Szkolne kary

11. Data: 2007-12-13 09:07:13

Temat: Re: Szkolne kary
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Tak, problem jest z panią.
> Co do głośnego czytania... pani uczy angielskiego i jedną z kar było: na
> następną lekcję nauczyć się czytać tekst i tłumaczyć na polski - druga
> klasa, gdzie wiele dzieci polskie teksty czyta sylabizując, czytania
> angielskich tekstów jeszcze nie zaczęli nawet. A to był dopiero początek
> problemów.

Ja pamiętam ze swojej pierwszej klasy stanie w kącie, wyrzucanie z
klasy, bicie linijką po łapach. Na klęczenie na grochu już się nie
załapałem.
To mówisz że ta anglica przesadza ?

Pozdrawiam
Adam

12. Data: 2007-12-13 09:09:35

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:fjqt2e$n4v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja pamiętam ze swojej pierwszej klasy stanie w kącie, wyrzucanie z klasy,
> bicie linijką po łapach. Na klęczenie na grochu już się nie załapałem.
> To mówisz że ta anglica przesadza ?

Nie, masz rację, nie przesadza. Ostatnio kazała dzieciom prawie całą lekcję
siedzieć z rękami podniesionymi do góry i szeroko rozstawionymi palcami.
Za to przestała robić "za karę" kartkówki na prawie każdej lekcji. Rozwija
się kobieta.

Agnieszka

13. Data: 2007-12-13 09:31:55

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za to przestała robić "za karę" kartkówki na prawie każdej lekcji. Rozwija

może Pani jest na etapie zgłębiania wiedzy na temat kinezjologii edukacyjnej
i tworzy swój autorski program ćwiczeń ? ;-)

Pozdrawiam

Monika

14. Data: 2007-12-13 12:49:18

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Nie, masz rację, nie przesadza. Ostatnio kazała dzieciom prawie całą
> lekcję siedzieć z rękami podniesionymi do góry i szeroko rozstawionymi
> palcami.

Rany Bossskie! Przecież to zwykłe znęcanie się! :(

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

15. Data: 2007-12-13 13:20:00

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@4...net>,
Szerr <n...@p...pl> wrote:

> Ogólnie rzecz biorąc dozwolone nauczycielom są wszystkie kary, jakie można
> współcześnie stosować wobec własnych dzieci, bo pedagogika jest jedna.

Uwaga na nisko przelatujące kwantyfikatory.
Hint: kieszonkowe, szlaban na...

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

16. Data: 2007-12-13 14:21:31

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Nie, masz rację, nie przesadza. Ostatnio kazała dzieciom prawie całą
> lekcję siedzieć z rękami podniesionymi do góry i szeroko rozstawionymi
> palcami.

A co to daje?
Może i ja zastosuję ;)

> Za to przestała robić "za karę" kartkówki na prawie każdej lekcji.
W drugiej klasie?
W zasadzie gimnazjum to też nauczanie początkowe 1-3 ;)
> Rozwija się kobieta.
>
> Agnieszka
pozdrawiam
Ania

17. Data: 2007-12-13 14:36:50

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Rany Bossskie! Przecież to zwykłe znęcanie się! :(

Yhm. Jakbym uważała, że to taka fajna zabawa, to bym na grupach nie
pytała...

Agnieszka

18. Data: 2007-12-13 14:39:07

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A co to daje?

Głównie wizytę grupy wzburzonych rodziców w szkole.

> Może i ja zastosuję ;)

Na własną odpowiedzialność ;-)

> W drugiej klasie?

No w drugiej. I tekst na początku roku "jak ktoś nie zaliczy materiału z
angielskiego, to nie zda do następnej klasy". Wtedy myślałam, że pani coś
palnęła, dziecko przekręciło... ale ogólnie rozwojowa sprawa jest...

Agnieszka

19. Data: 2007-12-13 17:19:34

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Dec 2007 08:47:36 +0000 (UTC), Lila napisał(a):

> Dopuszczalna: podsadzic "niegrzecznych" chłopców z dziewczynkami :-)

A dziewczynki za co karać??

--
Elżbieta

20. Data: 2007-12-13 17:21:16

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Dec 2007 09:56:55 +0100, Agnieszka napisał(a):

> [...]
> klasa, gdzie wiele dzieci polskie teksty czyta sylabizując, czytania
> angielskich tekstów jeszcze nie zaczęli nawet. A to był dopiero początek

Nie, nooooooo super po prostu :(

--
Elżbieta

Ciekawe miejsca- polecam
wszawica w przedszkolu:(
Usunięcie korzenia zęba u dziecka 6 lat - wielki problem (Wrocław).
Klocki magnetyczne - pomoc przy wyborze
Kolejne przeziębienie