Szowinista roku :)

1. Data: 2008-09-11 08:59:33

Temat: Szowinista roku :)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.youtube.com/watch?v=ogO3af9F_cg

2. Data: 2008-09-11 09:16:31

Temat: Re: Szowinista roku :)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
news:gaamle$akh$1@news.dialog.net.pl...

Nie rozumiem tego powtarzanego hasla, ze kobieta na tym samym stanowisku
zarabia mniej. Raczej nieprawda.
Duch

3. Data: 2008-09-11 09:51:31

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> http://pl.youtube.com/watch?v=ogO3af9F_cg

już to widziałem.
"inteligencja nie musi być największa wartoscią w życiu" - czy coś w tym
sensie.
bardzo dobry tekst. do dyskusji

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

4. Data: 2008-09-11 10:03:09

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> http://pl.youtube.com/watch?v=ogO3af9F_cg

On tu nie powiedział niczego co by obraziło kobiety i zgadzam sie z nim.
JKM ma ten problem że nie umie przedstawic danego problemu w
obszerniejszy, rozległy i wyważony sposob, tylko popada w skrajnosci
ktore wcale nie sa odzwierciedleniem jego faktycznych mysli. Jest
przekorny i to sprawia że brnie w slepy zaułek. Uzywa tez roznych
skrótow myslowych ktore nie kazdy potrafi poprawnie zinterpretowac.
Wymaga dowodów i posluguje sie statystykami (co jest słuszne) ale taka
argumentacja nie trafi do jednostki ktora ma tylko swoje widzimisie.
Mowi szybko i niedbale, jest narwany przez co traci swoją wiarygodnosc w
oczach odbiorcy.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

5. Data: 2008-09-11 10:16:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelka. :))

--
CB

6. Data: 2008-09-11 11:47:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 wrote:
> [...]
> argumentacja nie trafi do jednostki ktora ma tylko swoje widzimisie.
> Mowi szybko i niedbale, jest narwany przez co traci swoją

JKM jest znany ze swojej zbytniej radykalności. Dlatego nie mógł odnieść
odnieść sukcesu ze swją partią. Był taki czas, że spory odsetek
społeczeństwa bardzo ceniło, go za to, że prosto z mostu wali prawdę, ale
jak przychodziło do wyborów, to mało kto go pamiętał.
W tym fragmencie rzuciło mi się na pierwszy plan zacietrzewienie
prowadzącej. Ona aż się gotowała! Gdyby mogła, to by go uderzyła. To było
bardzo nieprofesjonalne. :)

michał

7. Data: 2008-09-11 15:01:49

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> http://pl.youtube.com/watch?v=ogO3af9F_cg

Prawie prawda. Pisałem już o tym parę lat temu więc tylko
w skrócie:

To nie zupełnie tak, że kobiety nie mają zdolności matematycznych.
Problem różnic dotyczy rozkładu tych zdolności. Działający w okresie
rozwoju testosteron powoduje, że wiele zdolności ma u mężczyzn
tendencję do znacznego odchylania się od średniej w OBIE strony. Tak
więc najlepszy w klasie z matematyki jest zwykle chłopak, ale niemal
równie często najgorszy matematyk jest także chłopcem. Dotyczy to
zresztą wielu innych zdolności poznawczych.

Ulegamy tu zawężeniu percepcji które kieruje uwagę na wielkich
odkrywców, naukowców, managerów, ale nie zauważamy, że wśród płci
męskiej jest znacznie więcej ZABURZEŃ rozwojowych jak autyzm,
dysleksje, zaburzenia zachowania.

Mniejsza ilość testosteronu u kobiet skutkuje większym "skupieniem"
zdolności w okolicach średniej. Czemu to służy? Bóg nie gra
kobietami w kości - funkcja rozrodcza i związana z wychowaniem
dzieci jest zbyt ważna aby eksperymentować. To mężczyźni są
eksperymentem natury, zaś rolą kobiet jest umiejętność
odselekcjonowania ekperymentów udanych od nieudanych do dalszego
transferu genów. Co zresztą umieją robić jeśli nikt im w
dzieciństwie nie zrobi zasadniczej krzywdy wypaczającej możliwość
posługiwania się tymi umiejętnościami. Na tym tle obserwujemy na
dużych grupach niewielką przewagę mężczyzn w zakresie funkcji
wzrokowo-przestrzennych i werbalnych u kobiet - zauważmy jednak że
wybitni językoznawcy to już niekoniecznie same kobiety, bo prawo
opisane na wstępie jest nadrzędne w stosunku do innych.

pozdrawiam
vonBraun

8. Data: 2008-09-11 20:26:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:
> [...]
> transferu genów. Co zresztą umieją robić jeśli nikt im w
> dzieciństwie nie zrobi zasadniczej krzywdy wypaczającej możliwość

a komu zależy na dalszym transferze genów?
samcom czy samicom?
bo jedna z teorii mówi, że to mężczyzna zapładnia jak najwięcej kobiet,
aby rozsiać swoje potomstwo po całym szerokim swiecie...

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

9. Data: 2008-09-11 20:48:55

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a komu zależy na dalszym transferze genów?
> samcom czy samicom?
Wszystkim.
Nawiasem, rzecz jest bardziej finezyjna. Może pamiętasz, jak kiedyś na
grupie przypominano badania sugerujące, że nie chodzi li tylko
o wyższość genów jednego samca nad drugim, lecz raczej o dobór
właściwych pod konkretną kobietę. Do wstępnej selekcji
wykorzystywany jest zapach potu, więc faceci nadużywający
mydła i dezodorantów po prostu oszukują ;-)

> bo jedna z teorii mówi, że to mężczyzna zapładnia jak najwięcej kobiet,
> aby rozsiać swoje potomstwo po całym szerokim swiecie...
Z tego co pamiętam to nie tyle jedna z teorii, co jedna ze strategii.
Strategia może zakładać pozostanie przy kobiecie i pomoc w wychowaniu
co daje większe szanse przeżycia i reprodukcji dla potomstwa
lub maksymalizowanie liczby potomków z jak największą ilością
kobiet co z kolei gwarantuje, że przynajmniej część potomstwa, dzięki
jego dużej liczbie "rozmnoży" się później.
Zdaje się, że ta druga ujawnia się częściej wtedy, gdy populacja
ma pod dostatkiem zasobów.
pozdrawiam
vonBraun

10. Data: 2008-09-12 21:06:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> http://pl.youtube.com/watch?v=ogO3af9F_cg

Niepoprawny optymista! Myśli, że jakieś wybory w końcu wygra. Można go
podziwiać za nieugiętość w swoich poglądach, to fakt.

Poza tym nie zgadzam się, jakoby kobiety nie były dobrymi kierowcami. To
faceci zwykle jeżdżą jak popaprańcy.

Ewa

RANO
PARANOJA