Szczepienia ochronne

1. Data: 2005-05-09 20:39:11

Temat: Szczepienia ochronne
Od: "Jarek Lazowski" <harnas@CUT_SPAM_gmx.at> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poniewaz mam swoje lata podobno powinienem powtorzyc kilka szczepien
ochronnych.
I tak za soba mam juz szczepienie przeciwko chorobie roznoszonej przez
kleszcze, teraz czeka mnie przeciwko zoltaczce A + B.
i kilka innych.... pewnie tezec
Chcialbym sie dowiedziec od ludzi znajacych sie na temacie, czy szczepienia
sa rzeczywiscie takie wskazane, czy nie ma jakichs dzialan ubocznych?
Czy sczepienia nie powoduja, ze uklad odpornosciowy robi sie leniwy?
Chodzi mi o suche fakty, poniewaz informacje zawarte w broszurach
informacyjnych to marketingowy belkot...

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2005-05-10 23:04:59

Temat: Re: Szczepienia ochronne
Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

ulotka producenta jest najlepszym zródlem informacji o leku. to nie jest
belkot...
(tak przynajmniej stanowi prawo)

nic dodac, nic ujac.

Stomatologia - protezy nylonowe
lekarz dał do podpisu, że mineło 5 lat od wymiany protezy
hormony
powiekszona tarczyca
Ręka boląca.