Szkolka lesna - Zabia Wola.

1. Data: 2003-03-26 11:11:56

Temat: Szkolka lesna - Zabia Wola.
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

czy ktos z Lublina i okolic wybiera sie w najblizszy lub nastepny lykend
do szkolki w Zabiej Woli?

Pozdr.

D.P.

2. Data: 2003-03-26 11:25:12

Temat: Odp: Szkolka lesna - Zabia Wola.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.30.0303261209280.5623-100000@trim
ed.uhc.lublin.pl...
> Czesc,
>
> czy ktos z Lublina i okolic wybiera sie w najblizszy lub nastepny lykend >
do szkolki w Zabiej Woli?
A winorosla tam maja???
pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-03-26 11:35:00

Temat: Re: Odp: Szkolka lesna - Zabia Wola.
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Mar 2003, Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> w wiadomooci do grup
> [...]

Winorosli nie ma. Ale za to sa sosny, swierki, daglezje, powojniki i pare
innych gatunkow.

Pozdrawiam

D.P.

4. Data: 2003-03-27 09:47:34

Temat: Re: Szkolka lesna - Zabia Wola.
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek, ja sie wybieram, ale dopiero 12 kwietnia. 4-5 mam wystawe psów, jak
sie dowiem którego dnia dokladnie sa Ridgebacki, to moze wybiore sie.

Edyta

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
uhc.lublin.pl...

5. Data: 2003-03-27 09:49:59

Od: "Piotr Kieracinski" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslisz, ze juz tam kopia i sprzedaja? Ziemia chyba jeszcze zmarznieta...
pik

6. Data: 2003-03-27 10:02:57

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Mar 2003, Piotr Kieracinski wrote:

> Myslisz, ze juz tam kopia i sprzedaja? Ziemia chyba jeszcze zmarznieta...
> pik
>
> Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w
> lykend >

Maja tez co nieco w pojemnikach. Zreszta to fajna wycieczka.

Pozdrawiam

D.P.

7. Data: 2003-03-27 10:04:33

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Mar 2003, Edyta Szajnóg wrote:

> Darek, ja sie wybieram, ale dopiero 12 kwietnia. 4-5 mam wystawe psów, jak
> sie dowiem którego dnia dokladnie sa Ridgebacki, to moze wybiore sie.

> [...]

W kazdym razie zdam relacje jesli pojade po jutrze.

Pozdr.

D.P.

8. Data: 2003-03-27 15:40:14

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> writes:

> Maja tez co nieco w pojemnikach. Zreszta to fajna wycieczka.

To jeszcze napisz, gdzie ta Żabia Wólka jest (choć to pewnie i tak dla
mnie nie po drodze...)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien w portowym barze mixer
Wymawiał stale zamiast ,,x'' -- ,,r''.

9. Data: 2003-03-28 07:32:49

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żabia Wola jest pod Lublinem.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

10. Data: 2003-03-28 08:02:11

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar 2003, Grzegorz Sapijaszko wrote:

> To jeszcze napisz, gdzie ta Żabia Wólka jest (choć to pewnie i tak dla
> mnie nie po drodze...)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Czesc,

Zabia Wola jest za Pszczelą Wolą. Pszczela Wola jest za .....

Chyba trafisz.

Pozdrawiam,

D.P.

czosnak