Szczepionki czy ludobójstwo?

421. Data: 2009-11-26 09:12:39

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Białko (a ściślej jajo kurze) to pożywka dla wirusów. Zaszczepia się
> wirusem zarodki kurze, bo one (wirusy) nie umiom się mnożyć na sztucznych
> pożywkach, jak wiekszość bakterii. Aborcja, panie dzieju, na skalę
> galaktyczną. Można też w hodowlach tkankowych, ale jaja są najwyraźniej
> tańsze.

Że tańsze - to oczywiste. Dlatego też przy szczepionkach refundowanych nie
obciążają tak budżetu "opiekuńczego" państwa.

Qra

422. Data: 2009-11-26 11:31:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 10:12:39 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Że tańsze - to oczywiste. Dlatego też przy szczepionkach refundowanych nie
> obciążają tak budżetu "opiekuńczego" państwa.
>
> Qra

Ale jaja :-)
--

Ikselka.

423. Data: 2009-11-26 12:12:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale jaja :-)

Jaja jak jaja. Nic się z nich nie wykluje.

Qra

424. Data: 2009-11-26 12:50:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:12:13 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jaja jak jaja. Nic się z nich nie wykluje.
>
> Qra

Nie bydź taka pewna, gwarancji nie dają na "niewyklucie".
--

Ikselka.

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu