, więc
zobowiązany ma pełne prawo tego nie wykonać. W takim stanie rzeczy,
dopóki organ nie znajdzie się w posiadaniu aktualnego zaświadczenia
lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań, nie ma prawa przymuszać
do wykonania szczepienia.
Przymuszanie do wykonania szczepień jest także niezgodne z art. 68
ust. 4 Konstytucji. który stanowi że "Władze publiczne są obowiązane do
zwalczania chorób epidemicznych i zapobiegania negatywnym dla zdrowia
skutkom degradacji środowiska." Ten przepis ma zastosowanie w przypadku
rzeczywistego wystąpienia dużej liczby zachorowań na chorobę emidemiczną
czyli stanu epidemii. Taka sytuacja w Polsce obecnie nie występuje,
zatem przepis ten nie może stanowić podstawy do stosowania przymusowych
szczepień ochronnych.

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat przeczytaj najczęściej zadawane
pytania (FAQ).

Wszelkie pytania i uwagi proszę zgłąszać na forum szczepienia.org.pl w
temacie Prośby o pomoc."

JEŚLI KTOŚ DOSTAŁ Z SANEPIDU DO ZAPŁATY GRZYWNĘ, NALEZY WYSŁAĆ PISMO Z
ODPOWIEDZIĄ, ŻE JEST TO SPRZECZNE Z PRAWEM I POWOŁAĆ SIĘ NA WYROKI SĄDU
ADMINISTRACYJNEGO Z PODANIEM SYGNATURY (SĄ W TYM TEKŚCIE).

Podaję jednocześnie całość tekstu podaną przez forumowicza, z którą
naprawdę warto się zapoznać (cytowany tekst jest częścią z linku):

grzegorzadam pisze:

nie bać się - w linku dla ułatwienia postępowanie na wypadek otrzymania
grzywny:

http://pisma.szczepienia.org.pl/

W POLSCE NIE MA OBOWIĄZKU PRAWNEGO SZCZEPIEŃ!!!!
Dr Paweł Grzesiowski w radiu TOK FM:
To jest szczepienie obowiązkowe, przy czym pamiętajmy, że w obecnym
stanie prawnym
obowiązkowość oznacza bezpłatność, a nie przymus."

Za:
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/drakonskie-kary-za
-odmowe-szczepien-polskie-panstwo-jako-doktor-mengel

Więcej
Rząd o zmianach w kodeksie cywilnym i prawie farmaceutycznym
Biznes z chorób, czyli pacjent w matrixie lobby farmaceutycznego -
rakotwórcza antykoncepcja - dr Aleksandra Niedzwiecki
Afera ustawodawcza - rząd zamierza wspierać koncerny farmaceutyczne
przez szczepienia - zbyt szerokie uprawnienia dla sanepidu.
Manipulacjach firm farmaceutycznych dotyczących szczepień HPV.
Gwen Olsen: Kompanie farmaceutyczne oszukują - leki nie są po to by
wyleczyć, tylko aby uzależniać i zarabiać kosztem zdrowia pacjentów.
PROTEST FARMACEUTÓW - Nie chcemy refundować cudzych błędów - Złóż podpis
pod protestem
Podpalenie magazynów krakowskich zakładów farmaceutycznych Pliva -
globalizacja przemysłu farmaceutycznego...

2. Data: 2015-06-17 20:07:30

Temat: Re: Szczepienia dzieci
Od: Sonn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-15 o 00:34, animka pisze:
> opublikowano: 05-05-2015
>
> Szkodliwe szczepienia dzieci i drakońskie kary za odmowę szczepień -
> polskie państwo jako doktor Mengele?
> Źródło: Dreamstime.com

Jasne. W imię wymysłów paru chorych umysłowo debili zafundujmy sobie np.
powrót polio. Super!

--
Sonn

3. Data: 2015-06-21 19:23:54

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2015 o 20:07, Sonn pisze:

> Jasne. W imię wymysłów paru chorych umysłowo debili zafundujmy sobie np.
> powrót polio. Super!

Animki i inne podobne idiotki powinny być trzymane z dala od dzieci. Są
gorsze niż napaleni księża.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić