Szkolna swietlica

1. Data: 2005-04-15 12:33:01

Temat: Szkolna swietlica
Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Na zdjeciach, ktore wisza na szkolnej tablicy wszytsko jest super
porazic moze ilosc imprez ktore sie w swietlicy odbywaja,
czy rzeczy ktorymi sie dzieciaki zajmuja...

A pod podszewka:
Misia od poczatku nie chce na swietlice chodzic :(
Ponoc panie krzycza na dzieci, ostatnio doszly jakies durne kary
w stylu napisac 100 razy "nie bede krzyczec na swietlicy"
Kary dostaja nie tylko 'niegrzeczne dzieci' ale rowniez te,
ktore dopiero co na swietlicy sie pojawily.
A o tysiacu innych spraw pewnie nie wiem ...

Na zebraniu rodzicielskim temat byl poruszany
- bo niechec do swietlicy to problem wiekszosci dzieci
Ponoc Rada Rodzicow miala rozmawiac z dyrekcja szkoly.
Ale minely 3 miesiace i nic sie nie zmienilo.

Ostatnio mielismy akcje 'super przedszkole'
a czy istnieja jakies super swietlice?

pracujaca Patka i Misia 1- klasistka

2. Data: 2005-04-15 13:10:29

Temat: Re: Szkolna swietlica
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Patka <e...@w...com> napisał:

> [...]

> Ponoc Rada Rodzicow miala rozmawiac z dyrekcja szkoly.
> Ale minely 3 miesiace i nic sie nie zmienilo.

Idzcie do dyrektora.

> Ostatnio mielismy akcje 'super przedszkole'
> a czy istnieja jakies super swietlice?

Wszystko zalezy od Pań swietliczanek.
Jednym z plusow szkoly podstawowej, do ktorej chodzily moje dzieci byly
panie na swietlicy, ktore autentycznie lubily dzieci.
Gdy byla wolna sala gimnastyczna graly z nimi w dwa ognie, gdy byla ladna
pogoda wychodzily z nimi, pomagaly dzieciom organizowac konkursy i
zabawy. Usmiechaly sie do nich. Dzieci mowily do nich Ciociu i
przychodzily na pogawędki nawet w starszych klasach.
Bylam spokojna, ze jak sie cos stanie, to Ciocia sie dzieckiem zaopiekuje,
a mnie da znac.

Żeby nie bylo, ze wszystko w tej szkole jest OK, niestety nie moglismy
przejsc etapu poprawy obiadow szkolnych (zupy gotowane na miazge, potrawki
z kurczaka, ktorej dzieci nie chcialy jesc itd.) :-(

Pozdrowienia,
Lila

3. Data: 2005-04-17 20:39:57

Od: "piotrus" <s...@s...to.kretyni> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomoœci
> [...]
> Ponoc Rada Rodzicow miala rozmawiac z dyrekcja szkoly.
> Ale minely 3 miesiace i nic sie nie zmienilo.
> Ostatnio mielismy akcje 'super przedszkole'

To się nie mieœci w głowie!
Kończę studia psychologiczne i wiem, że zmuszanie do praktyk w stylu "
100...napisz" jest znęcaniem psychicznym. Proponuję zgłosić ten problem do
psychologa szkolnego!
Pozdrawiam
Ania

--

Pozdrawiam Piotrus
Modelarstwo Lotnicze RC

4. Data: 2005-04-18 08:40:35

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:39:57 +0200, piotrus napisał(a):

> Kończę studia psychologiczne i wiem, że zmuszanie do praktyk w stylu "
> 100...napisz" jest znęcaniem psychicznym.

Bez przesady.
Nie bronię metody, ale bez przesady.

RG

5. Data: 2005-04-21 10:14:45

Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Kary dostaja nie tylko 'niegrzeczne dzieci' ale rowniez te,
> ktore dopiero co na swietlicy sie pojawily.

Moze ktos mnie oswieci. IMO nie pisze sie "na" swietlicy, tylko "w"
swietlicy. Przede wszystkim panie powinny dostac bure od polonistek za probe
utrwalania wsrod dzieci zlych nawykow. Od tego zaczelabym argumentacje.
Jesli jednak zwrot "na" jest poprawny, to powtorze za panem Popiolkiem...

A.

6. Data: 2005-04-21 10:34:59

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <a...@w...pl> napisał(a):

> Jesli jednak zwrot "na" jest poprawny, to powtorze za panem Popiolkiem.

Nie jest. To rusycyzm. Moje dziecko w 1 klasie wyjaśniło to pani
wychowawczyni od nauczania zintegrowanego. Pani wyraźnie nie życzyła
sobie wykładów z gramatyki j. polskiego od siedmiolatka i od tego
czasu mówi "w".
To kolokwializm, podobnie jak "na mieście", "na ogrodzie". Będzie
pewnie niedługo norma :(

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

7. Data: 2005-04-21 11:09:18

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> writes:

> To kolokwializm, podobnie jak "na mieście", "na ogrodzie". Będzie

"Na świetlicy" i "na ogrodzie" oczywiście są sprzeczne z normą.

Ale "na mieście" jest całkowicie poprawne (chociaż w niektórych
słownikach traktowane jako potoczne) - i znaczy zupełnie co innego niż
"w mieście".

MJ

8. Data: 2005-04-21 11:32:05

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

> Ale "na mieście" jest całkowicie poprawne (chociaż w niektórych
> słownikach traktowane jako potoczne) - i znaczy zupełnie co innego niż
> "w mieście".

Czyżbym była AŻ TAK stara? Jestem pewna, że kiedyś było traktowane
jako błąd. Ale nie czepiam się, samej mi się zdarza tak powiedzieć...

--
.:: JID:s...@j...org ::.

pytanie o rolki
Inicjatywa "Chociaż jeden nowy wartościowy program"
Wakacje
problem ,spanie ,upierdliwosc , przywyczajenie ?
Zerówka /szkoła, przedszkole/ ??