Szkieletczyzna...

61. Data: 2014-11-22 18:06:34

Temat: Re: Szkieletczyzna...
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Mądrej glowie... itd, jak widać FEniks wie o czym mowa.

Wiesz, ja tam chcę wiedzieć, co do mnie mówisz, a nie się domyślać, a potem
udowadniać, że nie jestm wielbłądem. Ale każdemu według potrzeb..

> Tak naprawdę
> korwinsci to wyznawcy, a z wyznawcami nie ma racjonalnej dyskusji, dlatego
> zwykle szybko odpuszczam.

Bzdura.

> Korwin obiecuje raj na ziemi, i jak każdy rewolucjonista ma chętnych do
> tego raju. Historia rewolucji jednak dowodzi, że łatwiej jest się dzięki
> nim dostać do prawdziwego raju.

Nie jestem tłumaczem i szkoda mi czasu, dlatego możesz sobie głosić swoje
opinie.

62. Data: 2014-11-22 18:32:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-22 09:52, krys pisze:

> Właśnie o to chodzi. Zakładasz emocjonowanie się.

Ja _u_siebie_ nie zakładam, bo aż tak mnie polityka nie emocjonuje. To
nie ja pisałam o tłumaczeniu z logiki na emocje.

> A ja mówię, że nie mam
> czasu tłumaczyć odbioru emocjonalnego na odbiór logiczny. To tyle.

Widocznie jakaś projekcja.

> Przypominam, że Korwin ma kilkuprocentowe poparcie, czyli nie ma szans na
> spełnienie deklaracji.

Nie ma szans, bo mu na tym widocznie nie zależy. Wie, jak osiągnąć
_swoje_ cele bez konieczności spełniania obietnic lub tłumaczenia się z
ich niespełniania wobec innych.
Mi akurat to nie przeszkadza, ponieważ jego poglądów nie podzielam.
Głównie tych ekonomicznych, nie sądź, że emocjonuję się jego wybrykami
na temat kobiet czy niepełnosprawnych.

> W przeciwieństwie do ekip, które miały taką szansę i pokazały, ile warte są
> ich programy, obietnice i deklaracje.

Nie ma żadnej pewności, że którakolwiek ekipa spełniłaby swoje
obietnice, bez pogrążania przy okazji budżetu państwa.

Ewa

63. Data: 2014-11-22 19:07:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-22 16:55, krys pisze:

> Zakładać nie musisz, wystarczy, że reagujesz emocjonalnie.

Ej, no i to jest właśnie ta projekcja.
Nie odczuwam większych emocji, niż przy rozmowie o wołowinie. ;)

> Nie widzę związku. Między "jakąś projekcją" i "...nie mam czasu
> tłumaczyć...".

jw

> On bardzo dokładnie mówi, o co mu chodzi. Ale to trzeba posłuchać
> /przeczytać jego słowa, a nie to, co na temat jego wypowiedzi
> sądzą/interpretują inni.

Mam chyba deżawi albo dokładnie taką samą rozmowę już toczyłyśmy.
Nie chcę mi się drugi raz, szkoda czasu.

Ewa

64. Data: 2014-11-22 19:10:11

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Sat, 22 Nov 2014 17:32:47 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
a.pl...

pl...

>Precyzja twego myślenia jest porażająca - jak widać w cytowanym przez krys
>powyżej przykładzie.

Chrumciu, naprawdę sadzisz, że "pokonujesz" mnie wskazując, iż punktuję Cię
celnie?

65. Data: 2014-11-22 19:14:19

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost wrote:

> [...]
pl...

>Ważne.
>Jak ktoś coś do mnie mówi, staram się zrozumieć, co chce przekazać.

Mądrej glowie... itd, jak widać FEniks wie o czym mowa. Tak naprawdę

66. Data: 2014-11-22 19:16:17

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Ej, no i to jest właśnie ta projekcja.
>Nie odczuwam większych emocji, niż przy rozmowie o wołowinie. ;)

Czyli jednak. Prawda jest taka, ze jesteśmy maszynami mającymi drive w
emocjach, wyłącznie (chyba?).

67. Data: 2014-11-22 19:38:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-22 19:16, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Czyli jednak. Prawda jest taka, ze jesteśmy maszynami mającymi drive w
> emocjach, wyłącznie (chyba?).

Ależ przy rozmowie o wołowinie się emocjonuję, odpowiednio! Inaczej by
mi się nie chciało. Ale też w emocjonowaniu się nie widzę niczego złego,
dopóki nikogo nikt nie obrzuca błotem itd.

Ewa

68. Data: 2014-11-22 19:41:10

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]

>się nie chciało. Ale też w emocjonowaniu się nie widzę niczego złego,
>dopóki nikogo nikt nie obrzuca błotem itd.

To samo rzekłem i ja.

69. Data: 2014-11-22 20:13:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-22 18:03, krys pisze:

> No to się zgadzamy.

Tak. Jeszcze czas sobie ustaw, to będzie git.

Ewa

70. Data: 2014-11-23 10:07:10

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-21 o 23:28, XL pisze:

> Tylko czasy, ale nie LUDZIE.

> No i co z tego? Ludzie byli wtedy głupsi uwaasz?

Nic o ludziach nie pisałem. Tylko czasach, obyczajach i ustrojach. A te
się zmieniają, coś takiego jak moda. Natomiast co do mądrości ludzi,
osobiście sądzę że to teraz są głupsi. Ta tresura w szkołach i
wszechobecna propaganda sprawia że sporo ludzi przestało myśleć
samodzielnie, i dzisiaj mało kto już się kieruje instynktem, a ten jak
wiadomo ma największą rolę w przetrwaniu.

> Demokracji nie ma nigdzie.

Słuszne spostrzeżenie, żyjemy tylko w iluzji, którą zwykło się nazywać
demokracją.

> Ma prawo do głosu na TAK i to wystarczy. Więc wybierani niech zbierają
> "TAK-i". Który najwięcej dostanie, tego kocham, tego lubię.

Nie wystarczy! Bez głosu na NIE nigdy nie da się pozbyć od koryt zgrai
kolesi. Zresztą sama widzisz co się dzieje w świecie, choćby w USA...
Czy jest tam możliwość odwołanie kliki rządzącej krajem od ponad 200 lat?

Mądry Bokser. Czasem siła i mądrość idą w parze.
O manipulacji w rodzinie.
Czy polski naród debilnieje?
Teatr
Paranoja przeprowadzkowa