Szukam sprawdzonego parkieciarza - Warszawa

1. Data: 2004-09-06 07:27:43

Temat: Szukam sprawdzonego parkieciarza - Warszawa
Od: "malaaciec" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zna ktoś ??

1. Data: 2004-09-06 17:15:30

Temat: Re: Szukam sprawdzonego parkieciarza - Warszawa
Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dnia 9/6/2004 9:27 AM, Użytkownik malaaciec napisał:
> zna ktoś ??

Jak znajdzesz to podziel się informacją. Potrzebuję na już do położenia
60m^2.

Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-09-07 05:58:11

Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak znajdzesz to podziel się informacją. Potrzebuję na już do położenia
> 60m^2.

To ja mam do polecenia dwóch braci:

tel. 0-606-436-317 Adam Lendzian.
"Są to dwaj młodzi bracia (jeden tuż po 20-stce, drugi przed 30-
stką.
Nie pijący, nie palący, nie klnący, bardzo sympatyczni.
A co najważniejsze - słowni, punktualni i świetni fachowcy.
Punktualni do tego stopnia, że jak im wyszło, że spóźnia się 10
minut, to za 5 minut przed umówioną godziną zadzwonili do mnie, że
przykro im, ale właśnie natknęli się na korek.
To jak zrobili u mnie, daje mi wszelkie
podstawy do polecania ich. Nie myslałem, że moja podłoga może tak
wygladać (tak pięknie znaczy się).
Liczą sobie za cyklinę 10zł/m2 plus VAT plus płyn do szpachlowania.
U mnie tylko cyklinowali, bo parkiet kładłem i lakierowałem juz
sam."

To cytat od człowieka, który mi ich polecił.
Ja mogę potwierdzić jakość prac. Umówili się ze mną na ósmą. Byłem za
dziesięć i już na mnie czekali :)

Zresztą o braciach na forum gazeta.pl jest dużo dobrego :)

Pozdrawiam
Janusz

Szafa wnekowa - za waska ???
Pralko-suszarka