Szukam kosiarki

1. Data: 2021-06-27 17:49:46

Temat: Szukam kosiarki
Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell> szukaj wiadomości tego autora

Hej;

Orientuje się ktoś, gdzie i czy w ogóle można jeszcze kupic kosiarki do
trawy na kółkach dwusuwowe ? Jakieś używki, szroty ?

W sklepach nie ma bo teraz EU eko wprowadza i wszystko 4suw. Niestety ale
mam 16ar bardzo krzywego terenu i co sezon-dwa należy kupic nową lub
remontowac kopletnie sielnik (olej z "miski" nie smaruje) - jedyne
rozwiązanie dla mnie to cos za xxxx tyś zł lub właśnie jak wspominam
dwusuw.

2. Data: 2021-06-27 21:29:09

Temat: Re: Szukam kosiarki
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2021 o 17:49, Roger(OS) pisze:
> mam 16ar bardzo krzywego terenu i co sezon-dwa należy kupic nową lub
> remontowac kopletnie sielnik (olej z "miski" nie smaruje)
A co się zaciera? Jeżeli coś na wale, czy korbowodzie, to może wystarczy
więcej oleju nalać. W mojej Hondzie nalałem ostatnio 0,6 litra zamiast
0,4 i nic złego się nie dzieje. Odma jest sucha.
Tu jest pokazana budowa silnika Hondy:
https://youtu.be/HtPFEBsqzFg
Jeżeli zaciera się tłok w cylindrze, to spokojnie można lać olej do
paliwa, jak w dwusuwie.
Jacek

3. Data: 2021-06-29 22:27:20

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 27 czerwca 2021 o 17:49:49 UTC+2 Roger(OS) napisał(a):
> [...]
> remontowac kopletnie sielnik (olej z "miski" nie smaruje) - jedyne
> rozwiązanie dla mnie to cos za xxxx tyś zł lub właśnie jak wspominam

Kosiarkę spalinowa kupisz dzisiaj za 3- 4 stówy. Z min dwuletnią gwarancją. Więc nie
ma sensu kobinowac tylko kupić i używać. Podobne ceny kosiarki akumulatorowe

Orzech włoski
Bizonyság
szczepionka
Pytanie o dżdżownice kalifornijskie