Szukam prostego przepisu na kanapki

1. Data: 2006-06-02 10:34:12

Temat: Szukam prostego przepisu na kanapki
Od: "Pioter" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2006-06-02 10:38:06

Temat: Re: Szukam prostego przepisu na kanapki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pioter" <s...@w...pl> wrote in message
news:e5p45f$23r$1@atlantis.news.tpi.pl...

Kromki chleba + smalec ze skwarkami usmażony z cebulką i odrobinką ziół
(majeranek, tymianek - ten mało!, itp).

Dla koszerów - smalec gęsi - jak wyżej

Dla smakoszy chleb z salcesonem i odrobiną chrzanu.
A w domu salceson (lub zimne nóżki, lub głowizna) pokrojony w kostkę polany
octem 5% na talerzyku i chleb z masłem do garści...

3. Data: 2006-06-02 10:44:38

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pioter napisał(a):
> www.skoga.pl/indywidualni/przepisy.html

coś tam znajdziesz
Janusz

A szybko to proszę:
bułka paryska może być chleb np. tostowy pokrojony w trójkąty
smarowidło
jajko gotowane
jakaś wędlina lub pasta (dowolna)
żółty ser lub inny
pomidor
szczypior
sałata zielona
rzodkiewka
i trochę fantazji w kolejności ukladania i doborze składników,
przypraw
do jajka kawior na majonezie

4. Data: 2006-06-02 11:40:38

Od: "onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e5p45f$23r$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Pioter z adresu <s...@w...pl> napisał(a):

widać jaki jestes okropny leń, .....nawet ci się nie chce zapytać w treści
wiadomości, tylko wysyłasz pustego posta,

a oto przepis najprostszy :
nie musisz robić kanapki , wystarczy ze pójdziesz do meblowego tam jest ich
sporo

az

5. Data: 2006-06-02 12:21:36

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A po co ci kanapki, jakeś taki leniwy. W jedną rękę buła, w drugą kawałek
kiełbasy

6. Data: 2006-06-02 12:23:45

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

batory schrieb:
> A po co ci kanapki, jakeś taki leniwy. W jedną rękę buła, w drugą kawałek
> kiełbasy

na kanapce można usiąść jedząć bułę z kiełbasą. Przydaje się

Waldek

7. Data: 2006-06-02 12:51:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> na kanapce można usiąść jedząć bułę z kiełbasą. Przydaje się

Fotel jest od siedzenia, na kanapce sie zazwyczaj poleguje.
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-06-02 12:54:31

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Fotel jest od siedzenia, na kanapce sie zazwyczaj poleguje.

Z bułą?

9. Data: 2006-06-02 13:04:22

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):