Szkolki sprzedajace wysylkowo byliny.

1. Data: 2004-05-05 14:55:11

Temat: Szkolki sprzedajace wysylkowo byliny.
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglabym prosic o adresy szkolek, z ktorych byliscie zadowoleni?
Otrzymane rosliny byly w dobrym stanie i dokladnie takie jak zamawiane?
Narazie przeczytalam tylko pozytywne opinie o www.kwietnik.com.pl , ale ceny
wysylki maja koszmarne...
Magda

2. Data: 2004-05-05 15:51:13

Temat: Re: Szkolki sprzedajace wysylkowo byliny.
Od: "mumimos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja znam tylko jeden adres : http://www.florexpol.com.pl/index.html

3. Data: 2004-05-05 16:57:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mumimos napisał:

> ja znam tylko jeden adres : http://www.florexpol.com.pl/index.html

Wysyłkowo odradzam u nich kupować, wcale nie jest tanio, rośliny
kiepskiej jakości i niesympatyczna telefonistka.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2004-05-05 18:06:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> ja znam tylko jeden adres : http://www.florexpol.com.pl/index.html
>

> Trudno mnie nazwac szkolka ,ale troche wysylam .Co wysylam mozesz
dowiedziec sie, a jakie wysylam niech Ci powiedza ci co juz dostali.Podpowiem
ze ceny mieszcza sie w granicach rozsadku .Czy wolno mi tak sie rel\klamowac?
Bo jak nie ,to wycofuje. MIrzan

5. Data: 2004-05-05 19:44:22

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dostali.Podpowiem
> ze ceny mieszcza sie w granicach rozsadku .Czy wolno mi tak sie

Bardzo chetnie zamowie od Ciebie. Mam oferte, ale u mnie w ogrodku prawie
wszedzie panuje lekki cien no i mam dwa psy, a takze malo miejsca i niewiele
umiejetnosci. :-)
Dobrze rosna hosty, bergenie, liliowce, hortensje, lilie w tych najbardziej
slonecznych miejscach.
Interesowaly by mnie glownie hosty, tawulki, bergenie, takie byliny z duzymi
lisciami w plamki o roznych kolorach, ale nie moge sobie teraz przypomniec
nazwy i inne roslinki lubiace cien i niewymagajace.
W Twojej ofercie jest duzo roslin, ktorych nawet w internecie nie moge
znalezc, to dla bardziej zaawansowanych niz ja.
Moze masz cos takiego dla poczatkujacych?
Magda

6. Data: 2004-05-05 19:56:54

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda napisała w wiadomości: ...
>Czy moglabym prosic o adresy szkolek, z ktorych byliscie zadowoleni?
>Otrzymane rosliny byly w dobrym stanie i dokladnie takie jak zamawiane?
> [...]

Ja zamawialam tez w szkolce bylin "DANFLOR" w Nysie, rosliny ladne,
niedrogo, oferte dostaniesz, gdy wyslesz koperte ze znaczkiem, jezeli chcesz
to Ci wysle adres.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

7. Data: 2004-05-05 20:20:46

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| W Twojej ofercie jest duzo roslin, ktorych nawet w internecie nie moge
| znalezc, to dla bardziej zaawansowanych niz ja.

Nie możesz znaleźć, bo część nazw jest po prostu niepoprawna.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-05-05 20:23:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to Ci wysle adres.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

> Znam tez Danflor,czyli wlascicielke .Firma barzo solidna,maja duzo
ciekawostek ,bardziej polecam ich niz siebie .Tez czasem u nich kupuje
a z pania Danka bylem kiedys na kursie sedziow wystaw liliowych. Siedzo
w bylinach od wielu,wielu lat. Mirzan

9. Data: 2004-05-06 05:17:18

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> Ja zamawialam tez w szkolce bylin "DANFLOR" w Nysie, rosliny ladne,
> niedrogo, oferte dostaniesz, gdy wyslesz koperte ze znaczkiem, jezeli
> [...]

Bardzo chetnie, jesli masz numer telefonu to tez bym prosila :-)
Pozdrowienia
Magda

10. Data: 2004-05-06 10:10:49

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ja zamawialam tez w szkolce bylin "DANFLOR" w Nysie, rosliny ladne,
> niedrogo, oferte dostaniesz, gdy wyslesz koperte ze znaczkiem, jezeli

I ja też poproszę, jeśli można.

Pozdrawiam Halina

Spotkanie w PKWŁ
do Rafała W.