Szumczyk forever!

31. Data: 2013-10-24 09:38:50

Temat: Re: Szumczyk forever!
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 16:23, FEniks pisze:

> Hołk!
>
> Ewa

;-)

32. Data: 2013-10-24 09:40:05

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 18:34, Ikselka pisze:

> Bełkottttt.

Tylko pochodna tego co narodowo-prawicowi grupowicze wypisują w
usenecie. weźmy pod uwagą choćby Twoją postawę - zaskakujesz że aż
szczena opada (w sensie pozytywnym) gdy protestujesz przeciw oskarżeniom
Kościoła za grzechy jego poszczególnych urzędników, z drugiej strony
przyklaskujesz pomysłowi umieszczenia symbolu Armii Czerwonej na hełmie
gwałciciela - czyli jednym słowem - Ty nie oskarżasz zwyrodnielca - Ty
oskarżasz Armię Czerwoną. I nie mam wątpliwości jakbyś zareagowała na
pomnik w którym to postać w sutannie gwałci dziecko... Tak Kali z Afryki
składa głębokie ukłony.. Czyli.. bełkottttt bez głębszego zastanowienia
o czym się pisze.

33. Data: 2013-10-24 14:15:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Oct 2013 09:40:05 +0200, Trybun napisał(a):

> zaskakujesz że aż
> szczena opada (w sensie pozytywnym) gdy protestujesz przeciw oskarżeniom
> Kościoła za grzechy jego poszczególnych urzędników,

Dziękuję.

> z drugiej strony
> przyklaskujesz pomysłowi umieszczenia symbolu Armii Czerwonej na hełmie
> gwałciciela -

A miał inny?

> czyli jednym słowem - Ty nie oskarżasz zwyrodnielca - Ty
> oskarżasz Armię Czerwoną.

Kiedy widzę i porównuję liczby, to tak, tak, tak, dokłądnie tak - oskarżam
konkretnych księży i całą Armię Czerwoną. Dzieje się tak dlatego, że
odróżniam jednostkowe przestępstwo od zjawiska masowego. Dokładnie na tej
zasadzie właśnie odróżniam np morderstwo od ludobójstwa - i chyba Ty też?

> I nie mam wątpliwości jakbyś zareagowała na
> pomnik w którym to postać w sutannie gwałci dziecko...

No oczywiście, ze protestowałabym. Z powodów jak wyżej.
--
XL
Szumczyk forever!

34. Data: 2013-10-24 14:15:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Oct 2013 09:37:55 +0200, Trybun napisał(a):

> W złym guście (bardzo złym ) jest upamiętnianie tego w ten sposób,
> zwłaszcza że juz na tym świecie niewielu bohaterów tamtych wydarzeń.

A jaki moze być "dobry gust" w tym względzie, hę??/ //retoryczne

35. Data: 2013-10-24 14:16:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Oct 2013 09:37:24 +0200, Trybun napisał(a):

> Gwiazda na hełmie tej postaci gwałciciela

I wszystko w temacie.

36. Data: 2013-10-24 14:16:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Oct 2013 09:38:41 +0200, Trybun napisał(a):

> Nie w tym rzecz - napisałaś "pamiętamy", a tak w sumie co pamiętacie?
> Zabrzmiało to tak jakbyś doświadczyła tego osobiście, i właśnie stąd
> moje pytanie.

PAMIĘTAMY O TYM - niekoniecznie TO.

37. Data: 2013-10-24 15:52:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-24 09:40, Trybun pisze:
> weźmy pod uwagą choćby Twoją postawę - zaskakujesz że aż
> szczena opada (w sensie pozytywnym) gdy protestujesz przeciw oskarżeniom
> Kościoła za grzechy jego poszczególnych urzędników

Prawda, że zapał godzien lepszej sprawy? Na przykład zmiany wizerunku KK
(jak i jego jakości) na lepszy?

Ewa

38. Data: 2013-10-24 16:21:27

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawda, że zapał godzien lepszej sprawy? Na przykład zmiany wizerunku KK
(jak i jego jakości) na lepszy?

Ewa

Wierzysz w resocjalizacje?
Gdyby to podlegało resocjalizacji to by nie kopnięte w patologiczne dupsko na
zachodzie zostało.

39. Data: 2013-10-24 20:41:30

Od: ikka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczena opada (w sensie pozytywnym) gdy protestujesz przeciw oskarżeniom
> Kościoła za grzechy jego poszczególnych urzędników, z drugiej strony

rzecz nie jest w oskarzaniu calego kosciola za grzechy jego urzednikow.
rzecz jest w tym, ze caly kosciol probuje grzechy swoich urzednikow
zamiesc pod dywan.

i o to jest oskarzany.

40. Data: 2013-10-24 20:50:54

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzecz nie jest w oskarzaniu calego kosciola za grzechy jego urzednikow.
rzecz jest w tym, ze caly kosciol probuje grzechy swoich urzednikow
zamiesc pod dywan.

i o to jest oskarzany.

To komunista, dla psychiki totalitarnej to zawsze ludzie są winni a nie ustrój. U
Ikselki zobaczysz to samo, czyli to co powiedział kiedyś minister NRD, że komunizm
jest dobry tylko naród trzeba wymienić.

Cuda istnieją
stare zapomniane
Wstyd, epopeja Michalika cd
takie rodzenie to ja rozumiem
Będziemy gwałcić nadal. Epopeja Michalika cd