Szczepionki czy ludobójstwo?

91. Data: 2009-11-21 11:16:32

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 07:29:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Widać dzieci padają jak kawki, a następnie są zamiatane pod stół, że nikt
> nigdzie o tym nie pisze poza Ikselką.
>
> Qra

Ano, padają. Poczytaj.
--

Ikselka.

92. Data: 2009-11-21 11:17:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 07:31:02 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No widzisz. Trzeba szczepić, to podnosi odporność!
>
> Qra

Od początku byłam odporna - mam naturalną odporność. Zaczęłam tylko ją
świadomie wykorzystywać, narażając się na zakażenie.
--

Ikselka.

93. Data: 2009-11-21 11:18:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 07:46:54 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Krótko żyjesz - ja pamiętam o dzieciach zniszczonych szepionkami.

Wystraczy poczytać w zamieszczonych linkach na temat polio.

Jasne.
--

Ikselka.

94. Data: 2009-11-21 11:20:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 09:23:14 +0100, michal napisał(a):

> Paulinko, uwolnij Ikselkę od udzielania korepetycji, ona się jako uczycielka
> nie nadaje. Jest już zweryfikowana. :)

Schowaj sobie własne weryfikacje tam, skąd wyszły - czyli do prostaty.
--

Ikselka.

95. Data: 2009-11-21 11:22:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Rzadko.
> Zdarzają sie u ludzi również wstrząsy anafilaktyczne po zjedzeniu
> orzeszków i różne inne reakcje, których nie sposób przewidzieć.
> Moja znajoma od 2 tyg. chodzi z zapaleniem zatok, bo jest przeciwnikiem
> antybiotyków (przeczytała, że upośledzają naturalną odporność)...

> I dobrze, że czytasz, ale warto też ze wszystkich rzeczy, od których
> internet aż pęka w szwach odsiać ziarna od plew. A przede wszystkim nie
> straszyć ludzi.

"Szczepionki stały się w pewnym sensie ofiarą własnego sukcesu. Opanowanie
wielu chorób infekcyjnych uważamy za coś oczywistego, w powszechnej
świadomości przeważają więc problemy związane ze stosowaniem szczepionek.
Bolesne zastrzyki, swędzące miejsca wstrzyknięć, możliwość powikłań... W
porównaniu z tymi konkretami wielu osobom możliwość zachorowania wydaje się
mało realna. Z drugiej strony, pułap wymagań wobec medycyny tak się
podniósł, że brak powszechnej szczepionki przeciw AIDS czy niecałkowita
skuteczność szczepień grypowych są odbierane jako dowód słabości nauki.
Ponadto wciąż pojawiają się zastrzeżenia co do bezpieczeństwa szczepień. Od
dawna mówi się i pisze o nienaturalnym i nadmiernym obciążeniu, jakim są
jakoby dla rozwijającego się układu odpornościowego dziecka, i wiąże z
chorobami autoimmunologicznymi, astmą, cukrzycą... Jak dotąd bez wyraźnych
dowodów."
http://archiwum.wiz.pl/1998/98092500.asp

Qra

96. Data: 2009-11-21 11:23:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nigdzie nie użyłam słowa "powszechne". Mnie wystarczy, że się zdarzają.

A Ty, Ikselko, byłaś szczepiona przeciw jakiejkolwiek chorobie?

Qra

97. Data: 2009-11-21 11:27:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Schowaj sobie własne weryfikacje tam, skąd wyszły - czyli do prostaty.

ROTFL!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

98. Data: 2009-11-21 11:32:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chorobami autoimmunologicznymi, astmą, cukrzycą... Jak dotąd bez wyraźnych

Ja chcę napisać o czymś, o czym tu nikt nie wspomina: zostawiam uboczne
działanie szczepionek, które tu omawiacie. Czy ktoś wpadł na pomysł, i
zechciał popatrzeć z góry na cały problem? Objąć go całościowo? Antybiotyki-
coraz lepsze i doskonalsze spowodowały istnienie takich szczepów bakterii, o
jakich 50 lat temu się nikomu nie śniło. Na początku lat 70 bardzo stary
lekarz opowiadał mojej mamie, że zaraz po wojnie dawką penicyliny, jaką
stawiał na nogi ciężko chorego na zapalenie płuc- dziś nie wyleczy lekkiego
przeziębienia. A co z działaniem szczepionek? Być może wiele chorób- znanych
od niedawna- to ich efekt?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

99. Data: 2009-11-21 11:34:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 12:22:12 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> jakoby dla rozwijającego się układu odpornościowego dziecka, i wiąże z
> chorobami autoimmunologicznymi, astmą, cukrzycą... Jak dotąd bez wyraźnych

Obaliłaś moją teorię spiskową - szczep.
--

Ikselka.

100. Data: 2009-11-21 11:39:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 12:23:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A Ty, Ikselko, byłaś szczepiona przeciw jakiejkolwiek chorobie?
>
> Qra

Ależ oczywiście, mam wszelkie szczepienia. Pomimo niewątpliwej mądrości
mamy - nie miała ona internetu ani innego dostępu do rzetelnej informacji,
więc sama mądrość jej nie wystarczyła wobec powszechnej propagandy :->
--

Ikselka.

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu