Sztućce ciemnieją w zmywarce

1. Data: 2008-10-20 17:20:13

Temat: Sztućce ciemnieją w zmywarce
Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co może być przyczyną ciemnienia stalowych sztućcy w zmywarce ?
Ciemnieją nie wszystkie. Stosuję tabletki Calgonitu Clasic + Sól +
Nabłyszczacz.

pozdrawiam
leku

2. Data: 2008-10-20 18:32:58

Temat: Re: Sztućce ciemnieją w zmywarce
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leku" <l...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Co może być przyczyną ciemnienia stalowych sztućcy w zmywarce ?
> Ciemnieją nie wszystkie. Stosuję tabletki Calgonitu Clasic + Sól +
> Nabłyszczacz.

Prawdopodobnie sztućce te nie nadają się do mycia w zmywarce. Zastosowana
chemia nie jest problemem.

P.

3. Data: 2008-10-20 19:16:31

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co może być przyczyną ciemnienia stalowych sztućcy w zmywarce ?
> Ciemnieją nie wszystkie. Stosuję tabletki Calgonitu Clasic + Sól +

Tzn. z tego samego kompletu ciemnieją niektóre a niektóre nie ?

Piotrek

4. Data: 2008-10-20 21:00:08

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn. z tego samego kompletu ciemnieją niektóre a niektóre nie ?

Ciemnieją z różnych kompletów.
Wygląda rzeczywiście, że chyba niektóre nie nadają się do zmywarki :)

pozdrawiam
leku

5. Data: 2008-10-21 11:05:08

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co może być przyczyną ciemnienia stalowych sztućcy w zmywarce ?
> Ciemnieją nie wszystkie. Stosuję tabletki Calgonitu Clasic + Sól +
> Nabłyszczacz.

U mnie rdzewieją:( Tylko te nowe, stare 20 letnie bez problemów.
Muszę kupić jakis komplet ale na razie z gwarancją to znalazłem tylko
gerlach ale za 24 trzeba 250zl dać (takie ładniejsze)
Może ktos ma juz rok jakiejś innej firmy, ładne a tańsze?

6. Data: 2008-10-22 13:24:59

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gerlach ale za 24 trzeba 250zl dać (takie ładniejsze)
> Może ktos ma juz rok jakiejś innej firmy, ładne a tańsze?

Bergfoff jest tańszy od gerlacha i takiej znośnej jakości.
--
__________________________________________MAT_______

7. Data: 2008-10-22 13:25:59

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co może być przyczyną ciemnienia stalowych sztućcy w zmywarce ?

Ciemnieją aluminiowe i patynowane. Te ze stali "nierdzewnej" mogą co
najwyżej rdzewieć punktowo.
--
__________________________________________MAT_______

8. Data: 2008-11-04 20:57:51

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:gdkd50$pe$...@n...dialog.net.pl,
ZS <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> gerlach ale za 24 trzeba 250zl dać (takie ładniejsze)
> Może ktos ma juz rok jakiejś innej firmy, ładne a tańsze?

gerlach nierdzewny też mi zardzewiał ;-(

pozdrawiam Tatiana
--
Jeśli nie masz wrogów, jesteś bez charakteru
/Paul Newman/

9. Data: 2008-11-04 22:43:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Nov 2008 21:57:51 +0100, Xena napisał(a):

> W wiadomości:gdkd50$pe$...@n...dialog.net.pl,

> gerlach nierdzewny też mi zardzewiał ;-(

Gerlach sprzed 20 lat mi nie rdzewieje, a nowy i owszem. Myte są razem.
Czyli ta dzisiejsza stal to bubel.

10. Data: 2008-11-05 02:25:19

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gerlach sprzed 20 lat mi nie rdzewieje, a nowy i owszem. Myte są razem.
> Czyli ta dzisiejsza stal to bubel.

A u mnie nawet aluminiowe ładnie się myją i nie ciemnieją.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Bateria termostatyczna - zimna woda
jaka bindownice do domu zakupic
szafa wnękowa z klasycznymi drzwiami otwieranymi na zewnątrz
maly przeplywowy podgrzewacz elektryczny - zuzycie energii
wypukłe patelnie