Szkolki sprzedajace wysylkowo byliny.

21. Data: 2004-05-10 13:23:31

Temat: Re: Szkolki sprzedajace wysylkowo byliny.
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> :-))) A ja wlasnie zamowilam i spodziewam sie roslinek za kilka dni!!
> Magda

Jezeli jestes z Gdanska ,to paczke dostaniesz jutro,bo juz wyslana
Uwazaj na makleje bo rozlazi sie niespodziewanie.Mirzan

22. Data: 2004-05-10 15:54:18

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli jestes z Gdanska ,to paczke dostaniesz jutro,bo juz wyslana
Uwazaj na makleje bo rozlazi sie niespodziewanie.
Mirzan

Bardzo mnie ucieszyles :-)
Magda

23. Data: 2004-05-12 15:46:03

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli jestes z Gdanska ,to paczke dostaniesz jutro,bo juz wyslana
> Uwazaj na makleje bo rozlazi sie niespodziewanie.Mirzan

Mam!! Juz posadzone, wszystko doszlo w swietnym stanie, naprawde jestem pod
wrazeniem tego, jak to popakowales.
No i bardzo dziekuje za prezent :-)
Magda

Spotkanie w PKWŁ