Szczepionki czy ludobójstwo?

191. Data: 2009-11-21 22:31:06

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 23:24:10 +0100, michal napisał(a):

> Tylko Ty tu odróżniasz ziarno od plew.

Michał, skończ z tym przedmuchiwaniem :-)
--

Ikselka.

192. Data: 2009-11-21 22:32:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Szczerze...to nie, ale człowiek na__prawdziwym__poziomie nie da mi
> tego odczuć.
> To jest właśnie dziecino poziom...i to bez moderatora.
> Żałuj ,że nie urodziłeś sie w III Rzeszy jako przydupas Hitlera,
> byłbyś sie spełnił ambicjonalnie z tym swoim wrodzonym skrzywionym
> pojęciem, na temat tego, kto jest czego godzien ;)

Trzeba rozróżniać plewy od ziarna, bo jeszcze ktoś się zatruje.
Zakłamujesz rzeczywistość.

193. Data: 2009-11-21 22:33:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 14:30:15 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
r5g2000yqb.googlegroups.com...

m16g2000yqc.googlegroups.com...

-----------------------­--------

> Ślycznie powiedziane :)
> ___
> Iza

Very, very ślycznie :-)
--

Ikselka.

194. Data: 2009-11-21 22:34:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender wrote:
> [...]

> przykładowo tacy jak Robakks wylatują stamtąd po paru postach i nie
> mogą nikogo zniechęcić, ani ilością, ani głupotą swoich wypowiedzi?

Może cierpliwością i nie wychylaniem się poza merytoryczność typu "won",
"spierdalaj" lub "ty debilu". :)

michał

195. Data: 2009-11-21 22:34:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Michał, skończ z tym przedmuchiwaniem :-)

Martwisz się, że mnie przeziębienie jakieś dopadnie od przeciągów?

Qra, spuchnięta z dumy i od dmuchania

196. Data: 2009-11-21 22:34:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam! - odciąć Sendka - efekt przecież dla niego identyczny...
> :-D
> --
>
> Ikselka.

Zobacz sobie jego posty na
pl.rec.fantastyka.sf-f
to gówniarz- dziecko neostrady. Może rzeczywiście to bluzgacz. IMHO- lepiej
po prostu na niego nie reagować. Można mu zablokować to IP na grupach- ale
wynajdzie sobie inne. Poza tym- po co? Na chilijskie proxy go nie stać- na
to mamusia nie da kasy- więc jego maskowanie i tak dość łatwo przejść. Tylko
znów: tyle trudu: po co?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

197. Data: 2009-11-21 22:35:07

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 23:32, glob <r...@g...com> wrote:

> Trzeba rozróżniać plewy od ziarna, bo jeszcze ktoś się zatruje.
> Zakłamujesz  rzeczywistość.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Ranisz minie niemożebnie Robercie
P......................................
____
Izabelcia

198. Data: 2009-11-21 22:35:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> No ty mnie ewidentnie globie kachasz.... ;D, ale nie marte sie ja cie
> też ;) ;d LOL
> ____
> Iza
Debilna jesteś porażająco, racjonalizujesz sobie, że jak ktoś ciebie
negatywnie ocenia, to ciebie lubi,= Nie =baranico negatywnie ciebie
ocenia.

199. Data: 2009-11-21 22:36:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Tylko Ty tu odróżniasz ziarno od plew.

Dziękuję.

Qra, taka spuchła z dumy latam jak Zeppelin

200. Data: 2009-11-21 22:37:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moja skromna rada: Zrób jak poprzednio. Milcz i czytaj! Oszczędzisz sobie
> zdrowia (nerwy Ci puszczają). :)

O- widzę, że znalazłeś kogoś, komu możesz doradzać bez narażenia się na
kpiny:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu