[Szydełko]Prosze o radę. Bordowy top z elementów.

1. Data: 2006-03-06 15:03:40

Temat: [Szydełko]Prosze o radę. Bordowy top z elementów.
Od: " dansmy" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowana tym co tworzycie wreszcie odważyłam sie spróbować swoich sił w
szydełkowaniu. Chciałabym zrobić ten oto top

http://www.jessica-tromp.nl/haakpatronen_crochet_pat
terns/topje4-1-
haakpatroon.jpg

Gdzieś wyczytałam, że letnie bluzeczki szydełkowe robicie między innymi z MAXI
Kupiłam biały Altun Basak MAXI i dopiero w domu swierdziłam, ze te nitki są
bardzo cienkie.Na pewno świetne na orusy,serwetki lub firanki. Czy ja na
pewno kupiłam odpowiednią "włóczkę" na tę bluzeczkę? Do tej pory robiłam
tylko na drutach. W domu nie mam jeszcze odpowiednio cienkiego szydełka więc
nie wiem jak będzie wyglądał gotowy element.

I jeszcze jedno pytanie. Moja siostra robi z czarnego KORDU szydełkową
spódnicę a z jasnego firankę typu zazdroska. Ja myślałam, że z KORDU można
robić tylko torebki. Nie wiem jak jej to wychodzi bo mieszkamy w różnych
miejscowościach. Jakie są Wasze opinie na ten temat?

danusia

2. Data: 2006-03-06 15:24:28

Temat: Re: [Szydełko]Prosze o radę. Bordowy top z elementów.
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robić tylko torebki. Nie wiem jak jej to wychodzi bo mieszkamy w różnych
> miejscowościach. Jakie są Wasze opinie na ten temat?

w opisie do tej bluzeczki sa podane nici Perle5 , a rozmiar szydelka to 2
mm.
MAXi jest troche ciensza nicią |(ja robie szydelkiem 1,6), wiec elementy
wyjdą mniejsze, czyli cała bluzeczka mniejsza.
wiec albo kupisz nowe nici perle 5, albo zrob bluzeczke z odpowiednio
wiekszej ilosci motywów - po prostu ja powiekszając. w opisie jest
poakzany rozklad motywow na 2 rozmiary: 34/36 i 38/40.

a co do Kordu.. robilam z neigo sukienke i bluzke, mam zamiar robic
spodnice... a niektore grupowiczki robily takze kapelusze. Takze jak
widzisz Kord nadaje sie nei tylko na torebki:)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

3. Data: 2006-03-06 21:18:52

Temat: Re: Prosze o rade. Bordowy top z elementów.
Od: "Iza" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxi to moja ulubiona nitka wprawdzie bardzo pracochlonna ale naprawde
warto Najlepiej jak zrobisz probke i zobaczysz jakiej wielkosci
otrzymasz elementy Nie musisz sie martwic jesli ten top jest robiony z
elementow musisz poprostu zrobic odpowiednio wiecej . Jesli chodzi o
Kord jest bardzo fajny tylko troszke ciezko sie z niego robi
bynajmniej mi To moj album tu znajdziesz prawie wszystkie rzeczy
robione z Maxi lub Moniki http://www.album.com.pl/album.php?id=6397
Pozdrawiam Iza Co do szydelka to uzywam 1,3mm ale to jest sprawa
inwidualna ja lubie male szydelka :))0

4. Data: 2006-03-06 21:23:37

Od: "Iza" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz moze schemacik bo ten top jest naprawde sliczny chyba sie
skusze :) Iza

5. Data: 2006-03-06 22:14:10

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iza" <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
s.com...
>A masz moze schemacik bo ten top jest naprawde sliczny chyba sie
> skusze :) Iza

Foto
http://www.jessica-tromp.nl/haakpatronen_crochet_pat
terns/topje4-1-haakpatroon.jpg
i schemat:
http://www.jessica-tromp.nl/haakpatronen_crochet_pat
terns/topje4-2-haakpatroon.GIF

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

6. Data: 2006-03-07 08:00:42

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> <ciach>
> To moj album tu znajdziesz prawie wszystkie rzeczy
> robione z Maxi lub Moniki http://www.album.com.pl/album.php?id=6397

Ciuszki powalające. Inne rzeczy też śliczne.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2006-03-07 09:31:37

Od: " dansmy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> robić tylko torebki. Nie wiem jak jej to wychodzi bo mieszkamy w różnych
> miejscowościach. Jakie są Wasze opinie na ten temat?

Dziękuję wszystkim za opinie.

Izo, jestem pod wrazeniem Twoich prac. Oglądałam je już wielokrotnie. Dla
mnie to mistrzostwo świata. Ja z nienajgorszymi wynikami haftowałam xxx,
richelieu, szyłam patchworki no najwięcej drutowałam. Mam nadzieję, że z
szydełkiem też nie wyjdzie mi najgorzej.
danusia

xxxJak podwinąć kanwę na obrus
[druty] różowy zakładany z listkami
wojtek.com.pl